Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ B3 1.8 ] nie ma sily

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Nyga69xd
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 169
Rejestracja: 07 maja 2009, 13:33
Lokalizacja: Żary

Post autor: Nyga69xd » 11 kwie 2011, 14:51

tak czy tak glowice jak zrzucilm to uszczelka od strony kolektorów jeszcze troche i sito... a teraz juz zplanowana głowica nowe uszczelki uszczelniacze czekam jeszcze na śruby do głowicy i moge składac a przy okazji zastanowie sie nad nowa kupulka i palcem ale to sie nie pali

Awatar użytkownika
davidpolska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 479
Rejestracja: 25 lut 2007, 08:59
Lokalizacja: RZESZÓW

Post autor: davidpolska » 12 kwie 2011, 11:48

to uszczelka tak panowie pada; jakie są objawy padniętej uszczelki pod kolektorem>>>??

Nyga69xd
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 169
Rejestracja: 07 maja 2009, 13:33
Lokalizacja: Żary

Post autor: Nyga69xd » 12 kwie 2011, 19:52

pod głowicą to po pierwsze a po drugie to chodziło mi ze cala w oleju była fakt jest taki ze juz poskładałem auto fajnie chodzi fajnie jedzie ale dalej 140 i koniec więcej nie pojedzie nie mam pojęcia o co chodzi

[ Dodano: 2011-04-12, 22:22 ]
najgorzej jest na 5 biegu gaz w podłogę a auto jedzie ze stalą prędkością może kat jest zapchany bo na reszcie biegów nawet nawet jest

Awatar użytkownika
Rychu82
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 969
Rejestracja: 25 sty 2011, 09:18
Lokalizacja: J.G.

Post autor: Rychu82 » 12 kwie 2011, 22:43

katy chyba działąją przez ok 6 lat a potem należy je wymienić(zastąpić rurą) bo mogą się zatkać. no i jakieś 100-150zł za niego dostaniesz na skupie <ok>

marko
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 901
Rejestracja: 05 kwie 2007, 22:46
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: marko » 13 kwie 2011, 09:14

Nyga69xd pisze:silnik 1.8s 90 koni na gazniku
Sprawdź , czy otwiera się II przelot w gaźniku , na I przelocie Keichin I idzie gdzieś do 140 , dalej nie chce .

Thauri
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 117
Rejestracja: 16 lip 2009, 17:38
Lokalizacja: RZL

Post autor: Thauri » 13 kwie 2011, 09:50

Cały ten temat według mnie wskazuje na nieprawidłowości w pracy gaźnika lub jego niepoprawna regulacje

Nyga69xd
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 169
Rejestracja: 07 maja 2009, 13:33
Lokalizacja: Żary

Post autor: Nyga69xd » 13 kwie 2011, 12:20

zobacze jeszcze z tym katem i zmieze dzisiaj cisnienie w cylindrach oby nie gaznik

[ Dodano: 2011-04-13, 18:24 ]
kata wywaliłem ciśnienie 11 bar i dalej jest lipa auto 140 i koniec jak sprawdzić z ta drugą przepustnica jak to zobaczyć gdzie to jest

Thauri
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 117
Rejestracja: 16 lip 2009, 17:38
Lokalizacja: RZL

Post autor: Thauri » 14 kwie 2011, 08:36

Jeśli użyjesz opcji szukaj i wpiszesz gaźnik Keihin ..wyskoczy Ci kilka stron ,skorzystaj z tej opcji

Nyga69xd
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 169
Rejestracja: 07 maja 2009, 13:33
Lokalizacja: Żary

Post autor: Nyga69xd » 14 kwie 2011, 11:37

wpisalem juz wczesniej i tu i na googlach szykalem i lipka nie znalazlem tego co mnie interesuje

Thauri
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 117
Rejestracja: 16 lip 2009, 17:38
Lokalizacja: RZL

Post autor: Thauri » 14 kwie 2011, 12:51

W dziale Autogiełdy poszukaj gaźnika Keihin kolega sprzedawał/sprzedaje tanio gaźnik Keihin podobno sprawny popytaj
Drugą przepustnice można sprawdzić ściągając obudowę filtra powietrza.
Odpalić silnik,pociągnąć linkę gazu na pełny gaz ,drugą ręką zatkać gardziel.Jeżeli wszystko będzie ok to siłownik podciśnieniowy naciągnie sprężynę a blokada przy pełnym gazie pozwoli na uchylenie drugiej przepustnicy
Pobierz lub kup sobie książkę D.Korpa Audi 80 sam naprawiam tam masz wystarczająco dużo na temat tego gaźnika.
Ps zaglądnij na PW.Pozdr.

Nyga69xd
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 169
Rejestracja: 07 maja 2009, 13:33
Lokalizacja: Żary

Post autor: Nyga69xd » 14 kwie 2011, 12:54

drugi gaznik to za darmo se zalawie mam kolege ktory kupuje tylko audi 80 i je rozbiera na czesci i handluje xD

Thauri
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 117
Rejestracja: 16 lip 2009, 17:38
Lokalizacja: RZL

Post autor: Thauri » 14 kwie 2011, 13:06

To zamontuj drugi ,wtedy będziesz miał pewność ,ze to tylko i wyłącznie sprawa gaźnika.
Przed montażem sprawdź czy w tamtym egzemplarzu wchodzi na ok 6500obr/min lub poproś kolegów o to

grzesiu88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 116
Rejestracja: 22 mar 2009, 20:39
Lokalizacja: Białystok

Post autor: grzesiu88 » 14 kwie 2011, 21:35

GerB3 pisze: Wiem, ale nie ruszałem nic z tym zaworkiem, da się ustawić po dźwięku silnika ale to trzeba wyczuć, dokreciłem śrubę od aparatu później jazda testowa i było ok. Silnik chodzi bardzo dobrze, mało pali, poprzednio miałem ustawiane kilka razy na lampę przez różnych mechaników i nie pasowała mi charakterystyka silnika, teraz jest ok.
Nie zrozumiałeś mnie. Fabrycznie na wolnych kąt wynosi 6°. Po choć lekkim dodaniu gazu podciśnienie ustawia kąt na bodajże 16°. Ustawiając na wolnych, kierując się najwyższymi obrotami i najlepszą pracą silnika ustawisz pewnie na ok 20° na wolnych. Dodając gazu podciśnienie przyśpiesza ten zapłon jeszcze bardziej, pewnie coś koło 30°.
Ustawiając na słuch "wymuś" przyśpieszenie podciśnieniem takie jakie masz w trakcie jazdy, czyli napięcie na zaworek albo choć lekkie dodanie (i zablokowanie) gazu i wtedy ustawiaj.
Taka jest moja wiedza, jak co to niech ktoś mnie poprawi :mrgreen: .

marko
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 901
Rejestracja: 05 kwie 2007, 22:46
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: marko » 14 kwie 2011, 21:50

Dla silnika NE wyprzedzenie zapłonu na wolnych obrotach wynosi +18 stopni ( dla LPG można dodać jeszcze 4 ) , przyspieszacz podciśnieniowy jest tylko przyspieszaczem z nazwy a faktycznie opóźnia zapłon pod wpływem zmniejszenia podciśnienia w kolektorze ssącym ( co jest wskazane dla większego obciążenia silnika ) . Pod wpływem wzrostu obrotów przyspieszacz odśrodkowy daje dodatkowe wyprzedzenie zapłonu .
Jeżeli chcesz ustawiać na słuch , to na wolnych obrotach znajdź maksymalne obroty i tak zostaw . Test drogowy i będziesz wiedział czy jest w miarę ok.

Thauri
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 117
Rejestracja: 16 lip 2009, 17:38
Lokalizacja: RZL

Post autor: Thauri » 16 kwie 2011, 17:06

Ponieważ był podjęty ten temat a byłby to kolejny temat właściwie bez pożytku dla czytających osób ,które będą miały podobny problem czas na jakiś wniosek a nie pisanie tylko dla zasady pisania.
Kolega Nyga69xd znalazł z tego co mi wiadomo rozwiązanie problemu ..winny był gaźnik

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl