[b4 all] przeróbka zawieszenia orignalnego na gwintowane
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 758
- Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Takie tuleje do przyspawania na kolumny z regulacją to ostatnio słyszałem ze za 250zl komplet na jedną oś (przednią) chłopaki robią tutaj na forum. Powiedzcie mi proszę gdzie kupić takie sprężyny pod gwint i jakie są ich orientacyjne ceny? bo szukam na przód springi te normalne - 60 / - 80 i u nikogo znaleźć nie mogę:/ Pozdrawiam
- Kolczat
- Forum Audi 80
- Posty: 7532
- Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG+lpg
- Lokalizacja: Lędziny
- Kontakt:
ktos sie kiedys oglaszal ze za 1200 jest w stanie zrobic takie cos, ale ja bym na waszym miejscu obesrwowal allegro, ja od zeszlej jesieni mialem na oku dobre 6 kompletow do sedana/avanta/coupe niestety do cabrio nie bylo nic, a dlaczego nie polecam robic takich wynalazkow? raz ze w cholere drogi biznes, dwa skad koledzy wezmiecie sprezyne do gwintu? ktos kto ma swoj gwint wam sprzeda? przeciez nie zaadoptujecie tych z mcpersona, a co z twardymi wkladami? powaznie zastanowcie sie nad tym pomyslem bo jest zbyt powierzchownie i pochopnie opisany...
- Kolczat
- Forum Audi 80
- Posty: 7532
- Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG+lpg
- Lokalizacja: Lędziny
- Kontakt:
sprzedaja sprezyny dogwintow czy do zwyklych mcpersonow? ja jaeszcze nie widzialem sprezyny do gwintu do b4, z reszta wpierw przed rozpoczeciem prac sprawdzil bym ceny, bo po ogarnieciu wsyzstkiego okaze sie ze lepiej nowke z raichu sciagnac... co do wkladow w tej chwili jeszcze nie mam porownania na drodze, ale z mojego punktu widzenia amory o skroconym skoku z H&R na ktorych jezdze raczej nie beda mogly sie rownac twardoscia z tymi z KW na gwincie, wiec roznica jest... a jak ktos bedzie chcial zejsc naprawde nisko na gwincie to bedzie potrzebowal betonu na wkladzie i to moze sie nie udac na byle czym