Kurcze,,Tata kiedyś miałe przez 6lat VW Jettę z 89roku gdy ją kupił miała 140tyś przbiego.Silnik 1.8 (podejżewam ze ten sam co w audi (1.8 75 KM - Gaźnik keihin ) Jetta miała gaz zamontowany przez ojca zaraz po kupnie (montował ze względu na to że był przedstawcielem handlowym i bujał sie po całej polsce) Jetta ani razu go nie zawiodła, Jeździł cały czas na gazie (zima,lato) tak samo ją odpalał TYLKO I WYŁĄCZNIE NA GAZIE (zimą również) autko nie miało żadnych problemów, Ani ktopli oleju nie brała. a jak sprzedawał poczciwą jette to na liczniku miała 493tys km (nic sie nie zepsóło przez ten czas, ale trzeba przyznac że regularnie robił wszystkie potrzebne wymiany
[ Dodano: 2011-04-09, 12:11 ]
gdybym ja miał kupić Audi w gazie to tylko z tym silnikiem. naprawde bezawaryjny ,
I jetta aż tak dużo nie paliła (ale co to tam, jak było to w czasach średniej ceny gazu 1.60/L
[b3] jaki silnik do gazu
- Patrique
- Forum Audi 80
- Posty: 1399
- Rejestracja: 27 paź 2009, 13:08
- Imię: Patryk
- Model: Audi A4
- Nadwozie: Avant
- Silnik:
- Lokalizacja: Sosnowiec
Dobrze wiedzieć, że ten silnik tak dobrze znosi gaz :mrgreen: . Jednak z drugiej strony nie zapominajmy, że silnik to jedno, a poprawny i fachowy montaż to drugie. Wydaje mi się, że większości problemów z instalacjami LPG, to instalacje zakładane na szybko i z zastosowaniem tanich zamienników części. Nie wspominam już nawet o zaniedbaniach związanych z serwisowaniem instalacji gazowej. W następnej kolejności słyszymy: "falujące obroty"; "nie odpala na benzynie..."; "gaśnie po przełączeniu na gaz" itd. Do czego zmierzam; dużo zależy od samego użytkownika samochodu tj. gdzie założy instalacje, jak często ją serwisuje.
- Przemo80b3
- Forum Audi 80
- Posty: 1069
- Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
- Lokalizacja: Białystok/Podlaskie
No podczas zwiększania mocy gaźnikowca, spalanie wzrasta. No chyba, że montujesz weebera z poloneza/fiata 125p i przy regulacji i spokojnej jeździe może być oszczędniej.Sebandi pisze: lecz na gaźniku bym wolał bo zawsze można zwiekszyc moc a spalanie te same
Albo iść na maxa: 2x gaźnik ale spalanie masz wtedy podwójne Kolega turbofin zamontował 2gaźniki + kompresor i ma bardzo dobre osiągi
A diesla łatwo podkręcisz i spalanie będzie nie zbyt wysokie. No ale jeśli ropa ma kosztować 7zł to wtedy lepeij PB+LPG
A jeszcze co do silników VW, to znajomy z Białorusi miał kiedyś golfa mkII z gaźnikowym silnikiem 1.6 auto miało na liczniku 670 000km i silnik nadal chodził bezproblemowo, auto sprzedał z tego względu, że buda już mocno zgniła
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Przemo80b3
- Forum Audi 80
- Posty: 1069
- Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
- Lokalizacja: Białystok/Podlaskie