Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 NG] Gaśnie na gazie gdy zimny

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
Pawcio93
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 122
Rejestracja: 10 gru 2007, 15:23
Lokalizacja: Ostrowiec

[B3 NG] Gaśnie na gazie gdy zimny

Post autor: Pawcio93 » 29 mar 2011, 23:38

Witam
Zakupiłem ostatnio Audi 90 z silnikiem 2.3. W samochodzie zainstalowana jest instalacja II generacji.
Mój problem polega na tym że po odpaleniu na benzynie jak się przełączy na gaz gdy jest jeszcze zimny nie trzyma obrotów i gaśnie. Gdy się zagrzeje nie ma już żadnych problemów i trzyma wolne obroty.
Następnym problem jest to że zimny silnik ciężko odpalić na gazie tylko trzeba go długo kręcić by jakoś załapał. Czy to może dziać się wszystko przez padnięty czujnik położenia przepustnicy? Dodam że wtyczka od tego czujnika musi być odłączona bo inaczej obroty falują zarówno na benzynie jak i na gazie.

Awatar użytkownika
eSPe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3694
Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
Imię: Sławek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: eSPe » 30 mar 2011, 09:45

A w reduktorze przypadkiem nie wyszły membrany. Może guma już w nich stwardniała.
Jak jest reduktor zimny na zimnym silniku to może membrany nie mają odpowiedniej elastyczności i się krzaczy coś.

Jak się silnik nagrzeje i chłodziwo ma wyższą temperaturę to i ogrzewają reduktor to i membrany się ogrzewają i odzyskują na elastyczności.
Mogę się mylić ale to pierwsze co i przychodzi do głowy. Ogólnie NG z LPG jest bardzo niewdzięcznym połączeniem. Wiem coś o tym. :-(

Sebandi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 258
Rejestracja: 22 lut 2010, 18:25
Lokalizacja: Zieluń

Post autor: Sebandi » 30 mar 2011, 10:08

Regulacja gazu a jak to nie pomoze to na bank parownik do wymiany

Awatar użytkownika
eSPe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3694
Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
Imię: Sławek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: eSPe » 30 mar 2011, 10:15

Sebandi pisze:jak to nie pomoze to na bank parownik do wymiany
Czyli tak jak pisałem.
Membrany pewnie wyszły.
Ewentualnie regeneracja czyli zostaje sama obudowa starego reduktora a bebechy wszystkie nowe. Trochę taniej wyjdzie a praktycznie to samo co nowy.

Awatar użytkownika
PICEK1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 424
Rejestracja: 01 cze 2010, 12:03
Lokalizacja: Opolskie

Post autor: PICEK1 » 30 mar 2011, 22:54

praktycznie to samo co nowy.
Nowy średnio 250 a komplet regeneracyjny ori 80.
Jeśli reduktor dobrej firmy typu BRC to lepiej reanimować.

Awatar użytkownika
eSPe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3694
Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
Imię: Sławek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: eSPe » 31 mar 2011, 00:31

Jeśli reduktor dobrej firmy typu BRC to lepiej reanimować.
No pewnie bo zostaje praktycznie tylko stara buda która teoretycznie się nie zużywa a bebechy są wszystkie nowe. Czyli jak podałeś regeneracja bardziej opłacalna bo za 80zł masz praktycznie nowy reduktor tylko w starej obudowie.

Awatar użytkownika
PICEK1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 424
Rejestracja: 01 cze 2010, 12:03
Lokalizacja: Opolskie

Post autor: PICEK1 » 31 mar 2011, 10:26

Zacznijmy może od spuszczenia szlamu z reduktora-hehe
Może śmieszne ale sporo ludzi nie wie o takim zabiegu ;-)
Filterek już bardziej znają.

Awatar użytkownika
eSPe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3694
Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
Imię: Sławek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: eSPe » 31 mar 2011, 11:31

PICEK1 pisze:Zacznijmy może od spuszczenia szlamu z reduktora-hehe
No wiadomo że reduktor trzeba najpierwej rozebrać i oczyścić, sprawdzić stan membran i wtedy ewentualnie jakiś zestaw naprawczy.

Pawcio93
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 122
Rejestracja: 10 gru 2007, 15:23
Lokalizacja: Ostrowiec

Post autor: Pawcio93 » 31 mar 2011, 15:32

Najpierw pojadę na regulacje a jak to nie pomorze to wtedy wezmę się za parownik. Z tego co patrzyłem to właśnie jest parownik BRC założony. Poprzedni właściciel przy sprzedaży wspominał by pojechać na stacje na regulacje więc tak zrobie.

pawel_m
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 416
Rejestracja: 20 sty 2010, 18:14
Lokalizacja: Łuków

Post autor: pawel_m » 31 mar 2011, 20:18

Pawcio93 pisze:Najpierw pojadę na regulacje a jak to nie pomorze to wtedy wezmę się za parownik. Z tego co patrzyłem to właśnie jest parownik BRC założony. Poprzedni właściciel przy sprzedaży wspominał by pojechać na stacje na regulacje więc tak zrobie.
A jak kupowałeś Audi to wszystko było dobrze? Bo widocznie poprzedni właściciel wiedział "co jest grane".

Pawcio93
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 122
Rejestracja: 10 gru 2007, 15:23
Lokalizacja: Ostrowiec

Post autor: Pawcio93 » 31 mar 2011, 20:23

Nie już było tak jak kupowałem...

[ Dodano: 2011-04-17, 14:05 ]
Zregenerowanie parownika i ustawienie lpg załatwiło sprawe. Teraz już wszystko jest OK :-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl