[1z tdi] prośba o analize logów
[1z tdi] prośba o analize logów
Witam.
Mam zamiar wsadzić softa ale autko przy bucie na wysokich obrotach leciutko poszarpuje i jakby brakowało mocy.
Nastawnik wykluczony jakby co bo po świeżym czyszczeniu
Logi tylko dynamiczne.
http://vaglog.rtnet.pl/peyo32_40212.html
http://vaglog.rtnet.pl/peyo32_40213.html
http://vaglog.rtnet.pl/peyo32_40214.html
http://vaglog.rtnet.pl/peyo32_40215.html
http://vaglog.rtnet.pl/peyo32_40217.html
pozdro i dzięki
Mam zamiar wsadzić softa ale autko przy bucie na wysokich obrotach leciutko poszarpuje i jakby brakowało mocy.
Nastawnik wykluczony jakby co bo po świeżym czyszczeniu
Logi tylko dynamiczne.
http://vaglog.rtnet.pl/peyo32_40212.html
http://vaglog.rtnet.pl/peyo32_40213.html
http://vaglog.rtnet.pl/peyo32_40214.html
http://vaglog.rtnet.pl/peyo32_40215.html
http://vaglog.rtnet.pl/peyo32_40217.html
pozdro i dzięki
kup nowy w ASO i zrób logi a potem się wypowiedz, już ktoś na forum posłuchał rad tego typu i kupił nowy przepływomierz, a potem był bardzo zdziwiony że pokazał to samo co stary niby "zepsuty" skoro masa powietrza spada to trzeba szukać przyczyny a nie czepiać się miernika że niby źle mierzyAB4 pisze:Po tym że w górnym zakresie obrotów masa powietrza spada,a powinna się utrzymać na 850
to jak sąsiad spawa i zacznę mierzyć napięcie w gniazdku i wyjdzie mi 200V to mam wyrzucić miernik bo niby "popsuty" skoro zamiast 230V pokazuje 200 :?:
B4 to nie A4 i tu zawsze będzie mniej przy wyższych obrotach (oprogramowanie i przetworniki ADC), a poza tym przepływomierz mierzy masę powietrza a nie podaje wartości z kosmosu, więc jeżeli powietrza będzie mało to i przepływomierz mało pokaże
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
przemik pisze:Przeplywomierz kuleje na wyzszych obrotach...
UKI_XX, ma racje ,sprawdzałem 4 zakupione przepływki ,wszystkie sprawne, bo auto śmiga na nich bez problemu i każda przy wyższych obrotach pokazywała ponizej specyfikacji czyli mniej niż 850UKI_XX pisze:guzik prawda, doładowanie nieprawidłowe i N75 do wymiany, a przepływomierz pokazuje dobrze
Jesli czyscisz nastawniki i zmieniasz rozrzady tak jak rozumiesz logi... to w zyciu bym nie chcial zeby moje auto trafilo do Ciebie.UKI_XX pisze:B4 to nie A4 i tu zawsze będzie mniej przy wyższych obrotach (oprogramowanie i przetworniki ADC), a poza tym przepływomierz mierzy masę powietrza a nie podaje wartości z kosmosu, więc jeżeli powietrza będzie mało to i przepływomierz mało pokaże
Pozdrawiam
widać albo mało się znasz na elektronice albo pracujesz w serwisie/warsztacie i lubisz wciskać ludziom bajki typu "trzeba wymienić to.. i to.. i to.. a diagnoza i robota kosztuje *(a to co wyjęte to wyczyścimy i sprzedamy jako dobre)"
jakoś jeszcze nikt się nie skarżył na rozrząd ani nastawnik, a logów to może sam nie rozumiesz i patrzysz na cyferki ale co, po co i dlaczego to już czarna magia
poza tym dostałeś kiedyś logi z uszkodzonym N75 i strasznie się upierałeś że przepływomierz jest do wymiany, a po wymianie N75 wszystko wróciło do normy i ten niby zły przepływomierz działa już kilka lat i auto śmiga aż miło
jakoś jeszcze nikt się nie skarżył na rozrząd ani nastawnik, a logów to może sam nie rozumiesz i patrzysz na cyferki ale co, po co i dlaczego to już czarna magia
poza tym dostałeś kiedyś logi z uszkodzonym N75 i strasznie się upierałeś że przepływomierz jest do wymiany, a po wymianie N75 wszystko wróciło do normy i ten niby zły przepływomierz działa już kilka lat i auto śmiga aż miło