[ B3 1.8 ] nie ma sily
- davidpolska
- Forum Audi 80
- Posty: 479
- Rejestracja: 25 lut 2007, 08:59
- Lokalizacja: RZESZÓW
pod głowicą to po pierwsze a po drugie to chodziło mi ze cala w oleju była fakt jest taki ze juz poskładałem auto fajnie chodzi fajnie jedzie ale dalej 140 i koniec więcej nie pojedzie nie mam pojęcia o co chodzi
[ Dodano: 2011-04-12, 22:22 ]
najgorzej jest na 5 biegu gaz w podłogę a auto jedzie ze stalą prędkością może kat jest zapchany bo na reszcie biegów nawet nawet jest
[ Dodano: 2011-04-12, 22:22 ]
najgorzej jest na 5 biegu gaz w podłogę a auto jedzie ze stalą prędkością może kat jest zapchany bo na reszcie biegów nawet nawet jest
W dziale Autogiełdy poszukaj gaźnika Keihin kolega sprzedawał/sprzedaje tanio gaźnik Keihin podobno sprawny popytaj
Drugą przepustnice można sprawdzić ściągając obudowę filtra powietrza.
Odpalić silnik,pociągnąć linkę gazu na pełny gaz ,drugą ręką zatkać gardziel.Jeżeli wszystko będzie ok to siłownik podciśnieniowy naciągnie sprężynę a blokada przy pełnym gazie pozwoli na uchylenie drugiej przepustnicy
Pobierz lub kup sobie książkę D.Korpa Audi 80 sam naprawiam tam masz wystarczająco dużo na temat tego gaźnika.
Ps zaglądnij na PW.Pozdr.
Drugą przepustnice można sprawdzić ściągając obudowę filtra powietrza.
Odpalić silnik,pociągnąć linkę gazu na pełny gaz ,drugą ręką zatkać gardziel.Jeżeli wszystko będzie ok to siłownik podciśnieniowy naciągnie sprężynę a blokada przy pełnym gazie pozwoli na uchylenie drugiej przepustnicy
Pobierz lub kup sobie książkę D.Korpa Audi 80 sam naprawiam tam masz wystarczająco dużo na temat tego gaźnika.
Ps zaglądnij na PW.Pozdr.
Nie zrozumiałeś mnie. Fabrycznie na wolnych kąt wynosi 6°. Po choć lekkim dodaniu gazu podciśnienie ustawia kąt na bodajże 16°. Ustawiając na wolnych, kierując się najwyższymi obrotami i najlepszą pracą silnika ustawisz pewnie na ok 20° na wolnych. Dodając gazu podciśnienie przyśpiesza ten zapłon jeszcze bardziej, pewnie coś koło 30°.GerB3 pisze: Wiem, ale nie ruszałem nic z tym zaworkiem, da się ustawić po dźwięku silnika ale to trzeba wyczuć, dokreciłem śrubę od aparatu później jazda testowa i było ok. Silnik chodzi bardzo dobrze, mało pali, poprzednio miałem ustawiane kilka razy na lampę przez różnych mechaników i nie pasowała mi charakterystyka silnika, teraz jest ok.
Ustawiając na słuch "wymuś" przyśpieszenie podciśnieniem takie jakie masz w trakcie jazdy, czyli napięcie na zaworek albo choć lekkie dodanie (i zablokowanie) gazu i wtedy ustawiaj.
Taka jest moja wiedza, jak co to niech ktoś mnie poprawi :mrgreen: .
Dla silnika NE wyprzedzenie zapłonu na wolnych obrotach wynosi +18 stopni ( dla LPG można dodać jeszcze 4 ) , przyspieszacz podciśnieniowy jest tylko przyspieszaczem z nazwy a faktycznie opóźnia zapłon pod wpływem zmniejszenia podciśnienia w kolektorze ssącym ( co jest wskazane dla większego obciążenia silnika ) . Pod wpływem wzrostu obrotów przyspieszacz odśrodkowy daje dodatkowe wyprzedzenie zapłonu .
Jeżeli chcesz ustawiać na słuch , to na wolnych obrotach znajdź maksymalne obroty i tak zostaw . Test drogowy i będziesz wiedział czy jest w miarę ok.
Jeżeli chcesz ustawiać na słuch , to na wolnych obrotach znajdź maksymalne obroty i tak zostaw . Test drogowy i będziesz wiedział czy jest w miarę ok.