[ABK STAG 300 plus] Prośba w sprawie ustwień sterownika
[ABK STAG 300 plus] Prośba w sprawie ustwień sterownika
Witam Kolegów z forum:)
Mam problem ja zwykle z wolnymi obrotami na LPG. Trzęsie silnikiem i do tego po wymianie filtra fazy lotnej silnik zaczął kiepsko chodzić. Przykładowo jak hamuję silnikiem i daję delikatnie gazu to silnik zaczyna strasznie szarpać. Zwiększyło mi się spalanie gazu. Na benzynie chodzi elegancko. Koledzy jeśli uporaliście się z tymi wolnymi obrotami to napiszcie jakąś receptę. W przyszłym tygodniu wybieram się na regulację i chciałbym wiedzieć jak mniej więcej ma być ustawiony sterownik żeby to hulało jak trzeba. Chodzi mi o to m.in. jak ma być w AC ustawiony sterownik - najlepszy rezultat (sekwencja, półsekwencja czy fuulgroupa) no i ten mnożnik w jakich granicach powinien się kształtować. Dodam że mój reduktor to Alaska AT09, wtryskiwacze magicJety i sterownik jak w tytule.
Pozdrawiam i z góry dziękuję
Mam problem ja zwykle z wolnymi obrotami na LPG. Trzęsie silnikiem i do tego po wymianie filtra fazy lotnej silnik zaczął kiepsko chodzić. Przykładowo jak hamuję silnikiem i daję delikatnie gazu to silnik zaczyna strasznie szarpać. Zwiększyło mi się spalanie gazu. Na benzynie chodzi elegancko. Koledzy jeśli uporaliście się z tymi wolnymi obrotami to napiszcie jakąś receptę. W przyszłym tygodniu wybieram się na regulację i chciałbym wiedzieć jak mniej więcej ma być ustawiony sterownik żeby to hulało jak trzeba. Chodzi mi o to m.in. jak ma być w AC ustawiony sterownik - najlepszy rezultat (sekwencja, półsekwencja czy fuulgroupa) no i ten mnożnik w jakich granicach powinien się kształtować. Dodam że mój reduktor to Alaska AT09, wtryskiwacze magicJety i sterownik jak w tytule.
Pozdrawiam i z góry dziękuję
Najpierw robisz kalibrację na postoju, mnożnik początkowy powinien być miedzy 1, a 1.2, potem lapek na kolana i zbieranie map na benzynie, a następnie taka sama trasa jadąc na gazie i korygujesz tak aby się mapy pokryły.
Watro jest zainwestować w interfejs i samemu to robić bo gaziarze często zlewają - kalibracja na postoju i jazda.
Jak będziesz u gaziarzy to zrób nawet zdjęcie telefonem mapy i pokaż jak to wygląda.
Watro jest zainwestować w interfejs i samemu to robić bo gaziarze często zlewają - kalibracja na postoju i jazda.
Jak będziesz u gaziarzy to zrób nawet zdjęcie telefonem mapy i pokaż jak to wygląda.
Dziękuję kolego za informację. Jak tylko będę u gazownika to porobię zdjęcia i odezwie się a to dopiero pewno będzie w czwartek za tydzień. Wstępnie gazownik mi powiedział że magicjety często padają i nie są najlepsze ciekawe co mi zaproponuje a może ktoś ma doświadczenie we wtryskiwaczach gazowych?
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Też miałem problem z telepaniem silnikiem na luzie. Instalacja też stag 300 na megicach. Gazownik nie umiał sobie z tym poradzić dopiero wymiana na wtryskiwacze Fast Reg opanowała sytuacje. Instalacje zakładałem w warsztacie partnerskim Staga :->
A jak masz starą kopułkę i palec rozdzielacza to wymień. Koszt niewielki a warto spróbować.
A jak masz starą kopułkę i palec rozdzielacza to wymień. Koszt niewielki a warto spróbować.
Witam
Audi śmiga już jak należy. Nie mam print scrn. z mapami ale mogę powiedzieć co mam włożone. Listwa MJ poszła w kosz i to po 15tys km razem z wymianą filtra:/ Teraz mam włożone powszechne valteki czerwone i póki co śmiga aż miło. Na wolnych obrotach silnik pracuje równiutko bez żadnych drgań. Ponad to gazownik wgrał mi nowe oprogramowanie do sterownika. Mapę benzynową sam komputer sobie stworzył. Wystarczyło przejechać się autem i trochę mu wkręcić na obroty. Resztę roboty na gazie zrobił automatycznie sterownik. Swoją drogą inteligentna bestia.
Pozdrawiam i dzięki koledzy za porady 8-)
Audi śmiga już jak należy. Nie mam print scrn. z mapami ale mogę powiedzieć co mam włożone. Listwa MJ poszła w kosz i to po 15tys km razem z wymianą filtra:/ Teraz mam włożone powszechne valteki czerwone i póki co śmiga aż miło. Na wolnych obrotach silnik pracuje równiutko bez żadnych drgań. Ponad to gazownik wgrał mi nowe oprogramowanie do sterownika. Mapę benzynową sam komputer sobie stworzył. Wystarczyło przejechać się autem i trochę mu wkręcić na obroty. Resztę roboty na gazie zrobił automatycznie sterownik. Swoją drogą inteligentna bestia.
Pozdrawiam i dzięki koledzy za porady 8-)
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Pewnie wrzucił i włączył ISA2 (inteligentny system adaptacji). Ponoć czasem potrafi on zawodzić.master84 pisze:Ponad to gazownik wgrał mi nowe oprogramowanie do sterownika. Mapę benzynową sam komputer sobie stworzył. Wystarczyło przejechać się autem i trochę mu wkręcić na obroty. Resztę roboty na gazie zrobił automatycznie sterownik. Swoją drogą inteligentna bestia.