[B4 2.0 ABT] regulacja Bingo-M
-
- Forum Audi 80
- Posty: 173
- Rejestracja: 23 lip 2008, 21:40
- Lokalizacja: Hollyłódź
Sygnał z TPS niezależnie od obrotów silnika - zero. Obstawiał bym, że Wtyczke od potencjometru przepustnicy masz odpiętą, przerwaną, albo potencjometr padnięty.
Ale oczywiście szpeniem, nie jestem i mogę się mylić :->
Te odczyty, chodzi mi o ustawienia atuatora, są zrobione po nauce, czy sam ustawiłeś takie wartości?
Pytam, bo wydaje mi się że nie są prawidłowe za bardzo.
Ale oczywiście szpeniem, nie jestem i mogę się mylić :->
Te odczyty, chodzi mi o ustawienia atuatora, są zrobione po nauce, czy sam ustawiłeś takie wartości?
Pytam, bo wydaje mi się że nie są prawidłowe za bardzo.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 173
- Rejestracja: 23 lip 2008, 21:40
- Lokalizacja: Hollyłódź
Jeśli chodzi o prace na PB, to myśle że jest ok. Nie będziesz miał idealnej sinusoidy raczej.
Co do wskazań lambdy na LPG, to mi się wydaje, że jest on nawet za ładny. Masz wogóle sondę połączoną z centralka?
Jeśli objawy są na obu paliwach, to bym odstawiał coś, z czego korzysta silnik i na pb i na lpg.
Sprawdź ten tps.
Co do wskazań lambdy na LPG, to mi się wydaje, że jest on nawet za ładny. Masz wogóle sondę połączoną z centralka?
Jeśli objawy są na obu paliwach, to bym odstawiał coś, z czego korzysta silnik i na pb i na lpg.
Sprawdź ten tps.
Na wolnych obrotach silnik faluję, na pozostałych wszystko OK.
Dobra, jak na benzynie jest dobrze i sonda sprawna to teraz jak wyregulować na gazie?
Napięcie sondy ma być takie same na wszystkich partiach obrotów?
Jakie to jest napięcie jak jest bogato czy ubogo?
Kabel od TPSu z centralki gazu gdzie ma być podłączony?
Dobra, jak na benzynie jest dobrze i sonda sprawna to teraz jak wyregulować na gazie?
Napięcie sondy ma być takie same na wszystkich partiach obrotów?
Jakie to jest napięcie jak jest bogato czy ubogo?
Kabel od TPSu z centralki gazu gdzie ma być podłączony?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 173
- Rejestracja: 23 lip 2008, 21:40
- Lokalizacja: Hollyłódź
Zacznijmy od tego, że jak ci faluje na obu paliwach, to samo wyregulowanie gazu zarzej nie pomoże. Trzeba by najpierw wyeliminowac ten objaw na pb i dalej bawić się z gazem.
Zobacz, czy masz potencjometr przepustnicy podłączony wogóle, nie chodzi mi czy do centralki lpg.
Nigdy nie miałem ABT, więc nie powiem dokładnie gdzie co i jak. Jajk to sprawdzić musałby się ktoś obeznany wypowiedzieć.
edit:
VAG wywalił jakieś błędy?
Zobacz, czy masz potencjometr przepustnicy podłączony wogóle, nie chodzi mi czy do centralki lpg.
Nigdy nie miałem ABT, więc nie powiem dokładnie gdzie co i jak. Jajk to sprawdzić musałby się ktoś obeznany wypowiedzieć.
edit:
VAG wywalił jakieś błędy?
Wszystkie wtyczki podłączone są. Chodzi mi jak wyregulować dawkę paliwa na gazie?
Rozumie, że jak na PB falują obroty to na LPG też będą. Czytałem artykuł Danka, ale nie mogłem dojść do takich ustawień jak opisywał. Korzystałem z tego opisu http://www.golf3.pl/topics36/sterownik- ... t13057.htm
Był błąd sondy.
Przestawiłem w ustawieniach centralki gazu na masa i jest ok.
00561 - Mixture Adaptation
09-10 - Adaptation Limit Surpassed - Intermittent
00525 - Oxygen Sensor (G39)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
I jeszcze taki błąd, ale czytałem, że to normalne na gazie.
Rozumie, że jak na PB falują obroty to na LPG też będą. Czytałem artykuł Danka, ale nie mogłem dojść do takich ustawień jak opisywał. Korzystałem z tego opisu http://www.golf3.pl/topics36/sterownik- ... t13057.htm
Był błąd sondy.
Przestawiłem w ustawieniach centralki gazu na masa i jest ok.
00561 - Mixture Adaptation
09-10 - Adaptation Limit Surpassed - Intermittent
00525 - Oxygen Sensor (G39)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
I jeszcze taki błąd, ale czytałem, że to normalne na gazie.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
OK zrobię tak. Falowanie zostawmy na razie w spokoju.
Wie ktoś, gdzie ma być podłączony TPS, konkretnie pod który kabel?
Jak wyregulować prawidłową dawkę gazu?
Czytałem, że reduktor reguluje się za pomocą wody,ale Danek opisuje to inaczej.
Jaka mieszanka oraz napięcie lambdy ma być w poszczególnych partiach obrotów?
Wie ktoś, gdzie ma być podłączony TPS, konkretnie pod który kabel?
Jak wyregulować prawidłową dawkę gazu?
Czytałem, że reduktor reguluje się za pomocą wody,ale Danek opisuje to inaczej.
Jaka mieszanka oraz napięcie lambdy ma być w poszczególnych partiach obrotów?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Bodajże pod biało-niebieski we wtyczce TPS. Tu masz foto poglądowe jak to jest podłączone u kolegi MIODKA: http://img191.imageshack.us/img191/3409 ... 0x1200.jpgbogus508 pisze:Wie ktoś, gdzie ma być podłączony TPS, konkretnie pod który kabel?