Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4]Nieszczęsne przednie zawieszenie, stukanie.

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
joandaw
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 840
Rejestracja: 27 sty 2010, 18:06

Post autor: joandaw » 05 mar 2011, 21:28

Witam mam pytanie większość z Was pisze że te nakrętki z poduszek się odkręcają :?:
To wytłumaczcie mi to jak to jest możliwe jeżeli na nakrętkę nakłada się talerzyk który zostaje jeszcze dokręcony nakrętką.Odkręca Wam się i ta pierwsza śruba na talerzyku ;-)

Awatar użytkownika
Ross
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 689
Rejestracja: 17 sty 2008, 20:09
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Ross » 06 mar 2011, 12:21

delete
Ostatnio zmieniony 06 mar 2011, 12:54 przez Ross, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
tomek1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1527
Rejestracja: 09 maja 2008, 11:45
Lokalizacja: Marki

Post autor: tomek1982 » 06 mar 2011, 12:39

joandaw pisze:Witam mam pytanie większość z Was pisze że te nakrętki z poduszek się odkręcają :?:
To wytłumaczcie mi to jak to jest możliwe jeżeli na nakrętkę nakłada się talerzyk który zostaje jeszcze dokręcony nakrętką.Odkręca Wam się i ta pierwsza śruba na talerzyku ;-)
joandaw a jednak jest mozliwe sam bylem swiadkiem,jak odkrecilem nakretke zdiąłem talerzyk i po nacisnieciu boku stukalo i bylo widac luz i nakretka luzno dokrecanie pomagalo na chwile 2-3 dni i dalej to samo w koncu kupilem ori nakretki i spokoj oczywiscie nie dokrecac ich na maxa tylko tyle ile trzeba bo dokrecanie na sile do oporu nic tu nie da

gruszek01
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 310
Rejestracja: 12 lis 2008, 20:21
Lokalizacja: STOLICA
Kontakt:

Post autor: gruszek01 » 06 mar 2011, 23:30

CO DO PODUSZEK AMORTYZATORA TO SA 2 RODZAJE O 2 WYSOKOSCIACH
38MM I 41MM
LEMFORDER MA 41MM I WIEKSZE ŁOZYSKO
COS OKOŁO 50ZŁ SZT

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 07 mar 2011, 08:07

zgadza się gruszek01 nie piszemy dużymi literami :!:

Awatar użytkownika
tomek1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1527
Rejestracja: 09 maja 2008, 11:45
Lokalizacja: Marki

Post autor: tomek1982 » 07 mar 2011, 09:15

wydaje mi sie ze taka wysokosc nie ma tu znaczenia bo nawet ta wyzsza chwila moment i sie scisnie,co innego z ori boge duzo czasu musi minac by co kolwiek stalo sie z sama poducha.
No chyba ze zalozysz Febi te po 300 km zgniata ci sie napewno 0.5 cm

newerafan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 201
Rejestracja: 23 kwie 2008, 17:15
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: newerafan » 19 mar 2011, 20:00

Koledzy mam problem z prawym amortyzatorem skrecam w lewo ruszam jest Pyk wyproastuje koła włącze drugi bieg jest znowu pyk i jade cisza stało mi się to po wymianie amortyzatorów lewa strona ok bo była druga rozkręcana i juz było wiadomo od czego zacząć bo przy pierwszej jeszcze nie wiedziałem jak i co rozkręciłem ponownie i skręciłem i znowu pyka nie wiem co to może być :cry: Pomocy!

Awatar użytkownika
joandaw
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 840
Rejestracja: 27 sty 2010, 18:06

Post autor: joandaw » 19 mar 2011, 20:48

Sprawdz czy dobrze sprężyna siedzi na swoim miejscu i nie strzela ;-)

newerafan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 201
Rejestracja: 23 kwie 2008, 17:15
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: newerafan » 21 mar 2011, 06:28

Raczej dobrze bo za pierwszym razem założyłem ją odwrotnie i drugi raz rozkręciłem i założyłem tak jak powinna być bo była do góry nogami:) te oznaczenia kropki były na górze teraz już są na dole i nadal pyka :cry: A jak powinna byc spreyzna dokladnie osadzona?

gruszek01
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 310
Rejestracja: 12 lis 2008, 20:21
Lokalizacja: STOLICA
Kontakt:

Post autor: gruszek01 » 21 mar 2011, 10:26

a co powieszna to ze ostatnio kupowałem tuleje lemfordera do s2 44mm i w pudełkach znalazłem boge

Awatar użytkownika
DYZIO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1163
Rejestracja: 27 lis 2007, 23:39
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: DYZIO » 21 mar 2011, 10:57

newerafan pisze:bo za pierwszym razem założyłem ją odwrotnie i drugi raz rozkręciłem i założyłem tak jak powinna być bo była do góry nogami:) te oznaczenia kropki były na górze teraz już są na dole i nadal pyka :cry:
Nie wiem jakim cudem ci sie to udało ale spoko <ok>
newerafan pisze:A jak powinna byc spreyzna dokladnie osadzona?
Zobacz czy na dole sprężyny nie zgiął się ten "bolec" który trzyma sprężynę żeby się nie okręcała możliwe że jak źle zakładałeś to się ten kawałek blachy zagiął i przy skręcie będą takie pukania.
tomek1982 pisze:No chyba ze zalozysz Febi te po 300 km zgniata ci sie napewno 0.5 cm
tomek1982, słuchaj u mnie była taka sytuacja przy zmianie sprezyn na sportowe mysle sobie może wymienię odrazu poduszki (godzina 21) wiec jadę na CPN i maja tylko febiego a myślę sobie biorę co mi tam. Najwyżej wymienię z czasem i przed wczoraj wymieniałem łączniki (bo jeszcze były ori <ok> ) i wyjełem całego lewego macpersona bo myślałem ze pociekł mi amortyzator bo wpadłem w dziurę ale okazało sie że amorek w 100% sprawny a olej wydobył sie ten co wlałem żeby wkład amorka się nie ruszał i nie stukał ale mniejsza o to no i właśnie odrazu zwróciłem uwagę na te poduszki amortyzatora nie było po nich żadnego widocznego zużycia a przejechane grubo ponad 10tyś wiec nie wiem od czego to zależy.

newerafan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 201
Rejestracja: 23 kwie 2008, 17:15
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: newerafan » 21 mar 2011, 22:54

A on powinien sterczeć na wprost czy czubkiem po ukosie trzymać sprężyne? bo tak mam ze ten bolec dotyka czubkiem początku sprężyny :-/ czy to dobrze? UDAŁO się i nie było żadnych przeszkód :) więc raczej można założyć ją odwrotnie:)

Awatar użytkownika
tomek1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1527
Rejestracja: 09 maja 2008, 11:45
Lokalizacja: Marki

Post autor: tomek1982 » 21 mar 2011, 23:07

tam gdzie koniec zwoju ma sie opierac o czubek blaszki blaszka ma byc pod skosem nei za duzy kąt ale wez pod uwage ze sprezyna jest troche wyzej jak poczatek blaszki dlatego musi byc pod katem bo jak bys minimalnie blaszke tylko do gory podgial to by sprezyna i tak sie przesunela wiec ta blaszke pod skosem ustaw sprezyna moze byc scisnieta sciagaczem wtedy rekoma obrucisz ja i zobaczysz czy sie blokuje druga blaszka ma byc praktycznie w pionie i wtedy bedzie ladnie siedziala na miejscu ci

Awatar użytkownika
tomastepa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 79
Rejestracja: 10 kwie 2011, 23:48
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: tomastepa » 03 maja 2011, 12:27

Co powiecie na to by wszystkie tuleje metalowo-gumowe, np wahaczy, amorka, sanek itp przed i po montażu spryskiwać sylikonem w aerozolu np K2 Prawdopodobnie sylikon na pewien czas zabezpieczy przed czynnikami zewnętrznymi co wydłuży ich życie.

Awatar użytkownika
joandaw
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 840
Rejestracja: 27 sty 2010, 18:06

Post autor: joandaw » 03 maja 2011, 12:32

Jak Ci to uchroni tuleje przed naszymi dziurami to stawiam <piwo>
Tuleje najprędzej szlak trafia po jeździe po naszych dziurawych drogach więc takie eksperymenty bym sobie darował.Ale to moje zdanie i każdy robi jak uważa ;-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl