Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[2.0 ABk] nie pali na benz przy cieplym silniku po remoncie

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
czartor
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 18 mar 2011, 23:37

[2.0 ABk] nie pali na benz przy cieplym silniku po remoncie

Post autor: czartor » 19 mar 2011, 00:02

W ostatni weekend byla u mnie robiona uszczelka pod glowica i od tego momentu cos sie zacselo dziac... Nie odpala na benzynie... Mam tez LPG i tu chodzi rozwiutko az milo slyszec ;) Na samym poczatku strzeli mi bezpiecznik od wtryskow (15A), wymienilem i pali ale jak ide z rana to na benzynce odpala na dotyk ale jak juz sie rozgrzeje silnik to pare pary trzeba zakrecic i jednoczenie operowac pedalem gazu. Spotkal sie ktos kiedys z taka sytuacja? Dodam moze jeszcze ze zrobilem sobie w aucie przelacznik do pompy paliwa (po kradziezy ostatniego auta) i sytuacja wyglada tak ze podczas krecenia rozrusznikiem jak zaczne go przelączac to w pewnym momencie silnik zaskakuje na benzynie... Spotkal sie ktos kiedys z czyms takim?

kajoj888
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 37
Rejestracja: 04 lut 2011, 18:29
Lokalizacja: Ostrowiec

Post autor: kajoj888 » 19 mar 2011, 08:12

to jest raczej wina twoich innowacji kolego..

Awatar użytkownika
IC69
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4800
Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
Imię: Irek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: IC69 » 19 mar 2011, 13:19

czartor pisze:jak juz sie rozgrzeje silnik to pare pary trzeba zakrecic i jednoczenie operowac pedalem gazu.
Stu procentowej pewności nie mam, ale może to być wina regulatora ciśnienia paliwa. :arrow: https://audi80.pl/b4-abk-wymiana-reg ... t14225.htm

czartor
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 18 mar 2011, 23:37

Post autor: czartor » 19 mar 2011, 20:31

kajoj888 pisze:to jest raczej wina twoich innowacji kolego..
innowacji? chodzi ci o przelącznik do pompy?

[ Dodano: 2011-03-19, 20:38 ]
acha... dodam jeszcze ze dzis zauwazylem ze obroty nie zawsze spadaja do konca i przez moment na postoju utrzymuja sie na ok 1200 obr/min a po kilkunastu sek spadaja na tysiac...

Awatar użytkownika
mati86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1286
Rejestracja: 09 maja 2010, 12:26
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: mati86 » 19 mar 2011, 21:39

co do problemu to masz walnięty regulator ja miałem to samo.

a co do obrotów to normalne ponieważ są wyższe dlatego że wtrysk rozruchowy działa i jak się nagrzeje to obrotki się normują.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl