Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1z tdi] prośba o analize logów

ODPOWIEDZ
peyo32
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 64
Rejestracja: 31 maja 2009, 20:01
Lokalizacja: PRZEMYŚL/PODKARPACIE

[1z tdi] prośba o analize logów

Post autor: peyo32 » 22 mar 2011, 20:27

Witam.
Mam zamiar wsadzić softa ale autko przy bucie na wysokich obrotach leciutko poszarpuje i jakby brakowało mocy.
Nastawnik wykluczony jakby co bo po świeżym czyszczeniu
Logi tylko dynamiczne.


http://vaglog.rtnet.pl/peyo32_40212.html
http://vaglog.rtnet.pl/peyo32_40213.html
http://vaglog.rtnet.pl/peyo32_40214.html
http://vaglog.rtnet.pl/peyo32_40215.html
http://vaglog.rtnet.pl/peyo32_40217.html

pozdro i dzięki

AB4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 389
Rejestracja: 16 kwie 2010, 20:03
Lokalizacja: Tychy

Post autor: AB4 » 22 mar 2011, 20:47

Przepływomierz kuleje w górnym zakresie obrotów.

Awatar użytkownika
kyjo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 877
Rejestracja: 23 wrz 2007, 11:01
Lokalizacja: RKR

Post autor: kyjo » 22 mar 2011, 21:21

moim zdaniem przepływka jest ok masz lekkie przeładowanie po 2000tys. zobacz szy sztanga sie nie zacina

przemik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 608
Rejestracja: 10 sie 2007, 11:16
Lokalizacja: Konskie/Warszawa

Post autor: przemik » 02 kwie 2011, 10:35

Doładowanie dobre i regulacja tez.
Przeplywomierz kuleje na wyzszych obrotach...

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 04 kwie 2011, 18:18

przemik pisze:Doładowanie dobre i regulacja tez.
Przeplywomierz kuleje na wyzszych obrotach...
guzik prawda, doładowanie nieprawidłowe i N75 do wymiany, a przepływomierz pokazuje dobrze

Awatar użytkownika
icemerc
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 906
Rejestracja: 27 kwie 2010, 09:42
Lokalizacja: Łódź

Post autor: icemerc » 04 kwie 2011, 22:37

UKI_XX, a po czym poznać ze przepływomierz kuleje? bo jak widać opinie są różne...

AB4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 389
Rejestracja: 16 kwie 2010, 20:03
Lokalizacja: Tychy

Post autor: AB4 » 04 kwie 2011, 22:45

Po tym że w górnym zakresie obrotów masa powietrza spada,a powinna się utrzymać na 850

Awatar użytkownika
icemerc
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 906
Rejestracja: 27 kwie 2010, 09:42
Lokalizacja: Łódź

Post autor: icemerc » 04 kwie 2011, 22:51

a jak to sie przekłada na jazde i osiągi? sorka ale ciekawi mnie to

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 04 kwie 2011, 23:27

AB4 pisze:Po tym że w górnym zakresie obrotów masa powietrza spada,a powinna się utrzymać na 850
kup nowy w ASO i zrób logi a potem się wypowiedz, już ktoś na forum posłuchał rad tego typu i kupił nowy przepływomierz, a potem był bardzo zdziwiony że pokazał to samo co stary niby "zepsuty" skoro masa powietrza spada to trzeba szukać przyczyny a nie czepiać się miernika że niby źle mierzy

to jak sąsiad spawa i zacznę mierzyć napięcie w gniazdku i wyjdzie mi 200V to mam wyrzucić miernik bo niby "popsuty" skoro zamiast 230V pokazuje 200 :?:

B4 to nie A4 i tu zawsze będzie mniej przy wyższych obrotach (oprogramowanie i przetworniki ADC), a poza tym przepływomierz mierzy masę powietrza a nie podaje wartości z kosmosu, więc jeżeli powietrza będzie mało to i przepływomierz mało pokaże

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 05 kwie 2011, 09:35

przemik pisze:Przeplywomierz kuleje na wyzszych obrotach...
UKI_XX pisze:guzik prawda, doładowanie nieprawidłowe i N75 do wymiany, a przepływomierz pokazuje dobrze
UKI_XX, ma racje ,sprawdzałem 4 zakupione przepływki ,wszystkie sprawne, bo auto śmiga na nich bez problemu i każda przy wyższych obrotach pokazywała ponizej specyfikacji czyli mniej niż 850

przemik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 608
Rejestracja: 10 sie 2007, 11:16
Lokalizacja: Konskie/Warszawa

Post autor: przemik » 09 kwie 2011, 19:39

UKI_XX pisze:B4 to nie A4 i tu zawsze będzie mniej przy wyższych obrotach (oprogramowanie i przetworniki ADC), a poza tym przepływomierz mierzy masę powietrza a nie podaje wartości z kosmosu, więc jeżeli powietrza będzie mało to i przepływomierz mało pokaże
Jesli czyscisz nastawniki i zmieniasz rozrzady tak jak rozumiesz logi... to w zyciu bym nie chcial zeby moje auto trafilo do Ciebie. :)

Pozdrawiam

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 09 kwie 2011, 22:34

widać albo mało się znasz na elektronice albo pracujesz w serwisie/warsztacie i lubisz wciskać ludziom bajki typu "trzeba wymienić to.. i to.. i to.. a diagnoza i robota kosztuje *(a to co wyjęte to wyczyścimy i sprzedamy jako dobre)"

jakoś jeszcze nikt się nie skarżył na rozrząd ani nastawnik, a logów to może sam nie rozumiesz i patrzysz na cyferki ale co, po co i dlaczego to już czarna magia

poza tym dostałeś kiedyś logi z uszkodzonym N75 i strasznie się upierałeś że przepływomierz jest do wymiany, a po wymianie N75 wszystko wróciło do normy i ten niby zły przepływomierz działa już kilka lat i auto śmiga aż miło

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl