Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ABK STAG 300 plus] Prośba w sprawie ustwień sterownika

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
master84
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 61
Rejestracja: 30 maja 2008, 15:35
Lokalizacja: Krosno RK

[ABK STAG 300 plus] Prośba w sprawie ustwień sterownika

Post autor: master84 » 31 mar 2011, 00:37

Witam Kolegów z forum:)
Mam problem ja zwykle z wolnymi obrotami na LPG. Trzęsie silnikiem i do tego po wymianie filtra fazy lotnej silnik zaczął kiepsko chodzić. Przykładowo jak hamuję silnikiem i daję delikatnie gazu to silnik zaczyna strasznie szarpać. Zwiększyło mi się spalanie gazu. Na benzynie chodzi elegancko. Koledzy jeśli uporaliście się z tymi wolnymi obrotami to napiszcie jakąś receptę. W przyszłym tygodniu wybieram się na regulację i chciałbym wiedzieć jak mniej więcej ma być ustawiony sterownik żeby to hulało jak trzeba. Chodzi mi o to m.in. jak ma być w AC ustawiony sterownik - najlepszy rezultat (sekwencja, półsekwencja czy fuulgroupa) no i ten mnożnik w jakich granicach powinien się kształtować. Dodam że mój reduktor to Alaska AT09, wtryskiwacze magicJety i sterownik jak w tytule.
Pozdrawiam i z góry dziękuję

Awatar użytkownika
p371
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 144
Rejestracja: 23 cze 2009, 23:15
Lokalizacja: Warszawa Siedlce

Post autor: p371 » 31 mar 2011, 08:36

Masz możliwość zrobienia prt sc z map i ustawień? Masz interfejs do staga? Bez map będzie ciężko coś poradzić.

Awatar użytkownika
master84
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 61
Rejestracja: 30 maja 2008, 15:35
Lokalizacja: Krosno RK

Post autor: master84 » 31 mar 2011, 11:57

Niestety nie mam interfejsu. Jak będę u gazownika to wtedy dopiero będę mógł coś zgrać. Jeszcze pytanie: czy ustawianie robi się na postoju? Może lepiej pojeździć z laptopem po okolicy i pozbierać co trzeba?

Awatar użytkownika
p371
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 144
Rejestracja: 23 cze 2009, 23:15
Lokalizacja: Warszawa Siedlce

Post autor: p371 » 31 mar 2011, 12:11

Najpierw robisz kalibrację na postoju, mnożnik początkowy powinien być miedzy 1, a 1.2, potem lapek na kolana i zbieranie map na benzynie, a następnie taka sama trasa jadąc na gazie i korygujesz tak aby się mapy pokryły.
Watro jest zainwestować w interfejs i samemu to robić bo gaziarze często zlewają - kalibracja na postoju i jazda.
Jak będziesz u gaziarzy to zrób nawet zdjęcie telefonem mapy i pokaż jak to wygląda.

Awatar użytkownika
master84
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 61
Rejestracja: 30 maja 2008, 15:35
Lokalizacja: Krosno RK

Post autor: master84 » 31 mar 2011, 22:48

Dziękuję kolego za informację. Jak tylko będę u gazownika to porobię zdjęcia i odezwie się a to dopiero pewno będzie w czwartek za tydzień. Wstępnie gazownik mi powiedział że magicjety często padają i nie są najlepsze ciekawe co mi zaproponuje a może ktoś ma doświadczenie we wtryskiwaczach gazowych?
Pozdrawiam

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 02 kwie 2011, 08:16

Parownik za słaby do ABK, wtryskiwacze MJ lubia sie brudzic i trzeba stosowac bardzo dobre filtry. Bez screenów z ustawieniami i mapami nie wiele mozna pomóc. W ustawieniach powinien byc ustawiony wtrysk sekwencyjny i czas przełaczania 1 cylindra na LPG 0 ms.

Awatar użytkownika
p371
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 144
Rejestracja: 23 cze 2009, 23:15
Lokalizacja: Warszawa Siedlce

Post autor: p371 » 04 kwie 2011, 08:50

MagicJety są bardzo wrażliwe i bardzo trzeba dbać aby były czyste tak jak pisał WOJTEK26, jak chcesz zmieniać to Hana h2000.

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 04 kwie 2011, 13:02

Troche taniej bedzie wymienic ewentualnie na Matrixy HD i bedzie dobrze. Najpierw trzeba zobaczec co sie dzieje z instalacja i dopiero wtedy szukac rozwiazania.

Szeryf
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 22
Rejestracja: 21 wrz 2010, 18:20
Lokalizacja: Puławy/Lubelskie

Post autor: Szeryf » 04 kwie 2011, 21:02

Też miałem problem z telepaniem silnikiem na luzie. Instalacja też stag 300 na megicach. Gazownik nie umiał sobie z tym poradzić dopiero wymiana na wtryskiwacze Fast Reg opanowała sytuacje. Instalacje zakładałem w warsztacie partnerskim Staga :->
A jak masz starą kopułkę i palec rozdzielacza to wymień. Koszt niewielki a warto spróbować.

Awatar użytkownika
master84
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 61
Rejestracja: 30 maja 2008, 15:35
Lokalizacja: Krosno RK

Post autor: master84 » 09 kwie 2011, 11:30

Witam
Audi śmiga już jak należy. Nie mam print scrn. z mapami ale mogę powiedzieć co mam włożone. Listwa MJ poszła w kosz i to po 15tys km razem z wymianą filtra:/ Teraz mam włożone powszechne valteki czerwone i póki co śmiga aż miło. Na wolnych obrotach silnik pracuje równiutko bez żadnych drgań. Ponad to gazownik wgrał mi nowe oprogramowanie do sterownika. Mapę benzynową sam komputer sobie stworzył. Wystarczyło przejechać się autem i trochę mu wkręcić na obroty. Resztę roboty na gazie zrobił automatycznie sterownik. Swoją drogą inteligentna bestia.
Pozdrawiam i dzięki koledzy za porady 8-)

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 10 kwie 2011, 12:09

master84 pisze:Ponad to gazownik wgrał mi nowe oprogramowanie do sterownika. Mapę benzynową sam komputer sobie stworzył. Wystarczyło przejechać się autem i trochę mu wkręcić na obroty. Resztę roboty na gazie zrobił automatycznie sterownik. Swoją drogą inteligentna bestia.
Pewnie wrzucił i włączył ISA2 (inteligentny system adaptacji). Ponoć czasem potrafi on zawodzić.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl