[ B3 1.8 ] nie ma sily
[ B3 1.8 ] nie ma sily
Od 3 biegu audi wchodzi max na 4200 obrotów i nie chce się wkręcić na wyższe obroty ?? ma ktoś jakiś plan na to [/code]
Ostatnio zmieniony 05 kwie 2011, 21:40 przez Nyga69xd, łącznie zmieniany 1 raz.
DjDeX, najprostrze użądzenie na allegro kosztuje ok.30-40zł za lepszy w walizeczce z szescioma końcówkami kosztuje ok 80zeta z wysyłką
na zgaszonym silniku wykręcasz jedną świecę i wkręcasz w jej miejsce przyżąd, zakręcasz motorem ale jak odpali to odrazu gaś(tu może się ktoś oburzyć że robi się tak zeby nie odpalił ale tak naprawde to nic się nie dzieje jak na chwile odali,tylko trzeba odrazu gacić0.
Oczywiście potrzebne do tego są dwie osoby. Chyba że masz manometr z pamięcią
na zgaszonym silniku wykręcasz jedną świecę i wkręcasz w jej miejsce przyżąd, zakręcasz motorem ale jak odpali to odrazu gaś(tu może się ktoś oburzyć że robi się tak zeby nie odpalił ale tak naprawde to nic się nie dzieje jak na chwile odali,tylko trzeba odrazu gacić0.
Oczywiście potrzebne do tego są dwie osoby. Chyba że masz manometr z pamięcią
Z głowicą sie bardzo pospieszyłeś. Trzeba było sprawdzić ustawienie zapłonu, miałem już kilka razy ze śruba od aparatu popuszczała i zapłon opóźniał się o kilka stopni - na 2ce nie mogłem rozpędzić się do 80-90km/h, auto miało ogromnego muła. Dałem nową śrubę, lekko przyspieszyłem zapłon ale na słuch i wyczucie bo w takich starych autach szkoda tego ustawiac na lampę, i śmiga lepiej od serii.
W PM trochę ciężko ustawić na słuch, bo na wolnych zapłon jest zwolniony, a po dodaniu gazu podciśnienie dodatkowo przyśpiesza zapłon. Chyba, że dałeś napięcie na zaworek od podciśnienia, żeby przyśpieszało i wtedy na wolnych na słuch. Na allegro jest lampka strobo za grosze.GerB3 pisze:Z głowicą sie bardzo pospieszyłeś. Trzeba było sprawdzić ustawienie zapłonu, miałem już kilka razy ze śruba od aparatu popuszczała i zapłon opóźniał się o kilka stopni - na 2ce nie mogłem rozpędzić się do 80-90km/h, auto miało ogromnego muła. Dałem nową śrubę, lekko przyspieszyłem zapłon ale na słuch i wyczucie bo w takich starych autach szkoda tego ustawiac na lampę, i śmiga lepiej od serii.
Wiem, ale nie ruszałem nic z tym zaworkiem, da się ustawić po dźwięku silnika ale to trzeba wyczuć, dokreciłem śrubę od aparatu później jazda testowa i było ok. Silnik chodzi bardzo dobrze, mało pali, poprzednio miałem ustawiane kilka razy na lampę przez różnych mechaników i nie pasowała mi charakterystyka silnika, teraz jest ok.grzesiu88 pisze:Chyba, że dałeś napięcie na zaworek od podciśnienia