[All] Modyfikacje - zwiekszenie skretu kol i negatyw
[All] Modyfikacje - zwiekszenie skretu kol i negatyw
czy jest ktos kto probowal lub myslal nad taka przerobka. wlasnie sie przesiadam z audi a4 b5 quattro na audi 80 coupe/kombi quattro. nie znam jeszcze dokladnie zawieszenia w 80 dlatego tez sie pytam
Ostatnio zmieniony 01 cze 2011, 15:17 przez cichusz, łącznie zmieniany 2 razy.
- karolas123
- Forum Audi 80
- Posty: 1616
- Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
- Lokalizacja: Białystok
Do negatywu musiałbys dorobić jakies camber plates`y na mc personie, a jak nie to wachacz trzeba przeciac i wydłuzyc, jest blaszany wiec dosc łatwo to zrobić. Co do skretu nie mam pojecia, ale raczej ten magiel wiecej nie pusci i przedłuzanie drazków wiele nie da, jednak mysle ze łacznie z negatywem bedzie juz wewnetrzne koło dość ładnie trzymać. Rozumiem iz zdajesz sobie sprawe, że auto z duzym negatywem jest nerwowe i ma skłonnosci do myszkowania?
tak tam siedze troche w temacie gdzie chlopaki przerabiaja bmw. dlatego tez chce audi 80 bo ma zawias stalowy a u mnie w a4 jest aluminium i nie ma badzo jak kombinowac. tansze ewentualne naprawy i trwalsze zawieszenie.
wlasnie negatyw zrobie po przez ciecie wachaczy lub podkladki na mc personie.
jak tylko zaczne dzialac i zakupie kandydata do projektu beda zdjecia z przebiegu prac
wlasnie negatyw zrobie po przez ciecie wachaczy lub podkladki na mc personie.
jak tylko zaczne dzialac i zakupie kandydata do projektu beda zdjecia z przebiegu prac
ja mam a4 b5 RWD z blokada mostu i silnikiem 2.8 AAH z glowicami ABT-jakies 200KMszuan pisze:w coupeQ luzujesz sworzeń, wyciągasz maxymalnie, regulujesz łącznikiem i koło się pochyla moze z 1°
ale to zabujca torsena bo nie ma jednakowych oporów toczenia, no chyba ze wyciągniesz półoski i ogólnie skończysz legende q w audi i bedzie rwd + dyfer z v8 :shock:
ale teraz chce prawdziwego drift cara z moca 300+kucy i ultra lekka buda.
- Leo
- Forum Audi 80
- Posty: 3822
- Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
- Imię: Adam
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 3B
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
cambery? to do Koraszewskiego albo do Alberta, mają u siebie. I zawsze kończy się na wycinaniu góry kielichów i wspawywaniu nowych.FranoF1 pisze:Bardzo chętnie bym zobaczył cambery w budzie B4, ale niestety jakoś zapomnieli o tym w KW, bo do innych samochodów można właśnie kupić.
cichusz, jak tak intensywnie myślisz o lataniu bokiem, to co zmienisz w układzie kierowniczym, bardzo by mnie to interesowało.