[b3 1.6 JN] Modyfikacje - zmiana na AAZ + inne
Dzieki za doinformowanie..człowiek cały czas sie uczymrozoo pisze:-docisk w wzdłużnym przykręcany jest do zamachu na śruby M8 a w G60/vr6 na M7, można rozwiercić,
- w/g mnie walki sprzęgłowe w poprzecznych i wzdłużnych są inne, więc tarcze maja inny wielowpust,
-ramie wysprzeglania i lozysko oporowe sa calkiem inne...
Wiec najlepsza opcaj to 1Z czy mozna cos innego jeszcze kombinowac: :-> ?
tylko meczy mnie to ze znajduje na forum wypowiedzi typ.."W AAZcie i SB sprzegło wytrzymuje do 110PS maxymalnie potem jesli lipa, mniej wiecej po osiągnieciu tej granicy odrazu cza pchać sprzegło z VR6 i zajac sie chłodzeniem silnka....,,
https://audi80.pl/16-19-td-modyfikac ... 497,45.htm
- misiekdzwon
- Forum Audi 80
- Posty: 599
- Rejestracja: 12 lis 2007, 19:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Złotoryja
W ofercie intercarsa są tarcze Sachs do 1Z i jest tam napisane, iż wytrzymują 400 Nm, jeszcze tylko docisk i jest czym walczyć i może warto takie nabyć <ok> Po za tym, nie konie są tak zabójcze co moment...
Ostatnio zmieniony 29 mar 2011, 00:56 przez misiekdzwon, łącznie zmieniany 2 razy.
- Fighter001
- Forum Audi 80
- Posty: 580
- Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
- Lokalizacja: Wrocław
w dieslu bez sensu zabieg. Poczytaj jak to dziala bedziesz wiedzial. a co do icka to ja mam cos takiego. http://img291.imageshack.us/i/sdc11465t.jpg/ Icek od bmw e36 2.5tds bardzo fajnie robi robote.