Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80B3]rozładowywuje się akumlator

Pitras

Post autor: Pitras » 11 kwie 2011, 20:20

Odpalałeś samochód na podłączonym mierniku? Jeśli był wyposażony w bezpiecznik to sprawdź go. Przy odpalaniu samochodu rozrusznik pobiera prąd znacznie przekraczający te 5A. Są to wartości >500A w zależności od rozrusznika i wydajności akumulatora

Awatar użytkownika
Szara80tkaTdi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2662
Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Timbuktu

Post autor: Szara80tkaTdi » 11 kwie 2011, 21:01

tzn na zakresie tym wiekszym 5 lub 10A niema zabezpieczenia bezpiecznikiem, na wlaczonym mierniku watpie aby odpalil gdyz te w najtanszych miernikach przewody sa tak slabe ze przy przeplywie tego pradu by sie utopily

benzyniak przy rozruchu , (krecac na odlaczonym paliwie) wg wskazan mojego miernika niecale 100A

vag ci tu nie pomorze na sprawdzenie poboru pradu, jesli podlaczyles miernik tak jak ci napisalem w jednym z postow w tym temacie, oraz wykonales sprawdzenie w skrzynce bezpiecznikow z wyciaganiem pojedynczo wszystkiego z odkladanieniem na miejsce, to wychodzi na to ze aku juz sie konczy
KARASquattro pisze:miernik pokazał 00.3
to co robiles swoj pomiar i ta wartosc 00.3 to co to dokladnie jest?

KARASquattro
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 25
Rejestracja: 08 kwie 2011, 10:26
Lokalizacja: Poraj

Post autor: KARASquattro » 11 kwie 2011, 21:42

Jak przy odpalaniu było odłączone dopiero o odpaleniu ale wtedy pokazały się same jedynki chyba z 7. Szara80tkaTdi, napisałeś ty czy ktoś inny ze ma być 0.03 do 0.07 a mój nie ma takiego dokładnego u mnie wartość pisze 00.3 to chyba jest coś nie tak bo takto pokazywało by 00.1 jak by miało być dobrze? Ciekawe jest to że jak włączyłem tyn przycisk na konsoli śr do abs-u to wtedy miernik pokazywał 00.0. Ale ma wejście a jeżeli by miało mieć to gdzie? Bo z ojcem sie pokluciłęm i mi nie chce powiedzieć;/;/

Awatar użytkownika
Szara80tkaTdi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2662
Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Timbuktu

Post autor: Szara80tkaTdi » 11 kwie 2011, 23:55

troche chaotyczne to co napisales ...
jezeli auto jest zamkniete, i wszystko wylanczone jest, oraz na mierniku na tym zakresie twoim 5A pokazuje 0,1A to wtedy mozesz ustawic mniejszy zakres, tzn przewaznie jest 200mA ale wtedy tez musisz przepiac kabel w mierniku na gniazdo do zakresu mniejszych pradow (patrz instrukcja)
prawidlowy prad powinien wynosic okolo 30mA lub jakto woli 0,03A

byc moze pod ten przycisk jest cos podlaczone, jakies zabezpieczenie przeciw kradziezowe i pobiera dodatkowo wiekszy prad, trudno komukolwiek to zgadnac na odleglosc co jest dokladnie grane

KARASquattro
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 25
Rejestracja: 08 kwie 2011, 10:26
Lokalizacja: Poraj

Post autor: KARASquattro » 12 kwie 2011, 12:31

Narazie audi pojechało zobacze jutro. Noo jeżeli auto jest zamknięte to 00.3A a jak przełączałem na inne opcje to pisało zawsze 0 może to radio ale ona ma bezpiecznik koło siebie a nie w skrzynce;/;/ a zeby je wyjąć to deske chyba tzreba rozebrać.

Audi przyjechało. Pożyczyłem od sąsiada miernik i wszystko pisze na nim tak samo a inaczej działa dam foty z wynikiem bez odpalonego silnika a z odpalonym chyba za chwile zobacze. Obrazek

Awatar użytkownika
Szara80tkaTdi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2662
Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Timbuktu

Post autor: Szara80tkaTdi » 12 kwie 2011, 13:47

radio jest pod bezpiecznikiem nr4, uklad bezpiecznikow jest w temacie "bezpieczniki i przekazniki", jezeli to co pokazuje miernik czyli 40uA (mikro Amper) i podlaczyles prawidlowo to oznacza jedynie ze instalacje masz dobra a akumulator juz siada, podmien z siasiadem akumulatory jesli ma on dobry swoj i sie przekonasz czy to wina aku czy instlacji

jesli aku jest juz na wykonczeniu to pomimo ze sie laduje juz nie "trzyma" swojej pojemnosci i prad sam zniego ucieka, najczesciej przez zwarte plyty osadem na dnie aku, a jedna z przyczyn jest nie pilnowanie poziomu elektrolitu, oraz wiek akumulatora

tak poza tematem ostatnia cyfra jest zawsze bledna - przynajmniej tak pisza w instrukcji, takze warto jeszcze jeden zakres nizej przelaczyc

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 12 kwie 2011, 14:09

Raczej to jest 40mA :-) Niemożliwe żeby to było 40uA, przecież nawet dioda LED więcej pobiera <ok>

Awatar użytkownika
Szara80tkaTdi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2662
Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Timbuktu

Post autor: Szara80tkaTdi » 12 kwie 2011, 14:22

ten zakres co ma na foto to widac choc nie czytelne ze ma zakres ustawiony na 20mA, wiec dlatego napisalem ze wskazuje mu 40 mikro Amper
i dla mnie to dziwne ze tak malo, nigdy wiadomo co tam w aucie siedzi

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 12 kwie 2011, 14:27

Faktycznie zakres jest 20mA, pytanie czy ten miernik jeszcze pokazuje prawidłowo skoro była próba odpalania samochodu na nim :mrgreen:

Awatar użytkownika
Szara80tkaTdi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2662
Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Timbuktu

Post autor: Szara80tkaTdi » 12 kwie 2011, 14:32

pomimo ze bocznik jest w nim na zakresie 10A lub w tych w bardziej oszczedniejszym wykonaniu 5A, to i tak sie mogl zjarac ten zakres, przy wlasnie odpalaniu na nim, i kto wie czy na tym zakresie mA i uA jest wogule bezpiecznik, moze jest tam bez zadnego zabezpieczenia :-/ masakra z tymi chinolami

choc nie powinny te przewody wytrzymac przeplywu pradu na rozrusznik

KARASquattro
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 25
Rejestracja: 08 kwie 2011, 10:26
Lokalizacja: Poraj

Post autor: KARASquattro » 21 kwie 2011, 23:35

Akumlator jest dobry bo jeździł na nim z tydzień wcześniej mercedes 310D takie dostawczak i tam było ok. Jak wybiore inny zakres to nic nie pisze albo pisze w lewym rogu -1 i nic dalej
Ciężko było ale jest przyczyna :mrgreen: Jest to przycisk do dyferencjału... Coś się mu styki przypiekły i on dziwnym trafem z alarmem był podłączony ale problem rozwiązany :mrgreen:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl