Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b3] jaki silnik do gazu

Wszystko co związane z LPG
Awatar użytkownika
dave9331
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 228
Rejestracja: 20 mar 2010, 17:07
Lokalizacja: STG

Post autor: dave9331 » 09 kwie 2011, 12:09

Kurcze,,Tata kiedyś miałe przez 6lat VW Jettę z 89roku gdy ją kupił miała 140tyś przbiego.Silnik 1.8 (podejżewam ze ten sam co w audi (1.8 75 KM - Gaźnik keihin ) Jetta miała gaz zamontowany przez ojca zaraz po kupnie (montował ze względu na to że był przedstawcielem handlowym i bujał sie po całej polsce) Jetta ani razu go nie zawiodła, Jeździł cały czas na gazie (zima,lato) tak samo ją odpalał TYLKO I WYŁĄCZNIE NA GAZIE (zimą również) autko nie miało żadnych problemów, Ani ktopli oleju nie brała. a jak sprzedawał poczciwą jette to na liczniku miała 493tys km (nic sie nie zepsóło przez ten czas, ale trzeba przyznac że regularnie robił wszystkie potrzebne wymiany

[ Dodano: 2011-04-09, 12:11 ]
gdybym ja miał kupić Audi w gazie to tylko z tym silnikiem. naprawde bezawaryjny ,
I jetta aż tak dużo nie paliła (ale co to tam, jak było to w czasach średniej ceny gazu 1.60/L :)

Awatar użytkownika
Patrique
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1399
Rejestracja: 27 paź 2009, 13:08
Imię: Patryk
Model: Audi A4
Nadwozie: Avant
Silnik:
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Patrique » 09 kwie 2011, 13:42

Dobrze wiedzieć, że ten silnik tak dobrze znosi gaz :mrgreen: . Jednak z drugiej strony nie zapominajmy, że silnik to jedno, a poprawny i fachowy montaż to drugie. Wydaje mi się, że większości problemów z instalacjami LPG, to instalacje zakładane na szybko i z zastosowaniem tanich zamienników części. Nie wspominam już nawet o zaniedbaniach związanych z serwisowaniem instalacji gazowej. W następnej kolejności słyszymy: "falujące obroty"; "nie odpala na benzynie..."; "gaśnie po przełączeniu na gaz" itd. Do czego zmierzam; dużo zależy od samego użytkownika samochodu tj. gdzie założy instalacje, jak często ją serwisuje.

Awatar użytkownika
SaubeR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 57
Rejestracja: 15 lip 2010, 19:10
Lokalizacja: Bochnia

Post autor: SaubeR » 09 kwie 2011, 14:58

Panowie dziękuje za odpowiedzi ;) Gdy sobię upatrzę jakieś autko to w odpowiednim dziale zwrócę się do was z prośbą o jego ocenę :)))

Awatar użytkownika
Przemo80b3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1069
Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
Lokalizacja: Białystok/Podlaskie

Post autor: Przemo80b3 » 09 kwie 2011, 19:55

Sebandi pisze: lecz na gaźniku bym wolał bo zawsze można zwiekszyc moc a spalanie te same
No podczas zwiększania mocy gaźnikowca, spalanie wzrasta. No chyba, że montujesz weebera z poloneza/fiata 125p i przy regulacji i spokojnej jeździe może być oszczędniej.
Albo iść na maxa: 2x gaźnik ale spalanie masz wtedy podwójne :-/ Kolega turbofin zamontował 2gaźniki + kompresor i ma bardzo dobre osiągi ;-)
A diesla łatwo podkręcisz i spalanie będzie nie zbyt wysokie. No ale jeśli ropa ma kosztować 7zł to wtedy lepeij PB+LPG ;-)
A jeszcze co do silników VW, to znajomy z Białorusi miał kiedyś golfa mkII z gaźnikowym silnikiem 1.6 auto miało na liczniku 670 000km i silnik nadal chodził bezproblemowo, auto sprzedał z tego względu, że buda już mocno zgniła ;-)

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 10 kwie 2011, 12:03

Przemo80b3 pisze:znajomy z Białorusi miał kiedyś golfa mkII z gaźnikowym silnikiem 1.6 auto miało na liczniku 670 000km i silnik nadal chodził bezproblemowo
Sporo aut w Polsce ma podobne przebiegi tylko ich właściciele o tym nie wiedzą bo kupili bezwypadkowy z małym przebiegiem.

Awatar użytkownika
Przemo80b3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1069
Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
Lokalizacja: Białystok/Podlaskie

Post autor: Przemo80b3 » 10 kwie 2011, 20:20

aldi to pewnie u kolegi zegar wskazywał autentyczny przebieg ;-)
A co do autentyczności czy to nie dziwne, że w 15-20letnich samochodach przebiegi wahają się od ok. 170 000 do ok 250 000km :?: No oczywiście, że to dziwne, a nawet nie realne ;-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl