Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 1.9tdi] Obroty max 4000 czy to normalne?

Tommek261
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 146
Rejestracja: 24 maja 2009, 21:39
Lokalizacja: Poznań

[80 B4 1.9tdi] Obroty max 4000 czy to normalne?

Post autor: Tommek261 » 22 mar 2011, 22:01

Witam
Leciałem na autostradzie 180km/h przy 4000obr na 5biegu i dalej nie chciał iść.
Czy to jest max możliwości 1Z seria.
Wolna odma,zaślepiony EGR,brak kata.

Proszę o odpowiedź w tej sprawie.

Awatar użytkownika
misiekdzwon
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 599
Rejestracja: 12 lis 2007, 19:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Złotoryja

Post autor: misiekdzwon » 22 mar 2011, 22:04

Wg katalogu v max 1Zta to 175 km/h, tak że /twój wynik jest jak najbardziej okej ;)

Tommek261
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 146
Rejestracja: 24 maja 2009, 21:39
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Tommek261 » 22 mar 2011, 22:22

Ale do 5000obr ma jeszcze 1000obr czy to takie ograniczenie fabryczne?

Awatar użytkownika
misiekdzwon
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 599
Rejestracja: 12 lis 2007, 19:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Złotoryja

Post autor: misiekdzwon » 22 mar 2011, 22:25

Moc max jest tak gdzieś w okolicy 4 tyś obr, a dalej ni ma już czego szukać i to jest oryginalnie zrobione ;)

Tommek261
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 146
Rejestracja: 24 maja 2009, 21:39
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Tommek261 » 22 mar 2011, 22:30

Szkoda bo myślałem że idzie więcej wydusić z niego bo jest niezła frajda jak lecisz równo z nowym modelem audi a4 na dużym grillu i masz na budziku 180 i sportowy zawias H&R a A4 wysiada na zakręcie przy tobie <ok> hehe.a ty chcesz mu jeszcze ładować w palnik a tu stop.

Awatar użytkownika
keczy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2143
Rejestracja: 11 sty 2007, 22:34
Lokalizacja: Łowicza centrum

Post autor: keczy » 22 mar 2011, 22:33

Tommek261, kup benzyne to pociagniesz do 6500tys :mrgreen: sorka za ot ;-)

Tommek261
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 146
Rejestracja: 24 maja 2009, 21:39
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Tommek261 » 22 mar 2011, 22:46

Zetork jest OK chodź pompa zaczyna mu się pocić i chyba turbo siadać.bo wirnik jest wilgotny od oleju...Ale kocham ta 80.. <ok> lubię nią utrzeć nosa niedowiarkom.

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 23 mar 2011, 20:07

jak znajdziesz lekki spad to nawet 200 poleci i obroty będziesz miał bliżej 5tys <ok> ja swoim max leciałem 190 więc twoje 180 jest jak najbardziej poprawne.dużo tez zależy od ogumienia bo na cieńszych zimówkach leci jak rakieta a na letnich szerokich trochę bardziej muli...

Tommek261
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 146
Rejestracja: 24 maja 2009, 21:39
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Tommek261 » 24 mar 2011, 09:00

OK.czyli temat wyjaśniony.
Dzięki za wyczerpujące info panowie.

Awatar użytkownika
Ross
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 689
Rejestracja: 17 sty 2008, 20:09
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Ross » 24 mar 2011, 12:59

nie utrzymuj za długo Vmax bo oliwe zagotujesz :P

Awatar użytkownika
andi77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2114
Rejestracja: 03 lip 2010, 16:35
Lokalizacja: Lubelskie (LWL)

Post autor: andi77 » 24 mar 2011, 13:23

Tommek261, Na 5-tym biegu nie złapiesz takich obrotów jak na niższych... z powodu dużego oporu powietrza przy dużych prędkościach. Jest to jak najbardziej normalne.
Tommek261 pisze: i chyba turbo siadać.bo wirnik jest wilgotny od oleju
Wirnik po stronie ,,zimnej" będzie wilgotny od oleju... powodują to opary z odmy i jest to jak najbardziej normalne zjawisko.
Obroty np. na skrzyni AKM przy takiej prędkości (180) były by 4500tys.
Kolega zapewne ma BAA... nieco inne przełożenia, więc wskazania obrotka też będą się różniły.

januszbin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 407
Rejestracja: 21 wrz 2009, 11:27
Lokalizacja: LWL

Post autor: januszbin » 24 mar 2011, 14:17

kolega Tommek261 ma uwolnioną odmę ...więc olej na wirniku chyba skądinąd pochodzi...chyba,ze niedawno to zrobił i turbo z IC ciągnie resztki oleju...

Tommek261
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 146
Rejestracja: 24 maja 2009, 21:39
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Tommek261 » 24 mar 2011, 18:59

Odmy już nie mam ze 20.000km.wcześnij wirnik był suchy od strony zimnej a teraz własnie robi sie wilgotny.
I to mnie najbardziej martwi.
Skrzynie mam CPC.

Awatar użytkownika
andi77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2114
Rejestracja: 03 lip 2010, 16:35
Lokalizacja: Lubelskie (LWL)

Post autor: andi77 » 24 mar 2011, 19:10

Tommek261 pisze:Skrzynie mam CPC
A od czego ta skrzynia?
W 1Z były chyba ori BAA :roll:

[ Dodano: 2011-03-24, 19:13 ]
Tommek261, Sorki, CPC też występowała w TDI-ku.

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 25 mar 2011, 16:11

ja na BAA wyciągałem coś koło 190, obr. ok 4200-4400, zakładaj skrzynię DHF to przy 4000 będzie coś koło 200 <ok>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl