to proste w obudowie filtra masz mechanizm podciśnieniowy z klapką która jak silnik jest zimny powinna ciągnąć powietrze z kolektora a pewnie wogóle nie działa.
ja wywaliłem tą klapkę i teraz bierze więcej powietrza.
[B4 2.0 ABK] ciężko zapala na ciepłym silniku
nie bo rura od ciepłego nie jest podłączona do kolektora tylko jest przy chłodnicy i dzwóch ciągnie zimne.romeo pisze:ciepłego powietrza?
i tym sposobem auto jest żwawsze?
ja gasiłem na gazie i na benzynie i było to samo.romeo pisze:a wracając do tematu to jezeli zgasiłes auto na benzynie to tez był problem z uruchomieniem bo u mnie dzieje sie sie tak tylko jezeli gasze na gazie
Witam ponownie.
U mnie wymiana regulatora ciśnienia paliwa nie rozwiązała problemu. Przynajmniej dużo nie zapłaciłem - znalazłem pasujący regulator od skody fabii (CN - 037133035C) za 28zł brutto.
Problem nierównego palenia zniknął p regulacji komputerowej instalacji gazowej (mam LPG 2 gen.) - powód pierwotnej usterki był śmiesznie prosty - zbyt dużo gazu podawała instalacja i niedopalone resztki gazu zalegające w układzie dolotu powietrza zakłócały odpalanie ciepłego silnika.
Pozdrawiam wszystkich i radzę co jakiś czas regulować LPG.
U mnie wymiana regulatora ciśnienia paliwa nie rozwiązała problemu. Przynajmniej dużo nie zapłaciłem - znalazłem pasujący regulator od skody fabii (CN - 037133035C) za 28zł brutto.
Problem nierównego palenia zniknął p regulacji komputerowej instalacji gazowej (mam LPG 2 gen.) - powód pierwotnej usterki był śmiesznie prosty - zbyt dużo gazu podawała instalacja i niedopalone resztki gazu zalegające w układzie dolotu powietrza zakłócały odpalanie ciepłego silnika.
Pozdrawiam wszystkich i radzę co jakiś czas regulować LPG.
a gdzie masz mixer bo u mnie był za przepływką i regulacja nic nie dawała dalej po zgaszeniu gaz zostawał w układzie teraz mam blosa i dalej to samo :cry:jozdow pisze:zbyt dużo gazu podawała instalacja i niedopalone resztki gazu zalegające w układzie dolotu powietrza zakłócały odpalanie ciepłego silnika.