Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Cabrio B4 2.3 NG] schemat servomotoru zamka bagarznika...

Awatar użytkownika
troll oslo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 345
Rejestracja: 28 sie 2009, 17:59
Lokalizacja: Norge
Kontakt:

[Cabrio B4 2.3 NG] schemat servomotoru zamka bagarznika...

Post autor: troll oslo » 04 kwie 2011, 21:05

Witam

mam problem z zamkiem pokrywy dachu, do jakiegos czasu przekrecenie raczki otwarcia dachu -MANUALNY- powodowal zjazd szyb bocznych do polowy, zamki pokrywy bylyniestety wykrecone przez poprzedniego wlasciciela bo ...? nie reagowal naprzycisk przy dzwiach kierowcy i nie otwieral pokrywy, wiec stwierdzilem ze idzie wiosna i czas to naprawic, kable po prawej stronie byly oczywiscie popekane wiec zrobilemnowa wiazke wszystko laczy jak trzeba od kontaktu zielonego pod tapicerka bagarznikado obu kontaktow do servomotora i samego 6-scio pinowego kontaktu tegorz silownika, silownik kilka razy zagadal wszystko zadzialalo ale znowu nastala cisza teraz nawet szyby nie zjezdzaja...

wiec skoro nie chce po dobroci to moze ktos wie kture kabelki potrzeboja zworek by oszukac centralke ? centralke wymontowalem oczywiscie sprawdzona i dziala zadnych skad wilgocia lub popalonych scierzek elektomagneytczne styki dzialaja jak trzeba, oba przekazniki obok centralki te podwojne 85 sprawne podmiana ich terzniewieledala...

przycisk w dzwiach dziala zomowany i jestoki, tak samo sprawdzony przycisk recznego i ten w gornej czesci ramu przednej szyby,

wiec wina tylko i wylacznie w silowniku zamka klapy,

lub
w samym zamku klapy bagarznika znalazlem mikrostyk z trzema kabelkami alenie mam zadnego cieglazapadki lub czegokolwiek coby zalaczalo lub zwalnialo microstyk czy tak ma byc??????

moze ma ktos opis pinuw silownika lub ktos rzezbil by to todzialalo?
prosil bym o pomoc bo juz mnie to drazni przeszukalem w necie i zadnej podpowiedzi...

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 05 kwie 2011, 07:21

bardzo profi podejscie, wszystko sprawdziles, ale czy centralny dziala w calym aucie bez problemow? czy swiatla na klapie bagaznika dzialaja(wstecznego biegu i przeciwmgielne)? jezeli tak, to ja padam, ale Harry71 lub kubagti, mysle ze to sa osoby ktore sa w stanie pomoc

Awatar użytkownika
troll oslo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 345
Rejestracja: 28 sie 2009, 17:59
Lokalizacja: Norge
Kontakt:

Post autor: troll oslo » 05 kwie 2011, 08:27

lewa strona wiazki tez nowa wszystko dziala, ale lewa strona to i tak tylko oswietlenie,
kurna mam w robocie autodate ale nie wykupili licencji na osobowe- robie jako technik w DAFie- i szczeze mowiac zadziwilo mnie rozwiazanie w audi tak jak kolory kabli jak i ich ilosc po co tyle tego.... mozna bylo latwiej jeden microstyk i gitara....

[ Dodano: 2011-04-05, 09:15 ]
a centralny dziala w calym aucie no prucz bagarznika dlatego chce zrobic zworke zamiast silownika....

kubagti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 45
Rejestracja: 24 sie 2010, 12:15
Lokalizacja: Poznań

Post autor: kubagti » 05 kwie 2011, 09:25

możesz obejść centralkę, siłowniki zamykania pokrywy działają na zasadzie elektromagnesu
musiał byś dołożyć jeszcze jeden przycisk i wówczas jednym byś otwierał drugim byś zamykał jedyna moja koncepcja żeby bez problemowo szybko to rozwiązać. Ja do dziś walczę z tą klapą i umnie akurat sterownik jest zepsuty, najgorsze jest to że schematy w aso w pl są niedostępne już do tego modelu.

Awatar użytkownika
troll oslo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 345
Rejestracja: 28 sie 2009, 17:59
Lokalizacja: Norge
Kontakt:

Post autor: troll oslo » 05 kwie 2011, 09:34

może jakis opis co z czym połączyć

[ Dodano: 2011-04-05, 10:09 ]
a obejsc bym chcial nie centralke a tylko ten silownik w klapie bagaznika bo to on mi szwankoje a nowy to tysiac z chakiem.... schematu w aso tu tez niemaja juz dzwonilem,

kubagti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 45
Rejestracja: 24 sie 2010, 12:15
Lokalizacja: Poznań

Post autor: kubagti » 05 kwie 2011, 11:03

wykręć elektrorygle te które trzymają pokrywę dachu po zamknięciu i podłącz na krótko i zobacz zasadę działania bo tak bedzie najprosciej, wówczas centralki nie potrzebujesz bo będzie to osobno szło. Z tym że będziesz miał dwa przyciski jeden który będzie zamykał i jedne co będzie otwierał

Awatar użytkownika
Harry71
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 672
Rejestracja: 25 gru 2009, 10:38
Lokalizacja: DW

Post autor: Harry71 » 05 kwie 2011, 18:24

a przedzwoniles instalacje po wtyczkach?? jest troche zabawy ale dojdziesz czy gdzies instalacja nie szwankuje mikro styki sa tez w ramie dachu od wewnetrznej strony jak bok dachu wtyczki dwu pinowe czarne to jeszcze zobacz

Awatar użytkownika
troll oslo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 345
Rejestracja: 28 sie 2009, 17:59
Lokalizacja: Norge
Kontakt:

Post autor: troll oslo » 05 kwie 2011, 20:22

dzis podjolem ostateczna walke dobrze ze mialem wiazki z dafa to zrobilem nowe do audi, i dalej nic...

zabralem sie za silownik zamka bagarznika servomotor , i na pol go.. i tu zonk dwa piny mialy zimne luty, zlutowalem i dalejnic...

wybebeszylem tapicerke boczki prawastrona i okazalo sie ze ktos zamontowal chinska centralke pilota do orginalnego centralnego bezpilota.... po wypieciu wszystko dziala po podpieciu niedziala...

wiec centralka mimo iz otwiera i zamyka centralny to maci cos mimowszystko....

kubagti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 45
Rejestracja: 24 sie 2010, 12:15
Lokalizacja: Poznań

Post autor: kubagti » 11 kwie 2011, 13:59

cntralka może gdzieś zabiera jakiś sygnał od zamka w klapie, czyli po zamknięciu nie ma np. masy na jakimś kablu co idzie z zamka do centralki od dachu.

Awatar użytkownika
troll oslo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 345
Rejestracja: 28 sie 2009, 17:59
Lokalizacja: Norge
Kontakt:

Post autor: troll oslo » 11 kwie 2011, 14:10

wg mnie to cos nie tak z ta centralka od pilota i polczeniem do orginalnego centralnego, po prostu wypiolem wszystko co nieorginalne i dziala jak nalezy przerzyje bez centralnego na pilota ...

Awatar użytkownika
Harry71
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 672
Rejestracja: 25 gru 2009, 10:38
Lokalizacja: DW

Post autor: Harry71 » 11 kwie 2011, 19:38

czyli jak bys przedzwonil elektryke dachu to by wyszlo z ta centralka to kup normalny alarm i podepnji go pod listwe z przodu i bedzie dobrze ;-)

Awatar użytkownika
troll oslo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 345
Rejestracja: 28 sie 2009, 17:59
Lokalizacja: Norge
Kontakt:

Post autor: troll oslo » 11 kwie 2011, 21:01

no niezupelnie bo czasami z centralka pilota zadzialalo ale czesciej nie, bylo zalezne od polozenia zamka bagaznika tzn jak byl przekrecony w zamku kluczyk , jakas chinska centralka.

nie niema mowy o zadnych zezbach mam dosc krecenia przy autach w godzinach pracy, wole wziacs nadgodziny niz tracic czas przy swoich, mniej irytacji i kasa w kieszeni .... dlatego tez odsprzedalem inne projekty chodz zaluje bo juz tesknie za spotkaniami klubowymi ogledzinami i ryku silnika 3 litrowego boxera w 911...
nastepne auto to juz nie bedzie zaden projekt..

Mirras
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 19
Rejestracja: 21 cze 2011, 12:16

Post autor: Mirras » 29 lis 2013, 17:03

panowie podczepie sie pod temat , kupiłem w tym tyg cabrio 2.0 96r z niemcowni od murzyna :roll: on o aucie nie wiedział nic dach nie działał )dach jest ręczny ) w aucie nikt nic nie grzebał zepsuło sie i tak go sprzedawali, doszedłem po całym dniu grzebania ze czujnik centreanego zamka w klapie w siłowniku nie dział wiec przełorzyłem inny siłownik z mojej drugiej cabrio i fakt wszystklo zaczeło ładnie otwierać szyby opuszczają zamek zamyka klape uchyla sie pokrywa dachu po jej zamknięciu klapa sie otwiera no malina jak trzeba mało mnie nie rozj... z dumy ale po poskładaniu wszystkiegho okazało sie ze centralny zamyka wszystko , a gdy otwieram pneumatyka otwiera wszystko a zamek el. w klapie cisza , próba z otwieraniem dachu wszystko ok działa klapa i ją tez otwiera, w końcu doszedłem ze siłownik działa tylko wtedy kiedy jest klucz w stacyjce i zapłon, mało tego otwierając auto klamką od środka z zapłonem otwiera klame kluczem drugim jak jest zapłon terz a jak zamknebez zapłonu to kicha klapa zostaje zamknięta, dodam ze przewody do klapy porobione cała elektryka było sprawdzana i z kąd takie cuś sie bierze a i jeszcze jedno zamek w klapie jest zepsuty , nie idzie do niego wsadzić klucza ani go przekręcić

Awatar użytkownika
Harry71
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 672
Rejestracja: 25 gru 2009, 10:38
Lokalizacja: DW

Post autor: Harry71 » 29 lis 2013, 19:39

podmien zamek,bo sa tam mikrostyki ktore otwieraja lub zamykaj obwod klapy bageriana i klapy dachu i to moze byc przyczyna

Mirras
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 19
Rejestracja: 21 cze 2011, 12:16

Post autor: Mirras » 29 lis 2013, 21:14

nic to nie dało ani zamek na kluczyk ani zamek ten co trzyma klape <buu> mam takie wrażenie ze jak nie ma zapłonu to sygnał na otwarcie grzieś nie nie umie przebić albo go w ogóle nie ma , ale gdzie mu to podać ? albo brak jakiegoś podtrzymania prądu na centralny po zamknięciu no zagadka roku mi sie chyba trafiła :shock:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Centralny zamek, alarm, immobilajzer.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl