[B4 2.6 ABC] Duze spalanie,gwiazdki, nadpalone swiece...
[B4 2.6 ABC] Duze spalanie,gwiazdki, nadpalone swiece...
Witam, nie wiem od czego zaczac bo zjezdzajac po dluzszej przerwie a samochod stal w garazu odpalam go i wszytsko ok odpalil od razu ALE:
bo rozgrzaniu sandal w podloge ii nie ma mocy dodam ze objechala mnie a3 1.9tdi 110km,
dodatkowo strzela z wydechu, dodam ze swiece nowe kable rowniez, wykrecilem swiece sa jasno - szare i wypalaja sie elektrody a przejechalem na nich jakies 2tys km to jest max, po tym wszystkim sobie mysle ze wezme auto wyjezdzajac z Polski ii:
spalanie na trasie non stop autobahna i nie przekreczalem 120km/h spalanie wynioslo 12l/100 gazu, po miejscu jak nia jezdzilem to bierze 14l a przy ostrzejszej jezdzie 16l chociaz ta druga sensu nie ma bo silnik robi wiecej tylko halasu niz pozytku;/, kolejna rzecz taka ze spalil mi litr oleju a pare miesiace temu byly robione uszczelniacz
Najdziwniejsze w tym wszystkim jest to ze jak ma dzien to jezdzi jak dawniej ale takie dni zdarzaja sie bardzo rzadko, w zimie myslalem ze jak jest mroz to fajnie lata ale teraz nie mamy mrozu a przez dzien dobrze latala, wystarczy ze podjade np do sklepu zgasze auto i odpale i juz zlapie swoj humorek i nie chce jechac tylko muli.
Cisnienie na wszystkich cylindrach 10 atm.
Czy komus przychodzi na mysl co to moze byc?? Vagiem sie nie chce mi polaczyl wogole na domiar zlego :evil:
bo rozgrzaniu sandal w podloge ii nie ma mocy dodam ze objechala mnie a3 1.9tdi 110km,
dodatkowo strzela z wydechu, dodam ze swiece nowe kable rowniez, wykrecilem swiece sa jasno - szare i wypalaja sie elektrody a przejechalem na nich jakies 2tys km to jest max, po tym wszystkim sobie mysle ze wezme auto wyjezdzajac z Polski ii:
spalanie na trasie non stop autobahna i nie przekreczalem 120km/h spalanie wynioslo 12l/100 gazu, po miejscu jak nia jezdzilem to bierze 14l a przy ostrzejszej jezdzie 16l chociaz ta druga sensu nie ma bo silnik robi wiecej tylko halasu niz pozytku;/, kolejna rzecz taka ze spalil mi litr oleju a pare miesiace temu byly robione uszczelniacz
Najdziwniejsze w tym wszystkim jest to ze jak ma dzien to jezdzi jak dawniej ale takie dni zdarzaja sie bardzo rzadko, w zimie myslalem ze jak jest mroz to fajnie lata ale teraz nie mamy mrozu a przez dzien dobrze latala, wystarczy ze podjade np do sklepu zgasze auto i odpale i juz zlapie swoj humorek i nie chce jechac tylko muli.
Cisnienie na wszystkich cylindrach 10 atm.
Czy komus przychodzi na mysl co to moze byc?? Vagiem sie nie chce mi polaczyl wogole na domiar zlego :evil:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
sprobuje ustawic te warsoci , ale to dopiero bedzie przed wielkanoca..
