[1.8 DS] Gaznik, co zrobic? Moze monowtrysk?
[1.8 DS] Gaznik, co zrobic? Moze monowtrysk?
Mam pewien problem odnosnie gaznika. Moj w DS zamontowany jest Pierburg 2e. Kupilem innego Pierburga 2e od passata b2, rozni sie tym, ze nie ma tam podlaczen elektryucznych i zastanawiam sie czy ten pierburg z passata bedzie pasowal ( mysle ze to podlaczenie jest zwiazane z ssaniem ). Czy bedzie mi ten gaznik pasowal bez problemu czy jest jakas komplikacja z tym ?
Jeszcze mam jeden pomysl. Te gtazniki zaczynaja mnie juz lekko mowiac irytowac i czytalem gdzies o zmianie gaznika na monowtrysk. Zastanawiam sie czy w tym moim Audi dalo by sie takiego "psikusa" zrobic i sie zastanawiam czy duzo jest z tym problemu. Bo jezeli nie ma z tym jakiegos znaczacego problemu to moze by sie pokusic o takiego moda ?
prosze o informacje na ww tematy i dziekuje
gg:4511906
Jeszcze mam jeden pomysl. Te gtazniki zaczynaja mnie juz lekko mowiac irytowac i czytalem gdzies o zmianie gaznika na monowtrysk. Zastanawiam sie czy w tym moim Audi dalo by sie takiego "psikusa" zrobic i sie zastanawiam czy duzo jest z tym problemu. Bo jezeli nie ma z tym jakiegos znaczacego problemu to moze by sie pokusic o takiego moda ?
prosze o informacje na ww tematy i dziekuje
gg:4511906
- Fantomas_29
- Forum Audi 80
- Posty: 463
- Rejestracja: 05 cze 2007, 22:17
- Lokalizacja: Dobieszowice/śląsk
- Kontakt:
Wszystko się da zrobić. Lecz na początek potrzeba Ci cały mono wtrysk okablowanie, kolektor ssący chyba tez, kolektor wydechowy pod sondę lambda albo wywiercisz dziurę u siebie. Następnie pompa paliwowa elektryczna a także sterownik. Z tego co się orientuję to silnik na mono wtrysku ma też inny wałek rozrządu. Roboty z tym jest dużo ale da się to zrobić.
JA czytalem troche o tym na forum VW i nie bylo wzmianki o walku. Zastanawiam sie okrutnie nad tass modyfikacja, gdyz walcze z gaznikiem dlugo we wszystkie strony a ostatnio zrobilem kapitalke silnika a poza tym silnik nie bierze oleju to szkoda go wyrzucic i kupic inny. w sumie gdyby walek nie byl potrzebny to to nie jest taka trudna sprawa by to zrobic
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Co do różnicy w gaźnikach to już nie pamiętam jak to jest z 2E ale on praktycznie chodzi na czystej mechanice (w tym ssanie automatyczne).
Podłączenie może być od podgrzewacza jakiegoś kanału albo odcięcia benzyny przy gaszeniu (aby silnik nie pracował na samozapłonach).
Ja jestem zdania że mono-wtrysk wcale nie jest o wiele mniej upierdliwy niż gaźnik.
Wałek rozrządu jest inny w silnikach Audi z mono-wtryskiem ale to raczej dlatego że silnik PM (na monowtrysku) ma większe zawory.
Jakbyś miał problemy z ogarnięciem elektryki to zgłoś się do mnie to spróbuję korespondencyjnie pomóc.
Kolektor ssący może zostać bo dopasowanie zespołu wtrysku do niego to niedużo roboty.
Jak chcesz szybko zdobyć wszystkie części mono-wtrysku to napisz w dziale ogłoszeń na forum VW Golfa. Szybko zasypią Cie oferty.
Podłączenie może być od podgrzewacza jakiegoś kanału albo odcięcia benzyny przy gaszeniu (aby silnik nie pracował na samozapłonach).
Ja jestem zdania że mono-wtrysk wcale nie jest o wiele mniej upierdliwy niż gaźnik.
Wałek rozrządu jest inny w silnikach Audi z mono-wtryskiem ale to raczej dlatego że silnik PM (na monowtrysku) ma większe zawory.
Jakbyś miał problemy z ogarnięciem elektryki to zgłoś się do mnie to spróbuję korespondencyjnie pomóc.
Kolektor ssący może zostać bo dopasowanie zespołu wtrysku do niego to niedużo roboty.
Jak chcesz szybko zdobyć wszystkie części mono-wtrysku to napisz w dziale ogłoszeń na forum VW Golfa. Szybko zasypią Cie oferty.
Czyli rozumiem przez to, ze walek jak i kolektro moga zostac takie jak sa ?
A jeszcze jak wyglada sytuacja z pompką paliwa? Gdzie ona sie znajduje w tych silnikach i czy trzeba wymnieniac przewody paliwowe z calego auta?
A i jeszcze z gaznikiem, proste pytanie, bedzie ten od passata pasowal cyz tez nie ?
A jeszcze jak wyglada sytuacja z pompką paliwa? Gdzie ona sie znajduje w tych silnikach i czy trzeba wymnieniac przewody paliwowe z calego auta?
A i jeszcze z gaznikiem, proste pytanie, bedzie ten od passata pasowal cyz tez nie ?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków