[B4 cabrio] Numer w ETCE pająka
[B4 cabrio] Numer w ETCE pająka
Prosiłbym Was o pomoc. Potrzebuję zakupić pająka z tempomatem tylko, że z wersji poliftingowej cabrio. Jaki jest numer takiego pająka? Czy od sedana/avanta/coupe też podejdzie?
Numer pająka z tempomatem to 443 953 513 J.
Zdjęcie podglądowe zdemontowanego pająka:
Cały pająk zamontowany u mnie:
Potrzebuję zmienić cały pająk, ponieważ zmieniałem kierownicę na S-line. Do tego musiałem wymienić obudowę pająka. Okazało się, że trzeba wymienić też pająka ponieważ stary pająk ma za duży zakres pracy ramion przez co uderza o obudowę oraz przy kręceniu kierownicą słuchać tarcie plastiku o plastik.
Numer pająka z tempomatem to 443 953 513 J.
Zdjęcie podglądowe zdemontowanego pająka:
Cały pająk zamontowany u mnie:
Potrzebuję zmienić cały pająk, ponieważ zmieniałem kierownicę na S-line. Do tego musiałem wymienić obudowę pająka. Okazało się, że trzeba wymienić też pająka ponieważ stary pająk ma za duży zakres pracy ramion przez co uderza o obudowę oraz przy kręceniu kierownicą słuchać tarcie plastiku o plastik.
Ostatnio zmieniony 25 mar 2011, 06:38 przez quick, łącznie zmieniany 1 raz.
Czyli wystarczy wymienić, tylko manetki z tempomatem a prawe mogą zostać?
Na Allegro w zakończonych znalazłem takie coś:
http://allegro.pl/manetki-przelacznik-p ... 28974.html
To to? Tylko od C4 pasuje czy od innych modeli też?
Na Allegro w zakończonych znalazłem takie coś:
http://allegro.pl/manetki-przelacznik-p ... 28974.html
To to? Tylko od C4 pasuje czy od innych modeli też?
Jakiś czas temu zamieszczałem filmik z jęczeniem z kolumny kierownicy - okazało się, że to tłumik drgań ukł. kierowniczego. Poza słyszalnym jęczeniem, słychać też tarcie plastiku o plastik (trzeszczenie). Nie jest to kwestia kurzu. Chyba nawet Słonik w którymś wątku o tym wspominał, że to kwestia pająka.