zjade to podmienie cewki na 1 ogien bo jak pada to ciezko odpala i czujnik temp ECU bo jak jest rozgrzany to musi stosunkowo długo krecic zeby odpalil,a potem chyba sondy..., chociaz sprawdze je jak bede mial miernik w reku, bo czuc ze dawka jest za bogata bo nie spala a potem zobaczymy co bedzie dalej. Wydaje mi sie ze to bedzie spowodowane elektronika bo jak by to bylo mechaniczna czescia to silnik non stop kulawo chodzil a nie tak ze raz zapier...a raz nie
zjade to podmienie cewki na 1 ogien bo jak pada to ciezko odpala i czujnik temp ECU bo jak jest rozgrzany to musi stosunkowo długo krecic zeby odpalil,a potem chyba sondy..., chociaz sprawdze je jak bede mial miernik w reku, bo czuc ze dawka jest za bogata bo nie spala a potem zobaczymy co bedzie dalej. Wydaje mi sie ze to bedzie spowodowane elektronika bo jak by to bylo mechaniczna czescia to silnik non stop kulawo chodzil a nie tak ze raz zapier...a raz nie
Witam,nie dawno kupiłem audi 80 b4 2.6 v6 ABC,i mam taki problem ponieważ auto pobiera i olej i to widać bardzo wyrażnie przez rure ,olej w tym samochodzie to mobil 1, 10w40 pół syntetyk,czy da rade jakoś temu zapobiec ,po za tym silnik normalnie pracuje,czy szykuje się remont silnika.Prosze o pomoc.Pozdrawiam.
a wiec, odpisuje po dluzszej przerwie, vagiem nie udalo mi sie polaczyc mimo wartosci wyzej napisanych. Sprawdzilem sondy daja non stop wartosc 0,81 V narazie jezdze na odpietych i co dziwne auto coraz bardziej robi sie slabsze :cry: do 3.5 tys jakos sie wkreca a potem to juz bardzo ciezko mu sie wkrecac. Ma ktos jakas idee co to moze byc?? :?:
Nie wiem czy to zubożona czy bogata, dzisiaj wymienilem sondy i jest troche lepiej ale i tak to nie jest to co bylo. Najbardziej mnie ciekawi to czemu mi swiece wypala i boje sie ze jak swiece wypala to zawory tak samo, objawy jak by byl kat zaplonu nie taki ale przeciez w tym silniku jest nie regulowany. A wiecej spostrzezen no nie wiem co napisac wiecej bo wydaje mi sie ze wszystko napisalem a dodam nowosc ze jak odkrece korek od oleju to para idzie przez bagnet to samo :roll:
[ Dodano: 2011-05-07, 20:42 ]
A wiec ciag dalszy historii silnika, cewki podmienione i dalej tak samo - brak mocy , czujniki spalania stukowego rowniez podmienione. Chodzi mi jeszcze jedno po glowie , czy rozrzad jest dobrze ustawiony bo przy 2000/min w glowicach slychac ze cos halasuje tak jak by zawory odglos "grzechotania" :?:
[ Dodano: 2011-05-10, 20:22 ]
Udało mi sie wpiac vagiem wykasowalem błedy ale dalej tepa jak nie wiem co.
W odczytach blokow pomiarowych sonda lambda oscyluje od 0.900 do 1V czym to moze byc spowodowane a 2 pytanie jaki ma kat wyprzedzenia zaplonu w tym silniku bo u mnie wynosi 5 stopni :?:
[ Dodano: 2011-05-07, 20:42 ]
A wiec ciag dalszy historii silnika, cewki podmienione i dalej tak samo - brak mocy , czujniki spalania stukowego rowniez podmienione. Chodzi mi jeszcze jedno po glowie , czy rozrzad jest dobrze ustawiony bo przy 2000/min w glowicach slychac ze cos halasuje tak jak by zawory odglos "grzechotania" :?:
[ Dodano: 2011-05-10, 20:22 ]
Udało mi sie wpiac vagiem wykasowalem błedy ale dalej tepa jak nie wiem co.
W odczytach blokow pomiarowych sonda lambda oscyluje od 0.900 do 1V czym to moze byc spowodowane a 2 pytanie jaki ma kat wyprzedzenia zaplonu w tym silniku bo u mnie wynosi 5 stopni :?:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków