Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[All] Modyfikacje - zwiekszenie skretu kol i negatyw

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
cichusz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 56
Rejestracja: 03 lut 2009, 15:13
Lokalizacja: Radom

[All] Modyfikacje - zwiekszenie skretu kol i negatyw

Post autor: cichusz » 09 kwie 2011, 21:34

czy jest ktos kto probowal lub myslal nad taka przerobka. wlasnie sie przesiadam z audi a4 b5 quattro na audi 80 coupe/kombi quattro. nie znam jeszcze dokladnie zawieszenia w 80 dlatego tez sie pytam
Ostatnio zmieniony 01 cze 2011, 15:17 przez cichusz, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
dave9331
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 228
Rejestracja: 20 mar 2010, 17:07
Lokalizacja: STG

Post autor: dave9331 » 10 kwie 2011, 00:46

a kolego mozna wiedziec po co ? :)
do driftu to raczej nie hehe xD

Awatar użytkownika
ATLAS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3021
Rejestracja: 08 kwie 2009, 19:49
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ATLAS » 10 kwie 2011, 08:25

cichusz, wydaje mi się że w osiemdziesiątkach przy skręcie koła same się pochylają, zmniejszając tym samym promień skrętu. Więc raczej nic nie musisz przerabiać.

Awatar użytkownika
cichusz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 56
Rejestracja: 03 lut 2009, 15:13
Lokalizacja: Radom

Post autor: cichusz » 10 kwie 2011, 10:05

dave9331 pisze:a kolego mozna wiedziec po co ? :)
do driftu to raczej nie hehe xD
chyba wlasnie do tego»

Awatar użytkownika
karolas123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1616
Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
Lokalizacja: Białystok

Post autor: karolas123 » 10 kwie 2011, 11:00

Do negatywu musiałbys dorobić jakies camber plates`y na mc personie, a jak nie to wachacz trzeba przeciac i wydłuzyc, jest blaszany wiec dosc łatwo to zrobić. Co do skretu nie mam pojecia, ale raczej ten magiel wiecej nie pusci i przedłuzanie drazków wiele nie da, jednak mysle ze łacznie z negatywem bedzie juz wewnetrzne koło dość ładnie trzymać. Rozumiem iz zdajesz sobie sprawe, że auto z duzym negatywem jest nerwowe i ma skłonnosci do myszkowania? ;)

Awatar użytkownika
cichusz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 56
Rejestracja: 03 lut 2009, 15:13
Lokalizacja: Radom

Post autor: cichusz » 10 kwie 2011, 14:05

tak tam siedze troche w temacie gdzie chlopaki przerabiaja bmw. dlatego tez chce audi 80 bo ma zawias stalowy a u mnie w a4 jest aluminium i nie ma badzo jak kombinowac. tansze ewentualne naprawy i trwalsze zawieszenie.

wlasnie negatyw zrobie po przez ciecie wachaczy lub podkladki na mc personie.

jak tylko zaczne dzialac i zakupie kandydata do projektu beda zdjecia z przebiegu prac

Awatar użytkownika
szuan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1370
Rejestracja: 08 gru 2007, 00:10
Lokalizacja: Śląsk! - SWD/smi
Kontakt:

Post autor: szuan » 10 kwie 2011, 14:12

w coupeQ luzujesz sworzeń, wyciągasz maxymalnie, regulujesz łącznikiem i koło się pochyla moze z 1°

ale to zabujca torsena bo nie ma jednakowych oporów toczenia, no chyba ze wyciągniesz półoski i ogólnie skończysz legende q w audi i bedzie rwd + dyfer z v8 :shock:

Awatar użytkownika
Patrique
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1399
Rejestracja: 27 paź 2009, 13:08
Imię: Patryk
Model: Audi A4
Nadwozie: Avant
Silnik:
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Patrique » 10 kwie 2011, 15:16

Jak dla mnie to 80-tki i tak mają dobry skręt. Moim zdaniem jeśli ktoś chce mieć jeszcze dużo mniejsze pole skrętu, to powinien się przesiąść do Passata B3/B4, albo jakiegoś Mercedesa <ok>

Awatar użytkownika
cichusz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 56
Rejestracja: 03 lut 2009, 15:13
Lokalizacja: Radom

Post autor: cichusz » 10 kwie 2011, 15:26

szuan pisze:w coupeQ luzujesz sworzeń, wyciągasz maxymalnie, regulujesz łącznikiem i koło się pochyla moze z 1°

ale to zabujca torsena bo nie ma jednakowych oporów toczenia, no chyba ze wyciągniesz półoski i ogólnie skończysz legende q w audi i bedzie rwd + dyfer z v8 :shock:
ja mam a4 b5 RWD z blokada mostu i silnikiem 2.8 AAH z glowicami ABT-jakies 200KM

ale teraz chce prawdziwego drift cara z moca 300+kucy i ultra lekka buda.

Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 10 kwie 2011, 19:45

Bardzo chętnie bym zobaczył cambery w budzie B4, ale niestety jakoś zapomnieli o tym w KW, bo do innych samochodów można właśnie kupić.

cichusz, jak tak intensywnie myślisz o lataniu bokiem, to co zmienisz w układzie kierowniczym, bardzo by mnie to interesowało.

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 10 kwie 2011, 20:02

FranoF1 pisze:Bardzo chętnie bym zobaczył cambery w budzie B4, ale niestety jakoś zapomnieli o tym w KW, bo do innych samochodów można właśnie kupić.

cichusz, jak tak intensywnie myślisz o lataniu bokiem, to co zmienisz w układzie kierowniczym, bardzo by mnie to interesowało.
cambery? to do Koraszewskiego albo do Alberta, mają u siebie. I zawsze kończy się na wycinaniu góry kielichów i wspawywaniu nowych.

Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 10 kwie 2011, 20:21

Leo pisze:cambery? to do Koraszewskiego albo do Alberta, mają u siebie. I zawsze kończy się na wycinaniu góry kielichów i wspawywaniu nowych.
Tak mam na myśli cambery, do niektórych samochodów można kupić gotowe z KW + torowy zawias competition 2A lub 3A. Ceny od 10 000zł do 30 000zł ;-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl