Witam.
Niedawno kupiłem audi 80 b4 2.3 ng z LPG i mam duży problem:
Auto ładnie odpala na benzynie i trzyma 0.9 obrotów i wszystko ok
Przełanczam na gaz i :
jęśli podkręcę śrubę która idzie od reduktora to auto trzyma obroty ale wkręca sie do 2tys i dalej nic
jeśli odkręcę śrubę to nie ma wolnych obrotów ale auto ładnie sie wkręca w zalerzności ile odkręcę to i na czerwone pole wejdzie
Jest założony reduktor LOVTEC przy regulowaniu śrubami dawki gazu i biegu jałowego w reduktorze auto nie raguje na te śruby
Dolot wydaje mi sie że uszczelniłem odpowiednio
Prosze o pomoc bo 5 dni już walczę i od otwierania maski linka od maski mi sie urwała.... HELP
[80 b4 2.3]Wolne obroty na gazie 2.3 NG 5 dni walcze i nic
Też tak myślę ale dziwi mnie bo poprzedni właściciel powiedział że parownik jest nowy,zresztą wygląda na nowego bo jest jeszcze bez żadnego osadu na nim,po rozebraniu membrany są miękkie,czyli wydaje mi się że powinny być dobre,w swojej b3 miałem reduktor brc i jak robiłem mu regeneracje to membrany były jak z plastiku a nowe właśnie były takie miękkie. no ale cóż muszę sprawdzić, słyszałem o takim czymś że membrana może sie zassać? czy to prawda,chodzi mi o tą która pracuje przy tym większym ciśnienu? czy jest możliwe żeby ta guma się tak rozciągnęła że membrana nie pracuje tak jak powinna?
dzięki za zainteresowanie postem.Pozdro
dzięki za zainteresowanie postem.Pozdro
Ok postaram sie jak najszybciej zrobić fotki,ale najpierw muszę otworzyć maskę od której urwałem linkę,a w 2.3 nie jest takie proste włożyć rękę od dołu bo niestety jest troche zabudowany i muszę kombinować przez gril,
muszę jeszcze sprawdzić szczelność na połączeniu miksera z dolotem bo dziwi mnie to że nie ma tam żadnych uszczelek a tylko jest "metal do metalu" przystawiany, silnik kj-etronic są przerąbane jeśli chodzi o łapanie lewego powietrza bo wystarczy małe rozszczelnienie i już silnik nie chodzi tak jak powinien....
Dzięki za odp.
muszę jeszcze sprawdzić szczelność na połączeniu miksera z dolotem bo dziwi mnie to że nie ma tam żadnych uszczelek a tylko jest "metal do metalu" przystawiany, silnik kj-etronic są przerąbane jeśli chodzi o łapanie lewego powietrza bo wystarczy małe rozszczelnienie i już silnik nie chodzi tak jak powinien....
Dzięki za odp.
Przede wszystkim musisz uszczelnić dolot. Nie może łapać ani jednej uncji lewego powietrza. Trzeba to zrobić dokładnie.
Na Pb z opisu to dobrze gra
Sugeruję że parownik masz dobry. Ewentualnie możesz wyczyścić odstojnik na dnie parownika-odkręcić śrubę i usunąć syf, który z czasem się tam zbiera.
Generalnie nie może łapać lewego powietrza to jest priorytetem. U mnie bagatelizowałem tę sprawę i wydawało mi się że dolot jest szczelny. Walczyłem z obrotami długi czas aż w końcu jeszcze raz sprawdziłem i znalazłem niewielkie rozszczelnienie. I teraz wszystko śmiga
Na Pb z opisu to dobrze gra
Sugeruję że parownik masz dobry. Ewentualnie możesz wyczyścić odstojnik na dnie parownika-odkręcić śrubę i usunąć syf, który z czasem się tam zbiera.
Generalnie nie może łapać lewego powietrza to jest priorytetem. U mnie bagatelizowałem tę sprawę i wydawało mi się że dolot jest szczelny. Walczyłem z obrotami długi czas aż w końcu jeszcze raz sprawdziłem i znalazłem niewielkie rozszczelnienie. I teraz wszystko śmiga
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 964
- Rejestracja: 25 sty 2007, 00:42
- Imię: Tomasz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Starachowice
- Kontakt:
Moze ci sie zasysac membrana tak jak mowisz zgodze sie ale w tym silniku jesli ktos wymieniał parownik na nowy to przyjrzyj sie jesli masz juz mozliwosc parownikowi a wlasciwie jego budowie po jednej stronie jest szpilka na srodku dekla wystająca słuzy ona do zamontowania reduktora(parownika) a z drugiej pewnie jest dekiel cały gładki. musisz miec taki dekiel z dorobionym krućcem na węza i trzeba od dolotu podstawiac podcisnienie zeby membrana chodziła jak powinna. jakbys nie wiedział to pisz na pw lub gg i ci podpowiem walczylem z takim silnikiem zeby chodził jak nalezy i wygrałem nawet przy -30 na dworze odpalał z gazu tak jak na pb