[b3 1.6 JN] Modyfikacje - zmiana na AAZ + inne
[b3 1.6 JN] Modyfikacje - zmiana na AAZ + inne
Witam Wszystkich. :->
Zamierzam w tym roku zakupić Audi b3 1.6Td..i moje pytanie jest następujące..
Lepiej sie bawic w rezanie tego 1.6...czyli mianowicie pompa 10-11 mm,gover mod i tym podobne,turbo t3,stalowa uszczelka pod głowiece(moze głowica od 1.9?),ogolny remon silnika(głowica,panewki.pierścienie,wtryski) ,skrzynia np. od 1Z(seryjna szybko wymieka) sprzegło vr6..itp,itp)
Czy 8-) .....pakowac mu odrazu 1.9 aaz i robic powyższe mody na Tym silniku:)
ps...rozkmińał ktos kiedys temat Td z napedem quattro od np.1.8E:)? :roll:
Zamierzam w tym roku zakupić Audi b3 1.6Td..i moje pytanie jest następujące..
Lepiej sie bawic w rezanie tego 1.6...czyli mianowicie pompa 10-11 mm,gover mod i tym podobne,turbo t3,stalowa uszczelka pod głowiece(moze głowica od 1.9?),ogolny remon silnika(głowica,panewki.pierścienie,wtryski) ,skrzynia np. od 1Z(seryjna szybko wymieka) sprzegło vr6..itp,itp)
Czy 8-) .....pakowac mu odrazu 1.9 aaz i robic powyższe mody na Tym silniku:)
ps...rozkmińał ktos kiedys temat Td z napedem quattro od np.1.8E:)? :roll:
Ostatnio zmieniony 01 cze 2011, 11:52 przez qaz91, łącznie zmieniany 3 razy.
- trepek
- Forum Audi 80
- Posty: 5446
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
- Imię: Grzegorz
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Olkusz
Jestem za 1.9 ale na wale z TDI.
Wał więcej NM zniesie. Wtryski ustaw sobie na 160+ bar, w TD aż tak ważne nie są.
Pompka 11mm, dobra fala i dozownik. Wyregulować ciśnienie wewnętrzne i śmigać. AAZ będzie o tyle lepszy, że przy niskich obrotach będziesz mógł uzyskać relatywnie (jak na TD) duży moment obrotowy. W 1.6 TD mógłbyś mieć wysoką moc ale z momentem nieposzalejesz, moc by była uzyskiwana powyżej 5000 rpm
Hmm... mógłbyś sobie walnąć jakąś falę z dostawczaka, np z jakiegoś 2.8 TD, wtedy srałby NM na lewo i prawo lecz obroty by były tak do 4000 rpm bo wyżej to by była mordęga dla rolek i sprężyn.
Wybieraj: albo coś w stylu Muscle Car albo japońskiej szlifierki :mrgreen:
Wał więcej NM zniesie. Wtryski ustaw sobie na 160+ bar, w TD aż tak ważne nie są.
Pompka 11mm, dobra fala i dozownik. Wyregulować ciśnienie wewnętrzne i śmigać. AAZ będzie o tyle lepszy, że przy niskich obrotach będziesz mógł uzyskać relatywnie (jak na TD) duży moment obrotowy. W 1.6 TD mógłbyś mieć wysoką moc ale z momentem nieposzalejesz, moc by była uzyskiwana powyżej 5000 rpm
Hmm... mógłbyś sobie walnąć jakąś falę z dostawczaka, np z jakiegoś 2.8 TD, wtedy srałby NM na lewo i prawo lecz obroty by były tak do 4000 rpm bo wyżej to by była mordęga dla rolek i sprężyn.
Wybieraj: albo coś w stylu Muscle Car albo japońskiej szlifierki :mrgreen:
- Fighter001
- Forum Audi 80
- Posty: 580
- Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
- Lokalizacja: Wrocław
1.6TD nie polecam tanio skrecisz i szybko sie znudzi. Moj szuka trakcji jeszcze na 3 biegu ale co z tego jak vmax to 190 i trzeba krecic jak benzyne po czerwonym polu. Zdecydowanie brakuje NM. Wsadz jakis 1.9 ale najlepiej mTDI meka z dograniem pompy ale warto, ja zaluje ze wyremontowalem swojego, TD zadymia i od razu widac ze jest moc w tdi tego nie ma i satysfakcja wieksza z dawania batow. Ale jak chcesz tylko 150PS to szukaj 1.9td i wrzuc wal od tdi ale uwierz mi ze na 150ps nie poprzestaniesz. Apetyt rosnie w miare jedzenia <ok>
- Fighter001
- Forum Audi 80
- Posty: 580
- Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
- Lokalizacja: Wrocław
Jak pompa jedynastka i suszarka t3 bedzie dmuchac z 1.4 bara to tak ze 150 kucy bedzie ale do tego big ic musi byc bo bedzie czarno za toba. No i trzeba bedzie wtedy myslec o mocniejszym sprzegle bo bedzie problem taki jak u mnie jak go wpuscisz na obroty to jedynka sie slizga a pozniej jakos drapie asfalt. Ale jesli chcesz to komus zlecic zeby ci to wszystko zrobil to powodzenia z funduszami.
matt1988 pisze:qaz91, fajnie ze sa ludzie co robia te motory. Moja rada nie pchaj IC przed chłodnice bedzie sie gotować ja w lato jeździłem z cały czas właczonym wentylatorem auto sie gotowało przy osterej jeździe
Pracowałm troche na warsztacie i nauczono mnie i to i tamto..ii zrobic taki remont silnika ..uszczelik,pierscienie,panewki to sam przyjemnosc:))No z pompami to mało miałem do czynienia
ja chem ten aaz upchac do b3..wiec jesli nie przed chłodnice to gdzie ten icek..
Jakis nawiew sierzosci musi byc na niego :lol: