[B4 1Z] gaśnie po wciśnięciu sprzęgła
[B4 1Z] gaśnie po wciśnięciu sprzęgła
witam wszystkich i mam nadzieje że mi ktoś pomoże chodz jestem u was pierwszy raz.
Mam problem z moją 80, jest to silnik 1.9 tdi 90 konna, a mianowicie podczasw jazdy gdy silnik już się zagrzeje podczas dojeżdzania do świateł lub skrzyżowania po wciśnięciu sprzęgła samochód mi gaśnie, ale zaraz odpalam i jade dalej, nie wiem co jest grane znajomi doradzają mi wiele rużnych usterek a ja już z tago kompletnie zgłupiałem
Proszę o pomoc może ktoś miał podobną awarię.
Mam problem z moją 80, jest to silnik 1.9 tdi 90 konna, a mianowicie podczasw jazdy gdy silnik już się zagrzeje podczas dojeżdzania do świateł lub skrzyżowania po wciśnięciu sprzęgła samochód mi gaśnie, ale zaraz odpalam i jade dalej, nie wiem co jest grane znajomi doradzają mi wiele rużnych usterek a ja już z tago kompletnie zgłupiałem
Proszę o pomoc może ktoś miał podobną awarię.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4080
- Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi A6
- Nadwozie: Sedan
- Lokalizacja: LBL
- Kontakt:
najlepiej podłącz VAGa <ok> bo nie wiem co może być przyczyną :roll: noże potencjometr gazu szwankuje? bo w sumie sprzęgło niewiele ma wspólnego z gazem i obrotami
Ostatnio zmieniony 09 kwie 2011, 15:10 przez gibaj, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
To że go sprawdzał ,nie znaczy że jest dobry ,może się zacinać .Poza tym błąd zaworu n109 będzie również powodować chwilowy brak obwodu elektrycznego na zaworze ,silnik wtedy zgasnie ,jak u ciebie .Powodem może być np. brak styku na przewodzie zasilającym n 109,co często się zdarzapisako pisze:oraz zawór odcinający dopływ paliwa ale kumpel mówił że on jest dobry bo go sprawdzał
tomasse, spięcie na krótko to znaczy że to zaworka podajesz +12 prosto od akumulatora, aby zgasić autko musisz odłączyć kabel
pisako, kolega MUNIOR wyjaśnił w czym tkwi problem
Jak masz koło pompy kostkę 3-pin, przeczyść w niej styki i zobacz czy pomoże coś to, jak nie to po mojemu zaworek do wymiany będzie.
pisako, kolega MUNIOR wyjaśnił w czym tkwi problem
MUNIOR pisze:To że go sprawdzał ,nie znaczy że jest dobry ,może się zacinać .Poza tym błąd zaworu n109 będzie również powodować chwilowy brak obwodu elektrycznego na zaworze ,silnik wtedy zgasnie ,jak u ciebie .Powodem może być np. brak styku na przewodzie zasilającym n 109,co często się zdarza
Jak masz koło pompy kostkę 3-pin, przeczyść w niej styki i zobacz czy pomoże coś to, jak nie to po mojemu zaworek do wymiany będzie.