wystarczyknychu11 pisze:To po przerobieniu pompy na wymianę gratów w środku do tego turbo, dolot, wtryski, ic oraz wydech dalej będzie przy mało tych kw?
[b3] - MTDI czy warto swapa- pierwsze kroki, olej pełny synt
- knychu11
- Forum Audi 80
- Posty: 133
- Rejestracja: 25 lis 2010, 13:37
- Lokalizacja: Bardo/Dolnośląskie
- Kontakt:
I projekcik ciągle do przodu. przyszły części do silnika wiec jest już umyty,poszły na wymianę uszczelniacze na wale i uszczelki jeszcze troszkę i silnik będzie złożony
Miedzy czasie szukałem części do niego i tak dzisiaj trafiłem na dość przystępne ceny i mam pytanie czy się opłaca brać;
skrzynia BAA i półosie za 200
pompa wtryskowa od aaz za 100
licznik do koloru i wyboru od 30 do 50 nawet z a4 z fise'em 50 :lol:
turbo T2 100
A jak bym brał to wszystko to jeszcze upust. to jak panowie opłaca się ? myślę ze skrzynia na początek by była a później bym sprzedam ten silnik 1.6 i skrzynie i bym kupił jakąś od a4 een na przykład <ok>
Miedzy czasie szukałem części do niego i tak dzisiaj trafiłem na dość przystępne ceny i mam pytanie czy się opłaca brać;
skrzynia BAA i półosie za 200
pompa wtryskowa od aaz za 100
licznik do koloru i wyboru od 30 do 50 nawet z a4 z fise'em 50 :lol:
turbo T2 100
A jak bym brał to wszystko to jeszcze upust. to jak panowie opłaca się ? myślę ze skrzynia na początek by była a później bym sprzedam ten silnik 1.6 i skrzynie i bym kupił jakąś od a4 een na przykład <ok>
[B4 1Z]pomoc w przeróbce motorka 1Z na mTDI
Witam, mam parę pytań odnośnie przeróbki motorka 1Z z nastawnikiem potencjometrycznym na mTDI.
W opcji szukaj znalazłem trochę info na przykładach silnika 1ż z osprzętem od AAZ i się trochę pogubiłem,a oto moje pytanka z których wiele klubowiczów zapewne skorzysta, taki mały teścik wiedzy dla klubowiczów i moderatorów.
1 Jaką pompę byście polecili w której nie należało by dokonywać żadnych dodatkowych modernizacji ,tak dla przykładu czy na takiej pompie od fiata cromy 2,5 TD bosch o numerach 046044317 R476 będzie to jeździło czy trzeba będzie pchać auto żeby to jechało tak jak na pompie od 1,9 TD azz?
2 Podmieniając pompę na mechaniczną należy wymienić pedał gazu na linke , a co z komputerem ecu trzeba go rozpiąć , bo wyczytałem ze można go wogule usunąć?
3 Co z wtryskiem sterującym należy go wymienić na jakiś mechaniczny czy po prostu sam od siebie będzie działał jako mechaniczny?
4 Koledzy posiadający audi z motorkiem aaz wkładając motorek 1z jako mtdi na osprzęcie z aaz mają problem z grzaniem świec ten problem braku grzania świec wystąpi też u mnie jak mam budę B4 w orginale?
5 Po wymianie pompy silnik zacznie pracować jako wolnossący w związku z tym jak się ma do tego turbo co trzeba będzie należało w tym temacie poprzerabiać ponieważ przepływomierz bez ecu raczej nie będzie działał
Zadałem kilka pytań dla niektórych zapewne błache ale pytam ponieważ czytając tekst "podmieniasz pompę,pedał gazu,ecu aut i śmigasz"brzmi obiecująco ale mało prawdopodobne
W opcji szukaj znalazłem trochę info na przykładach silnika 1ż z osprzętem od AAZ i się trochę pogubiłem,a oto moje pytanka z których wiele klubowiczów zapewne skorzysta, taki mały teścik wiedzy dla klubowiczów i moderatorów.
1 Jaką pompę byście polecili w której nie należało by dokonywać żadnych dodatkowych modernizacji ,tak dla przykładu czy na takiej pompie od fiata cromy 2,5 TD bosch o numerach 046044317 R476 będzie to jeździło czy trzeba będzie pchać auto żeby to jechało tak jak na pompie od 1,9 TD azz?
2 Podmieniając pompę na mechaniczną należy wymienić pedał gazu na linke , a co z komputerem ecu trzeba go rozpiąć , bo wyczytałem ze można go wogule usunąć?
3 Co z wtryskiem sterującym należy go wymienić na jakiś mechaniczny czy po prostu sam od siebie będzie działał jako mechaniczny?
4 Koledzy posiadający audi z motorkiem aaz wkładając motorek 1z jako mtdi na osprzęcie z aaz mają problem z grzaniem świec ten problem braku grzania świec wystąpi też u mnie jak mam budę B4 w orginale?
5 Po wymianie pompy silnik zacznie pracować jako wolnossący w związku z tym jak się ma do tego turbo co trzeba będzie należało w tym temacie poprzerabiać ponieważ przepływomierz bez ecu raczej nie będzie działał
Zadałem kilka pytań dla niektórych zapewne błache ale pytam ponieważ czytając tekst "podmieniasz pompę,pedał gazu,ecu aut i śmigasz"brzmi obiecująco ale mało prawdopodobne
pompa 9mm lepsza niż AAZkrzychux pisze:,tak dla przykładu czy na takiej pompie od fiata cromy 2,5 TD bosch o numerach 046044317 R476 będzie to jeździło czy trzeba będzie pchać auto żeby to jechało tak jak na pompie od 1,9 TD azz?
po co wymieniać podpinasz , linkę pod to co masz , np z ECU wyciągnąć wtyczkękrzychux pisze:2 Podmieniając pompę na mechaniczną należy wymienić pedał gazu na linke , a co z komputerem ecu trzeba go rozpiąć , bo wyczytałem ze można go wogule usunąć?
przecie on mechaniczny i zostaje bez zmiankrzychux pisze:Co z wtryskiem sterującym należy go wymienić na jakiś mechaniczny czy po prostu sam od siebie będzie działał jako mechaniczny?
do -25 mTDI nie potrzebuje świec bynajmniej mój cała zimę bez świeczek pod chmurą , poniżej robisz na przycisk lub automat z jakiegoś D/TD ale załączany tylko jak bardzo zimnokrzychux pisze:4 Koledzy posiadający audi z motorkiem aaz wkładając motorek 1z jako mtdi na osprzęcie z aaz mają problem z grzaniem świec ten problem braku grzania świec wystąpi też u mnie jak mam budę B4 w orginale?
wypinasz N75 i kros WG/ Tkrzychux pisze:5 Po wymianie pompy silnik zacznie pracować jako wolnossący w związku z tym jak się ma do tego turbo co trzeba będzie należało w tym temacie poprzerabiać ponieważ przepływomierz bez ecu raczej nie będzie działał
czasem najprostsze bywa prawdziwe choć z tym śmigasz nie wiem co było na myśli ,zwykłe toczenie tak i niskie spalanie , ale gdy chodzi o moc to wtryski trza inne i pompękrzychux pisze:Zadałem kilka pytań dla niektórych zapewne błache ale pytam ponieważ czytając tekst "podmieniasz pompę,pedał gazu,ecu aut i śmigasz"brzmi obiecująco ale mało prawdopodobne
- Fighter001
- Forum Audi 80
- Posty: 580
- Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
- Lokalizacja: Wrocław