Witam.
Audi B4 2.3 NG
A więc taka sprawa jest :
Palę go rano na PB i jest ok, zapali, jadę , za trochę przerzucę na LPG i jest ok jedzie.
A sytuacja taka :
Palę na PB i rzucę od razu na LPG (jak zimny) to zgaśnie i żeby póxniej go zapalić to trzeba kręcić i kręcić do usra...ej śmierci aż coś powoli powoli zaczyna załapywać i załapie..
Aha i trzeba pompować pedałem gazu bo nie to nie zapali......
Na LPG po prostu nie trzyma przez troche obrotów, ale jechać jedzie.....
Jak się zagrzeje i pilnuję żeby nie zgasł to jest ok. i za trochę załapie i trzyma
Obroty falują ale kombinowałem już chyba ze wszystkim i silniczek i dolot i talerzyk, wszystko dobrze wygłąda a na PB falują 1000 -1300 jak ciepły (na zimnym trzymają się kolo 1200 ale nie falują)
Na LPG nie falują i jest ok.
Ma ktoś pomysły co to być może w nim nie tak i co sprawdzić ?
tak ze ssaniem jakby nie było ok......
[2.3 B4] Czemu gaśnie na LPG przed osiągnięciem min. temp ?
- maciek88psl
- Forum Audi 80
- Posty: 25
- Rejestracja: 27 wrz 2010, 21:56
- Lokalizacja: Przemyśl - Rzeszów