[Cabrio B4 2.3 NG] schemat servomotoru zamka bagarznika...
- troll oslo
- Forum Audi 80
- Posty: 345
- Rejestracja: 28 sie 2009, 17:59
- Lokalizacja: Norge
- Kontakt:
[Cabrio B4 2.3 NG] schemat servomotoru zamka bagarznika...
Witam
mam problem z zamkiem pokrywy dachu, do jakiegos czasu przekrecenie raczki otwarcia dachu -MANUALNY- powodowal zjazd szyb bocznych do polowy, zamki pokrywy bylyniestety wykrecone przez poprzedniego wlasciciela bo ...? nie reagowal naprzycisk przy dzwiach kierowcy i nie otwieral pokrywy, wiec stwierdzilem ze idzie wiosna i czas to naprawic, kable po prawej stronie byly oczywiscie popekane wiec zrobilemnowa wiazke wszystko laczy jak trzeba od kontaktu zielonego pod tapicerka bagarznikado obu kontaktow do servomotora i samego 6-scio pinowego kontaktu tegorz silownika, silownik kilka razy zagadal wszystko zadzialalo ale znowu nastala cisza teraz nawet szyby nie zjezdzaja...
wiec skoro nie chce po dobroci to moze ktos wie kture kabelki potrzeboja zworek by oszukac centralke ? centralke wymontowalem oczywiscie sprawdzona i dziala zadnych skad wilgocia lub popalonych scierzek elektomagneytczne styki dzialaja jak trzeba, oba przekazniki obok centralki te podwojne 85 sprawne podmiana ich terzniewieledala...
przycisk w dzwiach dziala zomowany i jestoki, tak samo sprawdzony przycisk recznego i ten w gornej czesci ramu przednej szyby,
wiec wina tylko i wylacznie w silowniku zamka klapy,
lub
w samym zamku klapy bagarznika znalazlem mikrostyk z trzema kabelkami alenie mam zadnego cieglazapadki lub czegokolwiek coby zalaczalo lub zwalnialo microstyk czy tak ma byc??????
moze ma ktos opis pinuw silownika lub ktos rzezbil by to todzialalo?
prosil bym o pomoc bo juz mnie to drazni przeszukalem w necie i zadnej podpowiedzi...
mam problem z zamkiem pokrywy dachu, do jakiegos czasu przekrecenie raczki otwarcia dachu -MANUALNY- powodowal zjazd szyb bocznych do polowy, zamki pokrywy bylyniestety wykrecone przez poprzedniego wlasciciela bo ...? nie reagowal naprzycisk przy dzwiach kierowcy i nie otwieral pokrywy, wiec stwierdzilem ze idzie wiosna i czas to naprawic, kable po prawej stronie byly oczywiscie popekane wiec zrobilemnowa wiazke wszystko laczy jak trzeba od kontaktu zielonego pod tapicerka bagarznikado obu kontaktow do servomotora i samego 6-scio pinowego kontaktu tegorz silownika, silownik kilka razy zagadal wszystko zadzialalo ale znowu nastala cisza teraz nawet szyby nie zjezdzaja...
wiec skoro nie chce po dobroci to moze ktos wie kture kabelki potrzeboja zworek by oszukac centralke ? centralke wymontowalem oczywiscie sprawdzona i dziala zadnych skad wilgocia lub popalonych scierzek elektomagneytczne styki dzialaja jak trzeba, oba przekazniki obok centralki te podwojne 85 sprawne podmiana ich terzniewieledala...
przycisk w dzwiach dziala zomowany i jestoki, tak samo sprawdzony przycisk recznego i ten w gornej czesci ramu przednej szyby,
wiec wina tylko i wylacznie w silowniku zamka klapy,
lub
w samym zamku klapy bagarznika znalazlem mikrostyk z trzema kabelkami alenie mam zadnego cieglazapadki lub czegokolwiek coby zalaczalo lub zwalnialo microstyk czy tak ma byc??????
moze ma ktos opis pinuw silownika lub ktos rzezbil by to todzialalo?
prosil bym o pomoc bo juz mnie to drazni przeszukalem w necie i zadnej podpowiedzi...
- troll oslo
- Forum Audi 80
- Posty: 345
- Rejestracja: 28 sie 2009, 17:59
- Lokalizacja: Norge
- Kontakt:
lewa strona wiazki tez nowa wszystko dziala, ale lewa strona to i tak tylko oswietlenie,
kurna mam w robocie autodate ale nie wykupili licencji na osobowe- robie jako technik w DAFie- i szczeze mowiac zadziwilo mnie rozwiazanie w audi tak jak kolory kabli jak i ich ilosc po co tyle tego.... mozna bylo latwiej jeden microstyk i gitara....
[ Dodano: 2011-04-05, 09:15 ]
a centralny dziala w calym aucie no prucz bagarznika dlatego chce zrobic zworke zamiast silownika....
kurna mam w robocie autodate ale nie wykupili licencji na osobowe- robie jako technik w DAFie- i szczeze mowiac zadziwilo mnie rozwiazanie w audi tak jak kolory kabli jak i ich ilosc po co tyle tego.... mozna bylo latwiej jeden microstyk i gitara....
[ Dodano: 2011-04-05, 09:15 ]
a centralny dziala w calym aucie no prucz bagarznika dlatego chce zrobic zworke zamiast silownika....
możesz obejść centralkę, siłowniki zamykania pokrywy działają na zasadzie elektromagnesu
musiał byś dołożyć jeszcze jeden przycisk i wówczas jednym byś otwierał drugim byś zamykał jedyna moja koncepcja żeby bez problemowo szybko to rozwiązać. Ja do dziś walczę z tą klapą i umnie akurat sterownik jest zepsuty, najgorsze jest to że schematy w aso w pl są niedostępne już do tego modelu.
musiał byś dołożyć jeszcze jeden przycisk i wówczas jednym byś otwierał drugim byś zamykał jedyna moja koncepcja żeby bez problemowo szybko to rozwiązać. Ja do dziś walczę z tą klapą i umnie akurat sterownik jest zepsuty, najgorsze jest to że schematy w aso w pl są niedostępne już do tego modelu.
- troll oslo
- Forum Audi 80
- Posty: 345
- Rejestracja: 28 sie 2009, 17:59
- Lokalizacja: Norge
- Kontakt:
- troll oslo
- Forum Audi 80
- Posty: 345
- Rejestracja: 28 sie 2009, 17:59
- Lokalizacja: Norge
- Kontakt:
dzis podjolem ostateczna walke dobrze ze mialem wiazki z dafa to zrobilem nowe do audi, i dalej nic...
zabralem sie za silownik zamka bagarznika servomotor , i na pol go.. i tu zonk dwa piny mialy zimne luty, zlutowalem i dalejnic...
wybebeszylem tapicerke boczki prawastrona i okazalo sie ze ktos zamontowal chinska centralke pilota do orginalnego centralnego bezpilota.... po wypieciu wszystko dziala po podpieciu niedziala...
wiec centralka mimo iz otwiera i zamyka centralny to maci cos mimowszystko....
zabralem sie za silownik zamka bagarznika servomotor , i na pol go.. i tu zonk dwa piny mialy zimne luty, zlutowalem i dalejnic...
wybebeszylem tapicerke boczki prawastrona i okazalo sie ze ktos zamontowal chinska centralke pilota do orginalnego centralnego bezpilota.... po wypieciu wszystko dziala po podpieciu niedziala...
wiec centralka mimo iz otwiera i zamyka centralny to maci cos mimowszystko....
- troll oslo
- Forum Audi 80
- Posty: 345
- Rejestracja: 28 sie 2009, 17:59
- Lokalizacja: Norge
- Kontakt:
- troll oslo
- Forum Audi 80
- Posty: 345
- Rejestracja: 28 sie 2009, 17:59
- Lokalizacja: Norge
- Kontakt:
no niezupelnie bo czasami z centralka pilota zadzialalo ale czesciej nie, bylo zalezne od polozenia zamka bagaznika tzn jak byl przekrecony w zamku kluczyk , jakas chinska centralka.
nie niema mowy o zadnych zezbach mam dosc krecenia przy autach w godzinach pracy, wole wziacs nadgodziny niz tracic czas przy swoich, mniej irytacji i kasa w kieszeni .... dlatego tez odsprzedalem inne projekty chodz zaluje bo juz tesknie za spotkaniami klubowymi ogledzinami i ryku silnika 3 litrowego boxera w 911...
nastepne auto to juz nie bedzie zaden projekt..
nie niema mowy o zadnych zezbach mam dosc krecenia przy autach w godzinach pracy, wole wziacs nadgodziny niz tracic czas przy swoich, mniej irytacji i kasa w kieszeni .... dlatego tez odsprzedalem inne projekty chodz zaluje bo juz tesknie za spotkaniami klubowymi ogledzinami i ryku silnika 3 litrowego boxera w 911...
nastepne auto to juz nie bedzie zaden projekt..
panowie podczepie sie pod temat , kupiłem w tym tyg cabrio 2.0 96r z niemcowni od murzyna :roll: on o aucie nie wiedział nic dach nie działał )dach jest ręczny ) w aucie nikt nic nie grzebał zepsuło sie i tak go sprzedawali, doszedłem po całym dniu grzebania ze czujnik centreanego zamka w klapie w siłowniku nie dział wiec przełorzyłem inny siłownik z mojej drugiej cabrio i fakt wszystklo zaczeło ładnie otwierać szyby opuszczają zamek zamyka klape uchyla sie pokrywa dachu po jej zamknięciu klapa sie otwiera no malina jak trzeba mało mnie nie rozj... z dumy ale po poskładaniu wszystkiegho okazało sie ze centralny zamyka wszystko , a gdy otwieram pneumatyka otwiera wszystko a zamek el. w klapie cisza , próba z otwieraniem dachu wszystko ok działa klapa i ją tez otwiera, w końcu doszedłem ze siłownik działa tylko wtedy kiedy jest klucz w stacyjce i zapłon, mało tego otwierając auto klamką od środka z zapłonem otwiera klame kluczem drugim jak jest zapłon terz a jak zamknebez zapłonu to kicha klapa zostaje zamknięta, dodam ze przewody do klapy porobione cała elektryka było sprawdzana i z kąd takie cuś sie bierze a i jeszcze jedno zamek w klapie jest zepsuty , nie idzie do niego wsadzić klucza ani go przekręcić
nic to nie dało ani zamek na kluczyk ani zamek ten co trzyma klape <buu> mam takie wrażenie ze jak nie ma zapłonu to sygnał na otwarcie grzieś nie nie umie przebić albo go w ogóle nie ma , ale gdzie mu to podać ? albo brak jakiegoś podtrzymania prądu na centralny po zamknięciu no zagadka roku mi sie chyba trafiła :shock: