[B3 1.8 ] Co tam podlaczyc ?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Bo może ma inny gaźnik, jak wcześniej pisałem w SF były dwie wersje Keihin'a montowane.Audi88 pisze:pytalem sie kolegi z forum i on ma tak podlaczone jak mowicie tylko zee...
nie ma tego zielonego lo lewej..
Potrzebujesz taki trójnik: http://allegro.pl/listing.php/search?st ... lla-search bierz 4mm.
Ostatnio zmieniony 06 kwie 2011, 21:11 przez Audi 80 Polska, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Tak chodzilo mi o ten pod filtrem )
Dzisiaj kupilem ten trojnik i ten wezyk cisnieniowy
Podlaczylem tak jak mowiles czyli do tego pod filtrem i tam gdzie jest ten taki yy czwornik co ma dwa wyjscia do tego na dole
I mysle ze chodzi ok w weekend jade w trase wiec zobacze czy chodzi ok
i taki pytanie do czego wgl sluzy to przy aparacie ?
zeby lepiej zapalal czy jak ?
Dzisiaj kupilem ten trojnik i ten wezyk cisnieniowy
Podlaczylem tak jak mowiles czyli do tego pod filtrem i tam gdzie jest ten taki yy czwornik co ma dwa wyjscia do tego na dole
I mysle ze chodzi ok w weekend jade w trase wiec zobacze czy chodzi ok
i taki pytanie do czego wgl sluzy to przy aparacie ?
zeby lepiej zapalal czy jak ?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
witam podepnę się do tematu ,to metalowe coś jest to podciśnieniowy regulator wyprzedzenia zapłonu i służy do przyspieszenia zapłonu na wyższych obrotach silnika kiedy mieszanka paliwa jest bogatsza .W tych przewodach panuje podciśnienie więc raczej nie spadną zalecał bym ostrozność przy ściskaniu ich jakimiś opaskami wystarczą dopasowane gumowe łączniki o dobranych przekrojach . Pozdrawiam