[B4 1Z] Problem z przewodem olejowym przy turbo.
[B4 1Z] Problem z przewodem olejowym przy turbo.
Mam dość drażniący problem z przewodem olejowym przy turbinie. Od dłuższego czasu zmagam się z wyciekiem oleju (olej ucieka w miejscu zaznaczonym żółtą strzałką). Przewód był już wymieniony, do tego podmieniałem 3 króćce i cały czas jest wyciek, nie są to jakieś wielkie ilości ale pod turbiną już mam olejem dobrze zachlapane.
I tu mam pytanie, ma ktoś jakiś pomysł jak to uszczelnić, nie wydając znowu kasy na nowy przewód?
I tu mam pytanie, ma ktoś jakiś pomysł jak to uszczelnić, nie wydając znowu kasy na nowy przewód?
- hudy
- Forum Audi 80
- Posty: 4865
- Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
- Imię: Robert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Alwernia
- Kontakt:
uszczelka oczywiście nowa jest za każdym razem zakładana?? jedyne powody dla których może stamtąd cieknąc to albo brak uszczelki albo stara zakładana która jest już wygnieciona albo słabe dokręcenie... jeśli wszytko co wymieniłem już przerobiłeś to mogę ci polecić klej, uszczelniacz Dirko.sam go stosuję i naprawdę działa bardzo dobrze tylko musisz wiedzieć że jak to tym zakleisz będziesz miał duży problem z odkręceniem tego w przyszłości...
Tam nie ma uszczelki, te przewody działają na takiej samej zasadzie co paliwowe.hudy pisze:uszczelka oczywiście nowa jest
To też wykluczam, dociągałem już ja na wszelkie możliwe sposoby.hudy pisze:albo słabe dokręcenie
Problem leży w tym że końcówka przewodu nie pasuje idealnie do króćca, najlepszym wyjściem by było kupno nowych nieużywanych, co w komplecie ponad 300 ziko.
Zastanawiam się właśnie czy nie da się tam podłożyć jakiejś małej uszczelki gumowej, lub coś innego.
- hudy
- Forum Audi 80
- Posty: 4865
- Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
- Imię: Robert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Alwernia
- Kontakt:
jest pierścień uszczelniający,metalowy...axel_gumis pisze:Tam nie ma uszczelki, te przewody działają na takiej samej zasadzie co paliwowe.
[ Dodano: 2011-04-03, 18:50 ]
patrzyłem teraz do etki.jest pierścień uszczelniający o oznaczeniu A12X15,5X1,5 widocznie u ciebie tego brakuje i dlatego cieknie...
- hudy
- Forum Audi 80
- Posty: 4865
- Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
- Imię: Robert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Alwernia
- Kontakt:
miedziana czy nie ale metalowa <ok> to najmniejszy problem.jesteś pewien że akurat stamtąd leci bo masz wszystko zarzygane w koło i tak naprawdę nie widać by ciekło stamtąd.jak patrzę na to zdjęcie to moim zdaniem widać wyciek właśnie z dołu przy tej uszczelce,przy czerwonej strzałce.tam jest najbardziej mokre...
Tam jest mokre bo zalało z góry. Widać ewidentnie że leje górą, akurat nie na tym zdjęciu.
Króciec jest mocno dowalony grzechotką, więc tam nie ma takiej możliwości.
Cały problem moim zdaniem polega na tym że pierścień 13 nie do końca pasuje do króćca 4, jest tam jakaś minimalna nieszczelność. Sam wyciek pojawia się po dynamicznej jeździe jak turbo troszkę popracuje. I w tym miejscu potrzebuję to jakoś uszczelnić. Tylko nie wiem czym :roll:
Króciec jest mocno dowalony grzechotką, więc tam nie ma takiej możliwości.
Cały problem moim zdaniem polega na tym że pierścień 13 nie do końca pasuje do króćca 4, jest tam jakaś minimalna nieszczelność. Sam wyciek pojawia się po dynamicznej jeździe jak turbo troszkę popracuje. I w tym miejscu potrzebuję to jakoś uszczelnić. Tylko nie wiem czym :roll:
Ostatnio zmieniony 03 kwie 2011, 19:48 przez axell, łącznie zmieniany 1 raz.