Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[a4 AHH]Co to za bład?

ODPOWIEDZ
lukwoj21
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 617
Rejestracja: 29 lis 2008, 16:07
Lokalizacja: Żary

[a4 AHH]Co to za bład?

Post autor: lukwoj21 » 10 kwie 2011, 18:27

17965-charge pressure control: positive deviation
p1557-33-10---intermittent

Dodam ze kierownice spalin wyczyszczone i N75 sprawdzony i sprawny, Auto traci moc przy ok 4tys na 3 biegu, wyskakuje ten bład.

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 10 kwie 2011, 18:40

a w temacie masz aah?

lukwoj21
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 617
Rejestracja: 29 lis 2008, 16:07
Lokalizacja: Żary

Post autor: lukwoj21 » 10 kwie 2011, 19:50

w temacie jest AHH jest to 1,9tdi 90 hp turbo ze zmienna geometria.

Awatar użytkownika
axell
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1126
Rejestracja: 13 cze 2010, 08:02
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: axell » 10 kwie 2011, 20:03

17965 P1557 Przekroczona w górę granica regulacji układu regulacji ciśnienia doładowania.

lukwoj21
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 617
Rejestracja: 29 lis 2008, 16:07
Lokalizacja: Żary

Post autor: lukwoj21 » 10 kwie 2011, 20:22

co moze byc przyczyna?

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 10 kwie 2011, 20:42

jak zrobisz logi dynamiczne grup 003 i 011 to będzie wiadomo, bez tego ciężko powiedzieć, może być równie dobrze źle wyregulowana sztanga turbiny, szwankujący N75, problem z EGR, zapchany kolektor ssący

lukwoj21
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 617
Rejestracja: 29 lis 2008, 16:07
Lokalizacja: Żary

Post autor: lukwoj21 » 10 kwie 2011, 21:28

EGR zaslepiony, sztanga turbiny orginalnie wyregulowana(zablombowana farba nie ruszana) N75 Rozebrany i wyczyszczony, wezyki wymienione na nowe. kolektor raczej drozny, zastanawiam sie czy katalizator nie bedzie zapchany auto miało duza dawke i zapieczone kierownice turbiny, było mulone po miescie, moze kat co blokuje?

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 10 kwie 2011, 23:07

kata łatwo odmulić, 3 bieg i 100km/h bez przerwy przez ok 8-10km, ale zapchany katalizator nie napompuje ciśnienia w dolocie, czasem jak jest za duże ciśnienie to EGR potrafi upuścić, niestety VNT nie ma możliwości puszczenia spalin poza wirnikiem a ciśnienie reguluje się przez zmianę kąta natarcia spalin na wirnik

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 10 kwie 2011, 23:13

lukwoj21 pisze:N75 Rozebrany i wyczyszczony,
Obawiam się że to nie pomogło ,on się zuzywa mechanicznie od ciągłego klepania ,a nie brudzi ;-) lepiej juz podmienić z n18 z EGR bo przy VNT oba są podciśnieniowe

lukwoj21
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 617
Rejestracja: 29 lis 2008, 16:07
Lokalizacja: Żary

Post autor: lukwoj21 » 11 kwie 2011, 08:46

dobry pomysł z ta podmiana zaworów dzisiaj, zrobie podmianke.

[ Dodano: 2011-04-15, 22:06 ]
Witam podmieniłem n75 na n18 i problem dalej wystepuje, dzisiaj wypiełem n75 i podpiełem wezyki na krótko zeby sprawdzic czy auto bedzie sie muliło, i tak jak sie spodziewałem podcisnienie zamkneło kierownice spalin i auto po wyzej 3tys nie chciało jechac.
Jak podmieniłem zawory to po przejechaniu sie wyskoczył ten bład:
17965-i jakies dziwne niezrozumiałe znaki
35-00 unknown error elaboratin
potem jak na nowo podpiełem n75 i przeładowałem auto to wyskoczył ten bład
35-10 unknown error elaboratin-intermittent

moze ktos powiedziec co to za błedy?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl