[80,B3,2.0E+LPG]Parownik a spalanie
-
- Forum Audi 80
- Posty: 15
- Rejestracja: 16 lut 2011, 16:28
- Kontakt:
- patrykk007
- Forum Audi 80
- Posty: 166
- Rejestracja: 28 sty 2011, 17:21
- Lokalizacja: Złotoryja
- maniek2312
- Forum Audi 80
- Posty: 131
- Rejestracja: 05 lut 2010, 00:15
- Lokalizacja: ŚWIDWIN-SZCZECIN
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Przy II i I generacji jest tylko filtr LPG w stanie ciekłym znajdującym zazwyczaj na elektrozaworze przed reduktorem.
Są reduktory ze zintegrowanym tym filtrem.
Przy sekwencji jest jeszcze dodatkow filtr fazy lotnej za reduktorem na wężu do wtryskiwaczy.
Filtr fazy ciekłej zaleca się wymieniać co 50 tyś. km. (przy polskim gazie niektórzy mówią żeby co 15tyś wymieniać).
Filtr lotny przy sekwencyjnych instalacjach należy wymieniać co 10-15 tyś. km. Choć te tanie papierowe za 10-15zł ponoć całe g... filtrują.
Są reduktory ze zintegrowanym tym filtrem.
Przy sekwencji jest jeszcze dodatkow filtr fazy lotnej za reduktorem na wężu do wtryskiwaczy.
Filtr fazy ciekłej zaleca się wymieniać co 50 tyś. km. (przy polskim gazie niektórzy mówią żeby co 15tyś wymieniać).
Filtr lotny przy sekwencyjnych instalacjach należy wymieniać co 10-15 tyś. km. Choć te tanie papierowe za 10-15zł ponoć całe g... filtrują.