Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 2,8 AAH] wymiana uszczelniaczy zaworowych

Wszystko co tyczy się silników V6
seba1025
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 435
Rejestracja: 29 lip 2007, 23:29
Lokalizacja: z kąd koła nisą

Post autor: seba1025 » 07 sty 2009, 01:25

dokladnie

Awatar użytkownika
kris4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 285
Rejestracja: 20 mar 2010, 17:37
Lokalizacja: kuj - pom(Radziejów)

Post autor: kris4 » 20 mar 2011, 21:12

Moje objawy sa takie ,ze jak odpale to jak normalnie jade bez zbednych x szaleńst czyli normalna jazda to nie kopci na niebiesko i jak sie rozgrzeje tez nie , ale jak czysciłem jedną odme to była strasznie brudna w tym szlamie umyłem ją ropą i ten filtr tez ropą umyłem i moze to jest przyczyna tego kpocenia jak tak to ciągnie powietrze z tamtąd i razem z ropą , bo spalonym olejem nie smierdz :-? i czy uszczelki na popychaczch można wymienic bez zdejmowania głowicy

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 21 mar 2011, 12:33

kris4 pisze:czy uszczelki na popychaczch można wymienic bez zdejmowania głowicy
Ja zmieniałem u siebie bez zdejmowania głowic metodą na sznurek.

Awatar użytkownika
marcobass
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 41
Rejestracja: 30 lis 2010, 22:00
Lokalizacja: Wipsowo

Post autor: marcobass » 14 kwie 2011, 21:47

kris4 pisze:Moje objawy sa takie ,ze jak odpale to jak normalnie jade bez zbednych x szaleńst czyli normalna jazda to nie kopci na niebiesko i jak sie rozgrzeje tez nie , ale jak czysciłem jedną odme to była strasznie brudna w tym szlamie umyłem ją ropą i ten filtr tez ropą umyłem i moze to jest przyczyna tego kpocenia jak tak to ciągnie powietrze z tamtąd i razem z ropą , bo spalonym olejem nie smierdz :-? i czy uszczelki na popychaczch można wymienic bez zdejmowania głowicy
prędzej uszczelniacze , lub i wyrobione prowadnice zaworów. zależy od przebiegu

viper370
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 198
Rejestracja: 21 paź 2009, 16:41

Post autor: viper370 » 13 mar 2014, 23:55

Podepnę się pod temat i dorzucę swoje zdjęcie :)
Panowie, jak wymienić uszczelniacze zaworowe w głowicy, jak zdjąć to coś co zaznaczyłem na zdjęciu ???
Potrzeba do tego specjalnego narzędzia, jak tak to jakiego ?
Jak to się robi ? Jak to ustrojstwo zdjąć ? :)
Mam 2 głowice z poprzedniego silnika zdjęte i chcę się pobawić :)

Awatar użytkownika
Radek_ER19
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 237
Rejestracja: 23 gru 2009, 11:44
Lokalizacja: WOT

Post autor: Radek_ER19 » 14 mar 2014, 08:38

Musisz ścisnąc teraz sprężyne zaworową , żeby uwolnic zawleczki-blokady zaworu. Blokada jest dzielona na pół . Jest do tego przyrząd
Obrazek

Ale bez niego też sobie ludzie radzą...
Opatentuj sobie dźwignie w podobie do tej na zdjęciu i atakujesz <ok>

Awatar użytkownika
Rychu82
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 969
Rejestracja: 25 sty 2011, 09:18
Lokalizacja: J.G.

Post autor: Rychu82 » 14 mar 2014, 09:27

jak masz czucie w rekach to nasadka 20 (taka zeby stykala sie tylko z talerzem)i młotkiem stukasz i to wyskakuje...

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 14 mar 2014, 09:43

Tylko od spodu trzeba zawór podeprzeć bo inaczej zwór będzie się otwierał.
Kiedyś kumpel skonstruował przyrząd do ściągania zaworów z kawałka rurki, podkładki i kawałka pręta.

Awatar użytkownika
Rychu82
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 969
Rejestracja: 25 sty 2011, 09:18
Lokalizacja: J.G.

Post autor: Rychu82 » 14 mar 2014, 10:19

kumpel robił to na tyle dynamicznie, że rozłożył wszystkie w pół minuty tylko nasadka i młotek.....ale to zawodowiec :)

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 14 mar 2014, 11:00

A jak zakładał? Czy udało mu się położyć oba zabezpieczenia że po wciśnięciu nasadką same wskoczyły na miejsce?

Dziki
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 996
Rejestracja: 18 sty 2007, 16:32
Lokalizacja: LBI

Post autor: Dziki » 14 mar 2014, 11:24

ja zawsze podpieram tłokiem, mając zdjęte wałki rozrzadu można wałem kręcić do woli

Awatar użytkownika
Rychu82
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 969
Rejestracja: 25 sty 2011, 09:18
Lokalizacja: J.G.

Post autor: Rychu82 » 14 mar 2014, 11:32

aldi pisze:A jak zakładał? Czy udało mu się położyć oba zabezpieczenia że po wciśnięciu nasadką same wskoczyły na miejsce?
nie zakładał bo "bawię się" z nimi w porting...

Piotrekłdz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 102
Rejestracja: 26 cze 2013, 14:37

Post autor: Piotrekłdz » 14 mar 2014, 11:56

uważajcię żebyście sobie nie porysowali przy tych zabawach gniazd regulatorów-są one aluminiowe i bardzo łatwo je poniszczyć gdy jakaś samoróbka je przerysuje ostrym kantem-na pewno nie pomoże w trzymaniu odpowie3dniego ciś. oleju na regulatorach...

Imo warto kupić ściągacz i to jakis dobrze pasujący jeśli sami będziemy isę z tym bawić...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V6”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl