Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b3 1.8 s] nie rowna praca silnika na lpg

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
Audib4abt
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 28
Rejestracja: 24 paź 2010, 19:52
Lokalizacja: Gdansk

[b3 1.8 s] nie rowna praca silnika na lpg

Post autor: Audib4abt » 03 sty 2011, 20:29

witam mam taki problem ze samochod na bp odpala bez problemu a po przełaczeniu na lpg zaczynaja sie nie rowne obroty ?? co ma na to wpływ ?? auto odpalane na bp ale dosyc szybko przełaczany na lpg.... czy moze byc to wina filtra gazu ?? powietrza?? czy moze mapa wtrysku sie rpzjerzda ???
Ostatnio zmieniony 12 mar 2011, 21:00 przez Audib4abt, łącznie zmieniany 2 razy.

pawel_m
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 416
Rejestracja: 20 sty 2010, 18:14
Lokalizacja: Łuków

Post autor: pawel_m » 03 sty 2011, 20:36

Filtry sprawdzić nie zaszkodzi. silnik nie zasysa lewego powietrza? W jakim stanie układ zapłonowy(świece, kabelki, kopułka i palec)?

Audib4abt
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 28
Rejestracja: 24 paź 2010, 19:52
Lokalizacja: Gdansk

Post autor: Audib4abt » 03 sty 2011, 22:31

swiece ok przeczysciłem, kable nie maja przebicia, a kopułki i palca nie sprawdzałem wyminiłem natomiast filtr powietrza i gazu no i było troche mało płynu chłodniczego bo ubywa poniewasz puszcza jeden z krucców no i polepszyło sie troche ale jeszcze nie jest idealnie... co by tu jeszcze sprawdzic ??

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 03 sty 2011, 23:30

Jeśli takie objawy masz tylko na zimnym to sprawdź czy silniczek krokowy od gazu nie jest zalepiony.

Sebandi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 258
Rejestracja: 22 lut 2010, 18:25
Lokalizacja: Zieluń

Post autor: Sebandi » 05 mar 2011, 15:15

pod reguluj gaz ja też tak miałem pewnie masz długi dolot

pawel_m
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 416
Rejestracja: 20 sty 2010, 18:14
Lokalizacja: Łuków

Post autor: pawel_m » 05 mar 2011, 20:22

Sebandi pisze:pod reguluj gaz ja też tak miałem pewnie masz długi dolot
Możesz rozwinąć swoją wypowiedź? Nie bardzo wiem o co chodzi z tym długim dolotem.

Awatar użytkownika
roodster80s
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 36
Rejestracja: 11 paź 2010, 20:51
Lokalizacja: Proszowice koło Krk

Post autor: roodster80s » 06 mar 2011, 12:43

ze ma długą rurke z reduktora do miksera od gazu... tez tak miałem nie moglem sobie z tymi obrotami poradzic... Kilka regulacji. ;) I wszystko wróciło do normy. ;)

pawel_m
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 416
Rejestracja: 20 sty 2010, 18:14
Lokalizacja: Łuków

Post autor: pawel_m » 06 mar 2011, 15:04

roodster80s pisze:ze ma długą rurke z reduktora do miksera od gazu... tez tak miałem nie moglem sobie z tymi obrotami poradzic... Kilka regulacji. ;) I wszystko wróciło do normy. ;)
Chodzi Ci o przewód od reduktora do miksera, na którym jest register? Bo u mnie ten przewód jest dość długi(pewnie ma ok. 1m albo i więcej, nigdy nie mierzyłem, a nie mam Audiczki w domu). A co do obrotów to u mnie falowanie jest naprawdę nieznaczne(lekkie drgania na wskazówce obrotka), ale trochę denerwujące.

Awatar użytkownika
roodster80s
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 36
Rejestracja: 11 paź 2010, 20:51
Lokalizacja: Proszowice koło Krk

Post autor: roodster80s » 06 mar 2011, 16:35

u mnie tak było... Ale pewnego dnia dostałem nerwów bo tak falowały ze czasem przygasał... Dobra regulacji i spokuj. ;) Pewnie reduktor masz zamontowany koło zbiorniczka z płynem do spryskiwaczy.

pawel_m
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 416
Rejestracja: 20 sty 2010, 18:14
Lokalizacja: Łuków

Post autor: pawel_m » 07 mar 2011, 14:39

roodster80s pisze:u mnie tak było... Ale pewnego dnia dostałem nerwów bo tak falowały ze czasem przygasał... Dobra regulacji i spokuj. ;) Pewnie reduktor masz zamontowany koło zbiorniczka z płynem do spryskiwaczy.
Tak, mam tam zamontowany reduktor.

Awatar użytkownika
davidpolska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 479
Rejestracja: 25 lut 2007, 08:59
Lokalizacja: RZESZÓW

Post autor: davidpolska » 12 mar 2011, 22:25

koledzy ja też mam zamontowany reduktor na uchwycie od pompy od wspomagania; odpali na PB ale jak wypale PB i przełącze na gaz to nie moge ich na 1000 ustawić bo albo spadają a jak troche ssania wyciągne to wskaują na 1200 i tak mam az troszke się rozgrzeje; jak mu wkręce subke przy reduktorze to ok; ale znowu na ciepłym będzie go muliło ; i jak go tu ustawić; czy przewody by tak mogły robić; przeciez dzisiaj mrozu nie było;

Sebandi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 258
Rejestracja: 22 lut 2010, 18:25
Lokalizacja: Zieluń

Post autor: Sebandi » 24 mar 2011, 16:00

też tak mialem śrubak od obie jalowego wkreciłem do końca i regulowałe czułoscia mebrany i na wezu i jestt dobrze a to wszystko przez długi dolot bo cisnienie gazu musi byc wyrównane dlatego falowanie obrotów jest takie dobre ustawienie i git

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl