Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1Z] gaśnie po wciśnięciu sprzęgła

pisako
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 09 kwie 2011, 12:03
Lokalizacja: małopolska

[B4 1Z] gaśnie po wciśnięciu sprzęgła

Post autor: pisako » 09 kwie 2011, 15:06

witam wszystkich i mam nadzieje że mi ktoś pomoże chodz jestem u was pierwszy raz.
Mam problem z moją 80, jest to silnik 1.9 tdi 90 konna, a mianowicie podczasw jazdy gdy silnik już się zagrzeje podczas dojeżdzania do świateł lub skrzyżowania po wciśnięciu sprzęgła samochód mi gaśnie, ale zaraz odpalam i jade dalej, nie wiem co jest grane znajomi doradzają mi wiele rużnych usterek a ja już z tago kompletnie zgłupiałem
Proszę o pomoc może ktoś miał podobną awarię.

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 09 kwie 2011, 15:08

najlepiej podłącz VAGa <ok> bo nie wiem co może być przyczyną :roll: noże potencjometr gazu szwankuje? bo w sumie sprzęgło niewiele ma wspólnego z gazem i obrotami :-/
Ostatnio zmieniony 09 kwie 2011, 15:10 przez gibaj, łącznie zmieniany 1 raz.

pisako
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 09 kwie 2011, 12:03
Lokalizacja: małopolska

Post autor: pisako » 09 kwie 2011, 15:10

podpinałem i pokazuje za każdym razzem inne błędy

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 09 kwie 2011, 15:11

no to napisz jakie błedy i będziemy myśleć dalej :lol:

pisako
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 09 kwie 2011, 12:03
Lokalizacja: małopolska

Post autor: pisako » 09 kwie 2011, 15:12

ostatnie to 625 sygnał prędkości jazdy i zacisk alternatora DF

[ Dodano: 2011-04-09, 15:13 ]
oraz zawór odcinający dopływ paliwa ale kumpel mówił że on jest dobry bo go sprawdzał

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 09 kwie 2011, 15:42

pisako pisze:oraz zawór odcinający dopływ paliwa ale kumpel mówił że on jest dobry bo go sprawdzał
To że go sprawdzał ,nie znaczy że jest dobry ,może się zacinać .Poza tym błąd zaworu n109 będzie również powodować chwilowy brak obwodu elektrycznego na zaworze ,silnik wtedy zgasnie ,jak u ciebie .Powodem może być np. brak styku na przewodzie zasilającym n 109,co często się zdarza

pisako
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 09 kwie 2011, 12:03
Lokalizacja: małopolska

Post autor: pisako » 09 kwie 2011, 18:02

a czy mogą to być obiawy uszkodzonej pompy

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 09 kwie 2011, 18:48

pisako pisze:a czy mogą to być obiawy uszkodzonej pompy
Nie ,napisaliśmy ci czego to są objawy

pisako
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 09 kwie 2011, 12:03
Lokalizacja: małopolska

Post autor: pisako » 09 kwie 2011, 19:39

w poniedziałek kupuje nowy i zobaczymy co wyjdzie
dzięki za pomoc

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 09 kwie 2011, 20:54

pisako pisze:w poniedziałek kupuje nowy i zobaczymy co wyjdzie
Zanim kupisz nowy ,podłącz na krótko zasilanie n109 ,kupić zawsze zdążysz ;-)

pisako
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 09 kwie 2011, 12:03
Lokalizacja: małopolska

Post autor: pisako » 10 kwie 2011, 10:36

dobra tak zrobie. jeszcze raz dzienx za podpowiedz

tomasse
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 23
Rejestracja: 26 lut 2010, 22:16
Lokalizacja: małopolska

Post autor: tomasse » 10 kwie 2011, 10:59

Panowie na czym polega spiecie n109 na krotko? tzn chodzi mi o toze co sie ma w tedy dziac? jak mam poznacze jest sprawny? a jak ze nie jest?

pozdro

pisako
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 09 kwie 2011, 12:03
Lokalizacja: małopolska

Post autor: pisako » 10 kwie 2011, 21:56

spiołem na krutko i nie gasnie, podpinam pierwotnie i gasnie po kilku minutach jazdy. o co chodzi ????

Awatar użytkownika
BorysTDI
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 759
Rejestracja: 21 gru 2009, 13:51
Lokalizacja: Hrubieszów

Post autor: BorysTDI » 11 kwie 2011, 19:02

tomasse, spięcie na krótko to znaczy że to zaworka podajesz +12 prosto od akumulatora, aby zgasić autko musisz odłączyć kabel :-D

pisako, kolega MUNIOR wyjaśnił w czym tkwi problem
MUNIOR pisze:To że go sprawdzał ,nie znaczy że jest dobry ,może się zacinać .Poza tym błąd zaworu n109 będzie również powodować chwilowy brak obwodu elektrycznego na zaworze ,silnik wtedy zgasnie ,jak u ciebie .Powodem może być np. brak styku na przewodzie zasilającym n 109,co często się zdarza


Jak masz koło pompy kostkę 3-pin, przeczyść w niej styki i zobacz czy pomoże coś to, jak nie to po mojemu zaworek do wymiany będzie.

pisako
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 09 kwie 2011, 12:03
Lokalizacja: małopolska

Post autor: pisako » 11 kwie 2011, 19:24

noto u mnie jest cos nie halo bo spiołem na krutko i zgasiłem go normalnie kluczykiem

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl