Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 1.8 ] Co tam podlaczyc ?

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
smiglo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 05 kwie 2011, 18:20
Lokalizacja: Kielce

Post autor: smiglo » 06 kwie 2011, 17:59

to sobie zaloz dodatkowy trojnik i po klopocie:)

Awatar użytkownika
Audi88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 555
Rejestracja: 17 gru 2010, 10:04
Lokalizacja: Kościerzyna

Post autor: Audi88 » 06 kwie 2011, 18:01

ale zrobic trojnik do tego nizej czy wyzej ?

czy to bez znaczenia ? :)

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 06 kwie 2011, 20:16

Fabrycznie jest podłączone do tego niżej. Ale jak wcześniej pisałem gdy ktoś ustawił zapłon z odłączonym regulatorem silnik może źle pracować.

Awatar użytkownika
Audi88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 555
Rejestracja: 17 gru 2010, 10:04
Lokalizacja: Kościerzyna

Post autor: Audi88 » 06 kwie 2011, 20:30

Okk.. pytalem sie kolegi z forum i on ma tak podlaczone jak mowicie tylko zee...
nie ma tego zielonego lo lewej..


tutaj mam pokazane jak to idzie.. ta przerywana to ten wezyk ktory musz epodlaczyc gdzies
Obrazek

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 06 kwie 2011, 20:45

Audi88 pisze:pytalem sie kolegi z forum i on ma tak podlaczone jak mowicie tylko zee...
nie ma tego zielonego lo lewej..
Bo może ma inny gaźnik, jak wcześniej pisałem w SF były dwie wersje Keihin'a montowane.

Potrzebujesz taki trójnik: http://allegro.pl/listing.php/search?st ... lla-search bierz 4mm.

Obrazek
Ostatnio zmieniony 06 kwie 2011, 21:11 przez Audi 80 Polska, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Audi88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 555
Rejestracja: 17 gru 2010, 10:04
Lokalizacja: Kościerzyna

Post autor: Audi88 » 06 kwie 2011, 20:49

okk dzieki bardzo :)


teraz juz wiem o co chodzi :)

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 06 kwie 2011, 21:16

Poprawka, nie na tym przewodzie narysowałem trójnik.

Poprawiona wersja:
Obrazek

Awatar użytkownika
Audi88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 555
Rejestracja: 17 gru 2010, 10:04
Lokalizacja: Kościerzyna

Post autor: Audi88 » 06 kwie 2011, 22:04

czyli na tym ktory idzie od filtr ?


i takie pytanie czy mam gaznik keihin 1 czy 2?

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 07 kwie 2011, 01:57

Jeśli jest z tą gruchą to jest Keihin I.
Audi88 pisze:czyli na tym ktory idzie od filtr ?
Chciałeś napisać pod filtr? Wg. schematu jest podłączony do jakiegoś zaworka na gaźniku. Ale nie należy ślepo wierzyć tym książkom bo pojawiają się w nich błędy.

Awatar użytkownika
Audi88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 555
Rejestracja: 17 gru 2010, 10:04
Lokalizacja: Kościerzyna

Post autor: Audi88 » 07 kwie 2011, 16:35

Tak chodzilo mi o ten pod filtrem :))


Dzisiaj kupilem ten trojnik i ten wezyk cisnieniowy :)
Podlaczylem tak jak mowiles czyli do tego pod filtrem i tam gdzie jest ten taki yy czwornik co ma dwa wyjscia do tego na dole :)

I mysle ze chodzi ok :) w weekend jade w trase wiec zobacze czy chodzi ok :)

i taki pytanie do czego wgl sluzy to przy aparacie ?
zeby lepiej zapalal czy jak ?

pawel_m
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 416
Rejestracja: 20 sty 2010, 18:14
Lokalizacja: Łuków

Post autor: pawel_m » 07 kwie 2011, 17:52

Przy okazji powymieniaj te końcówki przy przewodach(te w materiałowym oplocie), bo po tylu latach mogą nie spełniać swojej funkcji.

Awatar użytkownika
Audi88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 555
Rejestracja: 17 gru 2010, 10:04
Lokalizacja: Kościerzyna

Post autor: Audi88 » 07 kwie 2011, 18:16

tak jutro to powymieniam bo zostalo mi tego wezyka troche :)

ale chce kupic pare opasek i dodatkowo scisnac zeby mi to nie wypadlo :)
no i wymienie filtr powietrza bo troche brudny :)

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 08 kwie 2011, 01:14

A jak podłączyłeś to nie zmieniła się praca silnika? Jeśli pracuje tak jak przedtem to najprawdopodobniej masz niesprawny ten grzybek przy aparacie zapłonowym.

Awatar użytkownika
Adam600
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 57
Rejestracja: 15 mar 2009, 15:59
Lokalizacja: Bytom

Post autor: Adam600 » 09 kwie 2011, 07:50

witam podepnę się do tematu ,to metalowe coś jest to podciśnieniowy regulator wyprzedzenia zapłonu i służy do przyspieszenia zapłonu na wyższych obrotach silnika kiedy mieszanka paliwa jest bogatsza .W tych przewodach panuje podciśnienie więc raczej nie spadną zalecał bym ostrozność przy ściskaniu ich jakimiś opaskami wystarczą dopasowane gumowe łączniki o dobranych przekrojach . Pozdrawiam

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl