Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ B3 1.8 ] nie ma sily

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Nyga69xd
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 169
Rejestracja: 07 maja 2009, 13:33
Lokalizacja: Żary

[ B3 1.8 ] nie ma sily

Post autor: Nyga69xd » 05 kwie 2011, 21:33

Od 3 biegu audi wchodzi max na 4200 obrotów i nie chce się wkręcić na wyższe obroty ?? ma ktoś jakiś plan na to [/code]
Ostatnio zmieniony 05 kwie 2011, 21:40 przez Nyga69xd, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Rychu82
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 969
Rejestracja: 25 sty 2011, 09:18
Lokalizacja: J.G.

Post autor: Rychu82 » 06 kwie 2011, 09:13

a ciśnienie przez uszczelke pod głowicą Ci nie ucieka?
silnik chodzi równo?
Jakiś innych objawów nie zauważyłeś?

Thauri
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 117
Rejestracja: 16 lip 2009, 17:38
Lokalizacja: RZL

Post autor: Thauri » 06 kwie 2011, 10:20

Napisz jaki masz silnik/symbol/ ,układ zasilania paliwa

Nyga69xd
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 169
Rejestracja: 07 maja 2009, 13:33
Lokalizacja: Żary

Post autor: Nyga69xd » 06 kwie 2011, 11:52

jak chodzi na wolnych obrotach to jak by strzelala ale bardzo cicho tak jak by na kturyms gaze sie przydlawila ale swiece mam nowe przewody wn nowe a silnik 1.8s 90 koni na gazniku

Awatar użytkownika
Rychu82
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 969
Rejestracja: 25 sty 2011, 09:18
Lokalizacja: J.G.

Post autor: Rychu82 » 06 kwie 2011, 16:29

to sprawdz ciśnienie na tłokach bo jak jest iskra i miesznka w cylindrze to reakcja musi być <ok>

DjDeX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 34
Rejestracja: 18 lut 2011, 22:43
Lokalizacja: Łódź

Post autor: DjDeX » 06 kwie 2011, 16:34

ciśnienia tak sam nie zmierzy chyba że ma sprzęt do tego a wątpię bo trochę to kosztuje :)

Nyga69xd
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 169
Rejestracja: 07 maja 2009, 13:33
Lokalizacja: Żary

Post autor: Nyga69xd » 06 kwie 2011, 16:40

akurat się składa ze kolega ma do tego sprzęt podjadę dzisiaj i się zorientuje co i jak

DjDeX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 34
Rejestracja: 18 lut 2011, 22:43
Lokalizacja: Łódź

Post autor: DjDeX » 06 kwie 2011, 16:49

wiesz jak się sprawdza ciśnienie ;P? głupie pytanie :)

Awatar użytkownika
Rychu82
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 969
Rejestracja: 25 sty 2011, 09:18
Lokalizacja: J.G.

Post autor: Rychu82 » 06 kwie 2011, 19:06

DjDeX, najprostrze użądzenie na allegro kosztuje ok.30-40zł za lepszy w walizeczce z szescioma końcówkami kosztuje ok 80zeta z wysyłką

na zgaszonym silniku wykręcasz jedną świecę i wkręcasz w jej miejsce przyżąd, zakręcasz motorem ale jak odpali to odrazu gaś(tu może się ktoś oburzyć że robi się tak zeby nie odpalił ale tak naprawde to nic się nie dzieje jak na chwile odali,tylko trzeba odrazu gacić0.
Oczywiście potrzebne do tego są dwie osoby. Chyba że masz manometr z pamięcią

Nyga69xd
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 169
Rejestracja: 07 maja 2009, 13:33
Lokalizacja: Żary

Post autor: Nyga69xd » 06 kwie 2011, 22:59

akurat wiem jak to się robi a żeby nie odpalił można zdjąć fajki ze świec xD pppp

Awatar użytkownika
Rychu82
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 969
Rejestracja: 25 sty 2011, 09:18
Lokalizacja: J.G.

Post autor: Rychu82 » 06 kwie 2011, 23:42

Djdex pytał :-P

Jak pisałem można na róóżne sposoby, ale jak ściągniesz fajki to paliwo i tak będzie podawane do cylindrów i sprężane.

Nyga69xd
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 169
Rejestracja: 07 maja 2009, 13:33
Lokalizacja: Żary

Post autor: Nyga69xd » 10 kwie 2011, 10:43

puki co zrzuciłem głowicę zawory w porządku muszę ja do planowania zawieść a nie mogę odkręcić tych małych szpilek od pokrywy klawiatury ;( w poniedziałek zawieść bo od strony kolektorów był wyciek delikatny

Awatar użytkownika
GerB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3096
Rejestracja: 20 maja 2008, 22:11
Lokalizacja: KRK

Post autor: GerB3 » 10 kwie 2011, 10:56

Z głowicą sie bardzo pospieszyłeś. Trzeba było sprawdzić ustawienie zapłonu, miałem już kilka razy ze śruba od aparatu popuszczała i zapłon opóźniał się o kilka stopni - na 2ce nie mogłem rozpędzić się do 80-90km/h, auto miało ogromnego muła. Dałem nową śrubę, lekko przyspieszyłem zapłon ale na słuch i wyczucie bo w takich starych autach szkoda tego ustawiac na lampę, i śmiga lepiej od serii.

grzesiu88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 116
Rejestracja: 22 mar 2009, 20:39
Lokalizacja: Białystok

Post autor: grzesiu88 » 10 kwie 2011, 21:11

GerB3 pisze:Z głowicą sie bardzo pospieszyłeś. Trzeba było sprawdzić ustawienie zapłonu, miałem już kilka razy ze śruba od aparatu popuszczała i zapłon opóźniał się o kilka stopni - na 2ce nie mogłem rozpędzić się do 80-90km/h, auto miało ogromnego muła. Dałem nową śrubę, lekko przyspieszyłem zapłon ale na słuch i wyczucie bo w takich starych autach szkoda tego ustawiac na lampę, i śmiga lepiej od serii.
W PM trochę ciężko ustawić na słuch, bo na wolnych zapłon jest zwolniony, a po dodaniu gazu podciśnienie dodatkowo przyśpiesza zapłon. Chyba, że dałeś napięcie na zaworek od podciśnienia, żeby przyśpieszało i wtedy na wolnych na słuch. Na allegro jest lampka strobo za grosze.

Awatar użytkownika
GerB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3096
Rejestracja: 20 maja 2008, 22:11
Lokalizacja: KRK

Post autor: GerB3 » 10 kwie 2011, 21:43

grzesiu88 pisze:Chyba, że dałeś napięcie na zaworek od podciśnienia
Wiem, ale nie ruszałem nic z tym zaworkiem, da się ustawić po dźwięku silnika ale to trzeba wyczuć, dokreciłem śrubę od aparatu później jazda testowa i było ok. Silnik chodzi bardzo dobrze, mało pali, poprzednio miałem ustawiane kilka razy na lampę przez różnych mechaników i nie pasowała mi charakterystyka silnika, teraz jest ok.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl