[80B3]rozładowywuje się akumlator
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
tzn na zakresie tym wiekszym 5 lub 10A niema zabezpieczenia bezpiecznikiem, na wlaczonym mierniku watpie aby odpalil gdyz te w najtanszych miernikach przewody sa tak slabe ze przy przeplywie tego pradu by sie utopily
benzyniak przy rozruchu , (krecac na odlaczonym paliwie) wg wskazan mojego miernika niecale 100A
vag ci tu nie pomorze na sprawdzenie poboru pradu, jesli podlaczyles miernik tak jak ci napisalem w jednym z postow w tym temacie, oraz wykonales sprawdzenie w skrzynce bezpiecznikow z wyciaganiem pojedynczo wszystkiego z odkladanieniem na miejsce, to wychodzi na to ze aku juz sie konczy
benzyniak przy rozruchu , (krecac na odlaczonym paliwie) wg wskazan mojego miernika niecale 100A
vag ci tu nie pomorze na sprawdzenie poboru pradu, jesli podlaczyles miernik tak jak ci napisalem w jednym z postow w tym temacie, oraz wykonales sprawdzenie w skrzynce bezpiecznikow z wyciaganiem pojedynczo wszystkiego z odkladanieniem na miejsce, to wychodzi na to ze aku juz sie konczy
to co robiles swoj pomiar i ta wartosc 00.3 to co to dokladnie jest?KARASquattro pisze:miernik pokazał 00.3
-
- Forum Audi 80
- Posty: 25
- Rejestracja: 08 kwie 2011, 10:26
- Lokalizacja: Poraj
Jak przy odpalaniu było odłączone dopiero o odpaleniu ale wtedy pokazały się same jedynki chyba z 7. Szara80tkaTdi, napisałeś ty czy ktoś inny ze ma być 0.03 do 0.07 a mój nie ma takiego dokładnego u mnie wartość pisze 00.3 to chyba jest coś nie tak bo takto pokazywało by 00.1 jak by miało być dobrze? Ciekawe jest to że jak włączyłem tyn przycisk na konsoli śr do abs-u to wtedy miernik pokazywał 00.0. Ale ma wejście a jeżeli by miało mieć to gdzie? Bo z ojcem sie pokluciłęm i mi nie chce powiedzieć;/;/
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
troche chaotyczne to co napisales ...
jezeli auto jest zamkniete, i wszystko wylanczone jest, oraz na mierniku na tym zakresie twoim 5A pokazuje 0,1A to wtedy mozesz ustawic mniejszy zakres, tzn przewaznie jest 200mA ale wtedy tez musisz przepiac kabel w mierniku na gniazdo do zakresu mniejszych pradow (patrz instrukcja)
prawidlowy prad powinien wynosic okolo 30mA lub jakto woli 0,03A
byc moze pod ten przycisk jest cos podlaczone, jakies zabezpieczenie przeciw kradziezowe i pobiera dodatkowo wiekszy prad, trudno komukolwiek to zgadnac na odleglosc co jest dokladnie grane
jezeli auto jest zamkniete, i wszystko wylanczone jest, oraz na mierniku na tym zakresie twoim 5A pokazuje 0,1A to wtedy mozesz ustawic mniejszy zakres, tzn przewaznie jest 200mA ale wtedy tez musisz przepiac kabel w mierniku na gniazdo do zakresu mniejszych pradow (patrz instrukcja)
prawidlowy prad powinien wynosic okolo 30mA lub jakto woli 0,03A
byc moze pod ten przycisk jest cos podlaczone, jakies zabezpieczenie przeciw kradziezowe i pobiera dodatkowo wiekszy prad, trudno komukolwiek to zgadnac na odleglosc co jest dokladnie grane
-
- Forum Audi 80
- Posty: 25
- Rejestracja: 08 kwie 2011, 10:26
- Lokalizacja: Poraj
Narazie audi pojechało zobacze jutro. Noo jeżeli auto jest zamknięte to 00.3A a jak przełączałem na inne opcje to pisało zawsze 0 może to radio ale ona ma bezpiecznik koło siebie a nie w skrzynce;/;/ a zeby je wyjąć to deske chyba tzreba rozebrać.
Audi przyjechało. Pożyczyłem od sąsiada miernik i wszystko pisze na nim tak samo a inaczej działa dam foty z wynikiem bez odpalonego silnika a z odpalonym chyba za chwile zobacze.
Audi przyjechało. Pożyczyłem od sąsiada miernik i wszystko pisze na nim tak samo a inaczej działa dam foty z wynikiem bez odpalonego silnika a z odpalonym chyba za chwile zobacze.
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
radio jest pod bezpiecznikiem nr4, uklad bezpiecznikow jest w temacie "bezpieczniki i przekazniki", jezeli to co pokazuje miernik czyli 40uA (mikro Amper) i podlaczyles prawidlowo to oznacza jedynie ze instalacje masz dobra a akumulator juz siada, podmien z siasiadem akumulatory jesli ma on dobry swoj i sie przekonasz czy to wina aku czy instlacji
jesli aku jest juz na wykonczeniu to pomimo ze sie laduje juz nie "trzyma" swojej pojemnosci i prad sam zniego ucieka, najczesciej przez zwarte plyty osadem na dnie aku, a jedna z przyczyn jest nie pilnowanie poziomu elektrolitu, oraz wiek akumulatora
tak poza tematem ostatnia cyfra jest zawsze bledna - przynajmniej tak pisza w instrukcji, takze warto jeszcze jeden zakres nizej przelaczyc
jesli aku jest juz na wykonczeniu to pomimo ze sie laduje juz nie "trzyma" swojej pojemnosci i prad sam zniego ucieka, najczesciej przez zwarte plyty osadem na dnie aku, a jedna z przyczyn jest nie pilnowanie poziomu elektrolitu, oraz wiek akumulatora
tak poza tematem ostatnia cyfra jest zawsze bledna - przynajmniej tak pisza w instrukcji, takze warto jeszcze jeden zakres nizej przelaczyc
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
pomimo ze bocznik jest w nim na zakresie 10A lub w tych w bardziej oszczedniejszym wykonaniu 5A, to i tak sie mogl zjarac ten zakres, przy wlasnie odpalaniu na nim, i kto wie czy na tym zakresie mA i uA jest wogule bezpiecznik, moze jest tam bez zadnego zabezpieczenia masakra z tymi chinolami
choc nie powinny te przewody wytrzymac przeplywu pradu na rozrusznik
choc nie powinny te przewody wytrzymac przeplywu pradu na rozrusznik
-
- Forum Audi 80
- Posty: 25
- Rejestracja: 08 kwie 2011, 10:26
- Lokalizacja: Poraj
Akumlator jest dobry bo jeździł na nim z tydzień wcześniej mercedes 310D takie dostawczak i tam było ok. Jak wybiore inny zakres to nic nie pisze albo pisze w lewym rogu -1 i nic dalej
Ciężko było ale jest przyczyna :mrgreen: Jest to przycisk do dyferencjału... Coś się mu styki przypiekły i on dziwnym trafem z alarmem był podłączony ale problem rozwiązany :mrgreen:
Ciężko było ale jest przyczyna :mrgreen: Jest to przycisk do dyferencjału... Coś się mu styki przypiekły i on dziwnym trafem z alarmem był podłączony ale problem rozwiązany :mrgreen: