Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 TDI 1Z] - brak mocy na 3,4,5 biegu

magca01
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 87
Rejestracja: 04 kwie 2011, 09:20
Lokalizacja: Zamość

Post autor: magca01 » 10 kwie 2011, 22:26

MUNIOR pisze:[quote="kJedyne rozsądne rozwiązanie to wyj...ać ten cały gówniany osprzęt ,i wsadzić pierburga .Koszt powinien się zamknać w tysiącu złotych ,a nawet sporo mniej jak się postaramy ;-) Zabieg prosty nie jest ,ale warto

instalacji elektrycznej nie trzeba by zmieniać?? np do przeplywki ? wtyczki te same?

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 10 kwie 2011, 22:35

instalacji elektrycznej nie trzeba by zmieniać??
Nie .Najprostszy sposób to ciachamy wiązke przy kompie i przeszczepiamy wtyczkę no i zabawa w pinologię .To samo tyczy się wtyczki np.przy przepływce .Do wymiany jest : komp,przepływomierz ,obudowa filtra powietrza ,nastawnik na pompie .Ale tak jak mówiłem temat prosty nie jest i bez dobrej znajomości osprzętu oraz rozpiski pinów starego i nowego kompa nie radzę się za to brać ;-)

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 10 kwie 2011, 22:59

MUNIOR, kiedyś odpiąłem wtyczkę w AHU to od razu wywaliło błąd i nie było czym jechać, kurcze w 1Z jeszcze nie miałem kiedy tego sprawdzić :mrgreen:

ale też jak N75 będzie uszkodzony to odpięcie wtyczki może nic nie dać, pewniejsze rozwiązanie to złączyć wężyki ;-)

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 10 kwie 2011, 23:07

UKI_XX pisze:ale też jak N75 będzie uszkodzony to odpięcie wtyczki może nic nie dać, pewniejsze rozwiązanie to złączyć wężyki ;-)
Zgadza się ,choć na 100% wiem że bez zasilania zawór jest otwarty pomiedzy dolnym króćcem a bocznym do gruchy ,czyli tak jak na bajpasie ;-) Ale jak się rozpadł w środku róznie może być :mrgreen:

Radziu797

Post autor: Radziu797 » 11 kwie 2011, 01:03

koledzy mój jest z 93 rok i chyba na bosh-u to może u mnie nie można wykonać pełnej diagnostyki i tych logów? bo mechanicy się łączyli niby to, pokazywazło jakieś błędy o ile były ale na tym koniec.. :-/

Awatar użytkownika
kojak85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 607
Rejestracja: 28 mar 2010, 10:54
Lokalizacja: Łódzkie

Post autor: kojak85 » 11 kwie 2011, 08:25

Ja również jestem nieszczęśliwym posiadaczem bosha. Sprawdzę z tą wtyczką i zobaczymy.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 11 kwie 2011, 09:48

Radziu797 pisze:koledzy mój jest z 93 rok i chyba na bosh-u
Nie chyba ,tylko na pewno ;-)
Radziu797 pisze:może u mnie nie można wykonać pełnej diagnostyki i tych logów?
Pełnej nie można ,mozna tylko grupę 000 ,a tam widać z ważniejszych rzeczy kąt wtrysku i dawkę
Radziu797 pisze:bo mechanicy się łączyli niby to, pokazywazło jakieś błędy
Jakieś , tzn.jakie :?:

Radziu797

Post autor: Radziu797 » 11 kwie 2011, 10:46

typu abs bo więcej nie było a u mnie jest uszkodzony czujnik ;-)

Awatar użytkownika
kojak85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 607
Rejestracja: 28 mar 2010, 10:54
Lokalizacja: Łódzkie

Post autor: kojak85 » 11 kwie 2011, 10:51

A połączyli Ci się z silnikiem - jesteś pewny, czy tylko z ABSem.

Radziu797

Post autor: Radziu797 » 11 kwie 2011, 11:12

właśnie nie o to chodzi, tylko typu abs mógł odczytać i takie tam..

Awatar użytkownika
axell
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1126
Rejestracja: 13 cze 2010, 08:02
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: axell » 11 kwie 2011, 11:13

Ja również jestem nieszczęśliwym posiadaczem bosha
Bez przesady aż takiej tragedii nie ma :-P można się przyzwyczaić :mrgreen:
kojak85 pisze:A połączyli Ci się z silnikiem - jesteś pewny, czy tylko z ABSem.
Dla czego ma się nie łączyć u mnie łączę się bez problemu, grupę 000 też czytam bez problemu

Awatar użytkownika
kojak85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 607
Rejestracja: 28 mar 2010, 10:54
Lokalizacja: Łódzkie

Post autor: kojak85 » 11 kwie 2011, 11:33

Dla czego ma się nie łączyć u mnie łączę się bez problemu, grupę 000 też czytam bez problemu
dlatego:
właśnie nie o to chodzi, tylko typu abs mógł odczytać i takie tam..
Przy boschu czasami są problemy i trzeba start baud zmienić a pewnie nie wszyscy o tym wiedzą. I sprawdzili tylko ABS bo z tym się łączy bez problemu.

Nie jestem niezadowolony z auta, tylko wolałbym mieć Pierburga :D i dlatego napisałem, że jestem niezadowolony.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 11 kwie 2011, 13:00

kojak85 pisze:Przy boschu czasami są problemy i trzeba start baud zmienić a pewnie nie wszyscy o tym wiedzą
Tym którzy nie wiedzą ,najlepiej podziękować od razu ,zaoszczędzi się w ten sposób czas i pieniądze

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 11 kwie 2011, 19:48

MUNIOR pisze:Zgadza się ,choć na 100% wiem że bez zasilania zawór jest otwarty pomiedzy dolnym króćcem a bocznym do gruchy ,czyli tak jak na bajpasie ;-) Ale jak się rozpadł w środku róznie może być :mrgreen:
jeśli sprawny zawór to tak ;-) tylko jeżeli złapie błąd zaworu N75 to może przejść od razu w tryb awaryjny, dlatego lepiej podłączyć jakikolwiek zawór do wtyczki, np. N18 <ok>

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 11 kwie 2011, 19:56

UKI_XX pisze:jeśli sprawny zawór to tak ;-) tylko jeżeli złapie błąd zaworu N75 to może przejść od razu w tryb awaryjny, dlatego lepiej podłączyć jakikolwiek zawór do wtyczki, np. N18 <ok>
Masz rację ,stąd zapewne zamulenie po odpieciu wtyczki od n75 we wspomnianym przez ciebie AHU.Sposobu z odpieciem wtyczki nie sprawdzałem w praktyce ,wynikał z praktycznego działania n75 po odłaczeniu napięcia .Niestety jak widać teoria czasami się nie sprawdza ,w tym przypadku nie przewidziała złapania trybu awaryjnego z samego faktu odpiecia wtyczki ;-) Trochę to bez sensu ,bo przerwa w zasilaniu n75 nie grozi przeładowaniem ,ale widocznie twórcy oprogramowania tak to wymyślili .Ale muszę to kiedyś sprawdzić na ori 8 bitowym kompie z 1z ,może nie jest aż taki nadgorliwy jak w AHU :mrgreen:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl