Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[2,0 20v NM ] Problem z obrotami i mocą

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
lasombra
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 106
Rejestracja: 06 kwie 2010, 21:47
Lokalizacja: Suwałki

[2,0 20v NM ] Problem z obrotami i mocą

Post autor: lasombra » 14 mar 2011, 12:27

Witam
Mianowicie mam problem z wolnymi obrotami - raz trzyma 950 a raz wogóle gaśnie na zimnym silniku. Ponadto nie dochodzi do odcinki, gdy jedzie sie na obrotach pomiedzy 1500-2000 szarpie. Strasznie wolno się rozpedza, na pierwszym biegu nie ma sily. Pali w granicach 18 - 25 litrów (na ogol jezdze w mieście). Może ktoś pomoże ogarnać mi ten problem? Dodam, ze przewody, świece, kopulka i palec zostaly wymienione, czujnik temp cieczy i inne z tym zwiazane takze. Dodam ze po kolizji rozrzadu nie chce chodzic na znakach na aparacie zaplonowym (trzeba delikatnie wyprzedzic, mimo ze 20 zaworowka powinna chodzic na zerze o czym wyczytalem na forum ), a na 0 gaz do konca a trzyma w granicach 100 - 200 obrotow i nie chce sie wkrecic i strzela w filtr na paliwie. (rozrzad i walki na 1000% dobrze ustawione, sprawdzane kilkanascie razy). Proszę o pomoc ;)
Ostatnio zmieniony 18 mar 2011, 19:44 przez lasombra, łącznie zmieniany 1 raz.

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 15 mar 2011, 13:37

Sonda w jakim jest stanie ( dziala wogóle) przepływka podobnie, odczytywałes kody błyskowe. Auto powinno chodzic przy aparacie ustawionym na 0 bo to ustawienie wstepne bo i tak o punkcie zapłonu decyduja czujniki położenia i predkosci obr silnika, zobacz czy nie masz zamienionych wtyczek od tych czujników.

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 15 mar 2011, 13:40

2.0 20v nie ma sondy.

z opisanych objawów stawiam na nie dotarte, albo źle założone zawory , plus knocksensory, plus nieszczelności...

jednym słowem - szukaj innego silnika, taniej wyjdzie. Kiedys na allegro NM stał w rozsądnych pieniądzach.

lasombra
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 106
Rejestracja: 06 kwie 2010, 21:47
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: lasombra » 15 mar 2011, 16:10

zawory sa szczelne, kodow nie blyskalem a knocksensor wymienilem jeden (ten z dluzszym kablem) tylko ze pochodzil on od innego silnika czterocylindrowego, numer czujnika byl ten sam natomiast roznil sie tylko literka koncowa

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 15 mar 2011, 16:44

i może być ustawiony na inną częstotliwość Kolego. Szukaj knocksensorów z innych silników 20v , bo tylko one są między sobą wymienne.

[ Dodano: 2011-03-15, 16:52 ]
aaa., no i dokręca się je z siłą 15 N

lasombra
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 106
Rejestracja: 06 kwie 2010, 21:47
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: lasombra » 15 mar 2011, 20:20

ok dzieki za wskazowke, jutro podmienie oba stukowce. Problem z skaczacymi obrotami rozwiazany - ktos zaslepil w kolektorze wyjscie do odmy i silnik nie mial odpowietrzenia, wyciagnelem zaslepke i obroty nie szaleja.

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 15 mar 2011, 20:29

też mi się wydaje, że tam nieszczelnosci jest więcej...

kuba2955
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 233
Rejestracja: 25 paź 2007, 17:26
Lokalizacja: Hajnówka

Post autor: kuba2955 » 18 mar 2011, 15:21

ja mam stukowce z v6, normalnie działają. czytałem gdzies o dokręcaniu na 25Nm , tak dokręciłem i chodzi ok

lasombra
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 106
Rejestracja: 06 kwie 2010, 21:47
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: lasombra » 19 mar 2011, 14:15

okazalo sie, ze jeden wtryskiwacz jest siekniety, zamowilem od 7a, uszkodzona kostka do czujnika temp. silnika - wsowki w srodku byly luzne, przeplywomierz tez juz na padnieciu byl wiec podmienilem na inny i jest ok. Temat zamkniety.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl