Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[2.3 B4] Czemu gaśnie na LPG przed osiągnięciem min. temp ?

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
primo121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 145
Rejestracja: 19 lis 2010, 19:21
Lokalizacja: LUBLIN LKR

[2.3 B4] Czemu gaśnie na LPG przed osiągnięciem min. temp ?

Post autor: primo121 » 19 mar 2011, 17:21

Witam.

Audi B4 2.3 NG

A więc taka sprawa jest :

Palę go rano na PB i jest ok, zapali, jadę , za trochę przerzucę na LPG i jest ok jedzie.

A sytuacja taka :

Palę na PB i rzucę od razu na LPG (jak zimny) to zgaśnie i żeby póxniej go zapalić to trzeba kręcić i kręcić do usra...ej śmierci aż coś powoli powoli zaczyna załapywać i załapie..


Aha i trzeba pompować pedałem gazu bo nie to nie zapali......

Na LPG po prostu nie trzyma przez troche obrotów, ale jechać jedzie.....
Jak się zagrzeje i pilnuję żeby nie zgasł to jest ok. i za trochę załapie i trzyma



Obroty falują ale kombinowałem już chyba ze wszystkim i silniczek i dolot i talerzyk, wszystko dobrze wygłąda a na PB falują 1000 -1300 jak ciepły (na zimnym trzymają się kolo 1200 ale nie falują)

Na LPG nie falują i jest ok.

Ma ktoś pomysły co to być może w nim nie tak i co sprawdzić ?

tak ze ssaniem jakby nie było ok......

Pitras

Post autor: Pitras » 19 mar 2011, 17:54

Może jakaś regulacja?
Co prawda ja mam inny silnik, ale odpala mi na LPG i nie gaśnie. Chociaż na benzynie też falują delikatnie obroty, ale nie tak jak u Ciebie. Zmieniają się o jakieś +-50 RPM

Awatar użytkownika
maciek88psl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 25
Rejestracja: 27 wrz 2010, 21:56
Lokalizacja: Przemyśl - Rzeszów

Post autor: maciek88psl » 19 mar 2011, 18:17

Kolego masz parownik/reduktor do wymiany lub regeneracji dlatego gaśnie.
Kolektor zamarza i nie przepuszcza, dlatego go musisz tak kręcić.
Spróbuj zrobić tak samo, ale zamiast kręcić to odczekaj 15min(aż odmarznie) i wtedy próbuj go odpalić.

Awatar użytkownika
goldi j51
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3625
Rejestracja: 01 kwie 2007, 19:01
Imię: Robert
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: goldi j51 » 19 mar 2011, 19:50

Jęśli są już zbyt sztywne membrany w reduktorze będzie gasł jak silnik jest zimny lub na wolnych obrotach

Awatar użytkownika
primo121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 145
Rejestracja: 19 lis 2010, 19:21
Lokalizacja: LUBLIN LKR

Post autor: primo121 » 20 mar 2011, 09:19

Kręciłem trochę tą srubką i nie wiem od czego ona jest i jak powinna być ustawiona.....
Zzznaczona strzałką....

pawel_m
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 416
Rejestracja: 20 sty 2010, 18:14
Lokalizacja: Łuków

Post autor: pawel_m » 20 mar 2011, 11:18

Nie pamiętam od czego jest ta śrubka, ale w swojej niuni mam taki sam reduktor i u mnie ta śrubka jest zakręcona na max. pis reduktora powinieneś znaleźć w necie.

Awatar użytkownika
zibiwrc
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 66
Rejestracja: 31 sty 2009, 09:47

Post autor: zibiwrc » 20 mar 2011, 17:49

mam to samo a reduktor nówka na starym także tak było więc nie wina reduktora ja się po prostu przyzwyczaiłem bo po wcześniejszej regulacji było ok ale za to na ciepłym bardzo wysokie obroty, więc wróciłem do poprzedniego ustawienia pogrzeje się na bp z 5 minutek i jest ok :) a i mam ten sam reduktor

Awatar użytkownika
primo121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 145
Rejestracja: 19 lis 2010, 19:21
Lokalizacja: LUBLIN LKR

Post autor: primo121 » 20 mar 2011, 20:54

Nie mam czasu auta zaprowadzić do gazownika dobrego żeby mi ustawił gaz tak jak powinno być .
i jakoś tak jeżdzę narazie.... tylko pali tego gazu za dużo ale jakos jezdzi....

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl