[B4 2.6 ABC] Duze spalanie,gwiazdki, nadpalone swiece...
[B4 2.6 ABC] Duze spalanie,gwiazdki, nadpalone swiece...
Witam, nie wiem od czego zaczac bo zjezdzajac po dluzszej przerwie a samochod stal w garazu odpalam go i wszytsko ok odpalil od razu ALE:
bo rozgrzaniu sandal w podloge ii nie ma mocy dodam ze objechala mnie a3 1.9tdi 110km,
dodatkowo strzela z wydechu, dodam ze swiece nowe kable rowniez, wykrecilem swiece sa jasno - szare i wypalaja sie elektrody a przejechalem na nich jakies 2tys km to jest max, po tym wszystkim sobie mysle ze wezme auto wyjezdzajac z Polski ii:
spalanie na trasie non stop autobahna i nie przekreczalem 120km/h spalanie wynioslo 12l/100 gazu, po miejscu jak nia jezdzilem to bierze 14l a przy ostrzejszej jezdzie 16l chociaz ta druga sensu nie ma bo silnik robi wiecej tylko halasu niz pozytku;/, kolejna rzecz taka ze spalil mi litr oleju a pare miesiace temu byly robione uszczelniacz
Najdziwniejsze w tym wszystkim jest to ze jak ma dzien to jezdzi jak dawniej ale takie dni zdarzaja sie bardzo rzadko, w zimie myslalem ze jak jest mroz to fajnie lata ale teraz nie mamy mrozu a przez dzien dobrze latala, wystarczy ze podjade np do sklepu zgasze auto i odpale i juz zlapie swoj humorek i nie chce jechac tylko muli.
Cisnienie na wszystkich cylindrach 10 atm.
Czy komus przychodzi na mysl co to moze byc?? Vagiem sie nie chce mi polaczyl wogole na domiar zlego :evil:
bo rozgrzaniu sandal w podloge ii nie ma mocy dodam ze objechala mnie a3 1.9tdi 110km,
dodatkowo strzela z wydechu, dodam ze swiece nowe kable rowniez, wykrecilem swiece sa jasno - szare i wypalaja sie elektrody a przejechalem na nich jakies 2tys km to jest max, po tym wszystkim sobie mysle ze wezme auto wyjezdzajac z Polski ii:
spalanie na trasie non stop autobahna i nie przekreczalem 120km/h spalanie wynioslo 12l/100 gazu, po miejscu jak nia jezdzilem to bierze 14l a przy ostrzejszej jezdzie 16l chociaz ta druga sensu nie ma bo silnik robi wiecej tylko halasu niz pozytku;/, kolejna rzecz taka ze spalil mi litr oleju a pare miesiace temu byly robione uszczelniacz
Najdziwniejsze w tym wszystkim jest to ze jak ma dzien to jezdzi jak dawniej ale takie dni zdarzaja sie bardzo rzadko, w zimie myslalem ze jak jest mroz to fajnie lata ale teraz nie mamy mrozu a przez dzien dobrze latala, wystarczy ze podjade np do sklepu zgasze auto i odpale i juz zlapie swoj humorek i nie chce jechac tylko muli.
Cisnienie na wszystkich cylindrach 10 atm.
Czy komus przychodzi na mysl co to moze byc?? Vagiem sie nie chce mi polaczyl wogole na domiar zlego :evil:
- Multifonika
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Motostacja
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
sprobuje ustawic te warsoci , ale to dopiero bedzie przed wielkanoca..
zjade to podmienie cewki na 1 ogien bo jak pada to ciezko odpala i czujnik temp ECU bo jak jest rozgrzany to musi stosunkowo długo krecic zeby odpalil,a potem chyba sondy..., chociaz sprawdze je jak bede mial miernik w reku, bo czuc ze dawka jest za bogata bo nie spala a potem zobaczymy co bedzie dalej. Wydaje mi sie ze to bedzie spowodowane elektronika bo jak by to bylo mechaniczna czescia to silnik non stop kulawo chodzil a nie tak ze raz zapier...a raz nie
zjade to podmienie cewki na 1 ogien bo jak pada to ciezko odpala i czujnik temp ECU bo jak jest rozgrzany to musi stosunkowo długo krecic zeby odpalil,a potem chyba sondy..., chociaz sprawdze je jak bede mial miernik w reku, bo czuc ze dawka jest za bogata bo nie spala a potem zobaczymy co bedzie dalej. Wydaje mi sie ze to bedzie spowodowane elektronika bo jak by to bylo mechaniczna czescia to silnik non stop kulawo chodzil a nie tak ze raz zapier...a raz nie
Witam,nie dawno kupiłem audi 80 b4 2.6 v6 ABC,i mam taki problem ponieważ auto pobiera i olej i to widać bardzo wyrażnie przez rure ,olej w tym samochodzie to mobil 1, 10w40 pół syntetyk,czy da rade jakoś temu zapobiec ,po za tym silnik normalnie pracuje,czy szykuje się remont silnika.Prosze o pomoc.Pozdrawiam.
a wiec, odpisuje po dluzszej przerwie, vagiem nie udalo mi sie polaczyc mimo wartosci wyzej napisanych. Sprawdzilem sondy daja non stop wartosc 0,81 V narazie jezdze na odpietych i co dziwne auto coraz bardziej robi sie slabsze :cry: do 3.5 tys jakos sie wkreca a potem to juz bardzo ciezko mu sie wkrecac. Ma ktos jakas idee co to moze byc?? :?:
Nie wiem czy to zubożona czy bogata, dzisiaj wymienilem sondy i jest troche lepiej ale i tak to nie jest to co bylo. Najbardziej mnie ciekawi to czemu mi swiece wypala i boje sie ze jak swiece wypala to zawory tak samo, objawy jak by byl kat zaplonu nie taki ale przeciez w tym silniku jest nie regulowany. A wiecej spostrzezen no nie wiem co napisac wiecej bo wydaje mi sie ze wszystko napisalem a dodam nowosc ze jak odkrece korek od oleju to para idzie przez bagnet to samo :roll:
[ Dodano: 2011-05-07, 20:42 ]
A wiec ciag dalszy historii silnika, cewki podmienione i dalej tak samo - brak mocy , czujniki spalania stukowego rowniez podmienione. Chodzi mi jeszcze jedno po glowie , czy rozrzad jest dobrze ustawiony bo przy 2000/min w glowicach slychac ze cos halasuje tak jak by zawory odglos "grzechotania" :?:
[ Dodano: 2011-05-10, 20:22 ]
Udało mi sie wpiac vagiem wykasowalem błedy ale dalej tepa jak nie wiem co.
W odczytach blokow pomiarowych sonda lambda oscyluje od 0.900 do 1V czym to moze byc spowodowane a 2 pytanie jaki ma kat wyprzedzenia zaplonu w tym silniku bo u mnie wynosi 5 stopni :?:
[ Dodano: 2011-05-07, 20:42 ]
A wiec ciag dalszy historii silnika, cewki podmienione i dalej tak samo - brak mocy , czujniki spalania stukowego rowniez podmienione. Chodzi mi jeszcze jedno po glowie , czy rozrzad jest dobrze ustawiony bo przy 2000/min w glowicach slychac ze cos halasuje tak jak by zawory odglos "grzechotania" :?:
[ Dodano: 2011-05-10, 20:22 ]
Udało mi sie wpiac vagiem wykasowalem błedy ale dalej tepa jak nie wiem co.
W odczytach blokow pomiarowych sonda lambda oscyluje od 0.900 do 1V czym to moze byc spowodowane a 2 pytanie jaki ma kat wyprzedzenia zaplonu w tym silniku bo u mnie wynosi 5 stopni :?:
- Multifonika
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Motostacja
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Chodzi Ci o odczyt w Ignition timing °BTDC? To u mnie na wolnych jest jakieś 10°. W załączniku masz moje LOGi statyczne z grup 003 (Lambdy) i 005 (zapłon i stukowce).rimas pisze: 2 pytanie jaki ma kat wyprzedzenia zaplonu w tym silniku bo u mnie wynosi 5 stopni :?:
Części samochodowe online - Motostacja
umnie jest podobny problem, ogólnie auto chodzi ale jak by było słabe od dołu ale potem to idzie dobrze słaby wkret na obroty od początku, Jak odpene od ecu to kulawo chodzi ale jak podłąćze to jest to samo wiec mysie ze ecu jest ok , wiecej w tym silniku podcisnienia nie ma
Moja Audika - https://audi80.pl/moje-audi-b3-18-jn ... t40926.htm
Było JN b3 sedan
Jest abc B4 Avant
Było JN b3 sedan
Jest abc B4 Avant
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga