Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABK] ciężko zapala na ciepłym silniku

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
mati86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1286
Rejestracja: 09 maja 2010, 12:26
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: mati86 » 05 mar 2011, 13:28

to proste w obudowie filtra masz mechanizm podciśnieniowy z klapką która jak silnik jest zimny powinna ciągnąć powietrze z kolektora a pewnie wogóle nie działa.
ja wywaliłem tą klapkę i teraz bierze więcej powietrza.

Awatar użytkownika
romeo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 391
Rejestracja: 17 maja 2007, 11:20

Post autor: romeo » 07 mar 2011, 11:43

mati86 pisze:ja wywaliłem tą klapkę i teraz bierze więcej powietrza.
ciepłego powietrza?
i tym sposobem auto jest żwawsze? :-/

a wracając do tematu to jezeli zgasiłes auto na benzynie to tez był problem z uruchomieniem bo u mnie dzieje sie sie tak tylko jezeli gasze na gazie

Awatar użytkownika
mati86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1286
Rejestracja: 09 maja 2010, 12:26
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: mati86 » 07 mar 2011, 18:37

romeo pisze:ciepłego powietrza?
i tym sposobem auto jest żwawsze? :-/
nie bo rura od ciepłego nie jest podłączona do kolektora tylko jest przy chłodnicy i dzwóch ciągnie zimne.

romeo pisze:a wracając do tematu to jezeli zgasiłes auto na benzynie to tez był problem z uruchomieniem bo u mnie dzieje sie sie tak tylko jezeli gasze na gazie
ja gasiłem na gazie i na benzynie i było to samo.

jozdow
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 01 sty 2007, 21:11
Lokalizacja: Kętrzyn

Post autor: jozdow » 12 mar 2011, 21:50

Witam ponownie.

U mnie wymiana regulatora ciśnienia paliwa nie rozwiązała problemu. Przynajmniej dużo nie zapłaciłem - znalazłem pasujący regulator od skody fabii (CN - 037133035C) za 28zł brutto.
Problem nierównego palenia zniknął p regulacji komputerowej instalacji gazowej (mam LPG 2 gen.) - powód pierwotnej usterki był śmiesznie prosty - zbyt dużo gazu podawała instalacja i niedopalone resztki gazu zalegające w układzie dolotu powietrza zakłócały odpalanie ciepłego silnika.

Pozdrawiam wszystkich i radzę co jakiś czas regulować LPG.

Awatar użytkownika
romeo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 391
Rejestracja: 17 maja 2007, 11:20

Post autor: romeo » 13 mar 2011, 14:10

jozdow pisze:zbyt dużo gazu podawała instalacja i niedopalone resztki gazu zalegające w układzie dolotu powietrza zakłócały odpalanie ciepłego silnika.
a gdzie masz mixer bo u mnie był za przepływką i regulacja nic nie dawała dalej po zgaszeniu gaz zostawał w układzie teraz mam blosa i dalej to samo :cry:

jozdow
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 01 sty 2007, 21:11
Lokalizacja: Kętrzyn

Post autor: jozdow » 13 mar 2011, 17:17

Mikser mam wstawiony na wyjściu przepływomierza.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl