Mój problem jest następujący: sprawdziłem podciśnieniowy przyspieszacz zapłonu i gdy dmuchałem przez przewodzik do niego powietrze, to nie czułem żadnego oporu=pęknięta membrana.
Silnik pracuje dobrze nie ma problemu, odpala bardzo dobrze, dobrze się wkręca na obroty, ale na biegu jałowym delikatnie faluje wskazówka obrotomierza, po za tym wszystko jest ok.
Chciałbym wymienić ten przyspieszacz i na Alledrogo znalazłem coś takiego

Problem tkwi w tym, że musiałbym zwrócić stary przyspieszacz a zależy mi na czasie, bo auto potrzebne jest mi na codzień

Zostaje jeszcze kupno przyspieszacza na szrocie, ale to loteria, no w sumie można go sprawdzić. I jeszcze jedne pytanie: czy ktoś wymieniał przyspieszacz :?: Mógłby mi ktoś przedstawić przebieg prac, jak najmniej inwazyjny :?:
Proszę o odpowiedź
