Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 b4 2.3]Wolne obroty na gazie 2.3 NG 5 dni walcze i nic

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
Tomanhez
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 17 sty 2011, 21:55
Lokalizacja: Łódź

[80 b4 2.3]Wolne obroty na gazie 2.3 NG 5 dni walcze i nic

Post autor: Tomanhez » 14 mar 2011, 17:24

Witam.

Niedawno kupiłem audi 80 b4 2.3 ng z LPG i mam duży problem:

Auto ładnie odpala na benzynie i trzyma 0.9 obrotów i wszystko ok
Przełanczam na gaz i :

jęśli podkręcę śrubę która idzie od reduktora to auto trzyma obroty ale wkręca sie do 2tys i dalej nic

jeśli odkręcę śrubę to nie ma wolnych obrotów ale auto ładnie sie wkręca w zalerzności ile odkręcę to i na czerwone pole wejdzie

Jest założony reduktor LOVTEC przy regulowaniu śrubami dawki gazu i biegu jałowego w reduktorze auto nie raguje na te śruby

Dolot wydaje mi sie że uszczelniłem odpowiednio

Prosze o pomoc bo 5 dni już walczę i od otwierania maski linka od maski mi sie urwała.... HELP

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 15 mar 2011, 09:38

Regeneracja parownika i powinno byc po problemie.

Tomanhez
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 17 sty 2011, 21:55
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Tomanhez » 15 mar 2011, 13:14

Też tak myślę ale dziwi mnie bo poprzedni właściciel powiedział że parownik jest nowy,zresztą wygląda na nowego bo jest jeszcze bez żadnego osadu na nim,po rozebraniu membrany są miękkie,czyli wydaje mi się że powinny być dobre,w swojej b3 miałem reduktor brc i jak robiłem mu regeneracje to membrany były jak z plastiku a nowe właśnie były takie miękkie. no ale cóż muszę sprawdzić, słyszałem o takim czymś że membrana może sie zassać? czy to prawda,chodzi mi o tą która pracuje przy tym większym ciśnienu? czy jest możliwe żeby ta guma się tak rozciągnęła że membrana nie pracuje tak jak powinna?

dzięki za zainteresowanie postem.Pozdro

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 15 mar 2011, 13:33

Sprawdz jeszcze gdzie i jaki masz zamontowany mikser LPG, z tego co piszesz to do silnika trafia za duzo gazu. Zobacz czy gdzies nie masz sztucznie przytkanego dolotu zeby silnik wiecej zaciagał LPG. Jezeli mozesz to zrób fotki silnika i parownika.

Tomanhez
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 17 sty 2011, 21:55
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Tomanhez » 15 mar 2011, 13:42

Ok postaram sie jak najszybciej zrobić fotki,ale najpierw muszę otworzyć maskę od której urwałem linkę,a w 2.3 nie jest takie proste włożyć rękę od dołu bo niestety jest troche zabudowany i muszę kombinować przez gril,

muszę jeszcze sprawdzić szczelność na połączeniu miksera z dolotem bo dziwi mnie to że nie ma tam żadnych uszczelek a tylko jest "metal do metalu" przystawiany, silnik kj-etronic są przerąbane jeśli chodzi o łapanie lewego powietrza bo wystarczy małe rozszczelnienie i już silnik nie chodzi tak jak powinien....


Dzięki za odp.

tuitop
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 56
Rejestracja: 10 lis 2010, 17:06
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: tuitop » 15 mar 2011, 21:10

Przede wszystkim musisz uszczelnić dolot. Nie może łapać ani jednej uncji lewego powietrza. Trzeba to zrobić dokładnie.
Na Pb z opisu to dobrze gra ;-)
Sugeruję że parownik masz dobry. Ewentualnie możesz wyczyścić odstojnik na dnie parownika-odkręcić śrubę i usunąć syf, który z czasem się tam zbiera.
Generalnie nie może łapać lewego powietrza to jest priorytetem. U mnie bagatelizowałem tę sprawę i wydawało mi się że dolot jest szczelny. Walczyłem z obrotami długi czas aż w końcu jeszcze raz sprawdziłem i znalazłem niewielkie rozszczelnienie. I teraz wszystko śmiga

Misiek_Stce
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 964
Rejestracja: 25 sty 2007, 00:42
Imię: Tomasz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: Misiek_Stce » 03 kwie 2011, 21:53

Moze ci sie zasysac membrana tak jak mowisz zgodze sie ale w tym silniku jesli ktos wymieniał parownik na nowy to przyjrzyj sie jesli masz juz mozliwosc parownikowi a wlasciwie jego budowie po jednej stronie jest szpilka na srodku dekla wystająca słuzy ona do zamontowania reduktora(parownika) a z drugiej pewnie jest dekiel cały gładki. musisz miec taki dekiel z dorobionym krućcem na węza i trzeba od dolotu podstawiac podcisnienie zeby membrana chodziła jak powinna. jakbys nie wiedział to pisz na pw lub gg i ci podpowiem walczylem z takim silnikiem zeby chodził jak nalezy i wygrałem nawet przy -30 na dworze odpalał z gazu tak jak na pb :-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl