[Cabrio 8G 2.6 ABC] Turkusowy zawrót głowy
Harry71, tylko dystans, nic więcej. Tył musi być 25mm, bo inaczej fela dotknie wahacza belki. Z przodu mogę dać 20mm, bo jest więcej miejsca. Tył z lekkim rolowaniem błotnika by banglał, ale z przodu musiałbym podnieść zawiechę o jakieś 20mm i to mnie odpycha.
Poza tym mimo mocnego naciągu i niskiemu profilowi opony, 20 cali burzy proporcję nadwozia. Koło samo w sobie bardzo mi się podoba, szczególnie z oponą raczej opylę je gdy Słonik skończy polerkę. Aktualnie próbuję je zamienić na 18".
18" ze step rantem to chyba złoty środek w naszych Audi Cabrio. 17" przy lepszej glebie to ogólnoświatowy standard, ale u nas w PL lepiej mieć miskę olejową ciut wyżej
SŁONIK do boju z moimi felami!
Poza tym mimo mocnego naciągu i niskiemu profilowi opony, 20 cali burzy proporcję nadwozia. Koło samo w sobie bardzo mi się podoba, szczególnie z oponą raczej opylę je gdy Słonik skończy polerkę. Aktualnie próbuję je zamienić na 18".
18" ze step rantem to chyba złoty środek w naszych Audi Cabrio. 17" przy lepszej glebie to ogólnoświatowy standard, ale u nas w PL lepiej mieć miskę olejową ciut wyżej
SŁONIK do boju z moimi felami!
O mały włos nie wszedłem w posiadanie szerokich OZ Futura 18". Oprócz nich bardzo chętnie Kerscher KCS 18" (były nawet w 4x108 i nadal można kupić nowe za majątek).Harry71 pisze:jaka marke felgi masz na oku w tygodniu zapodam foty 20'' na oponkach 35 jest masakra poprostu hehe laweta i na miasto :mrgreen:
Omijam RH, nie chcę zdublować Twoich i Maroonia Rialków. Przód musi być minimum 8,5" tył, minimum 9". Celuję w 9" przód i 9,5" tył. A co się uda, to się okaże
UPDATE 2011-04-15
UPDATE 2011-04-15
Dziś bawiłem się maszynką do poszerzania błotników. Wygląda to tak:
Efektów na razie nie pokazuję Ale nic nie pękło, nic nie zepsułem
W międzyczasie wymieniłem płyn hamulcowy, olej i filtry. Planuję uciąć jeden zwój tylnej sprężyny.
Dziś bawiłem się maszynką do poszerzania błotników. Wygląda to tak:
Efektów na razie nie pokazuję Ale nic nie pękło, nic nie zepsułem
W międzyczasie wymieniłem płyn hamulcowy, olej i filtry. Planuję uciąć jeden zwój tylnej sprężyny.
WTF, co za spam.. gdzie Ci moderatorzy?
Co do szpachli, to jeśli ktoś ma - nie polecam takich zabiegów chyba, że w planach jest lakierowanie.
Niestety nic nie podgrzewałem błotnika, a od wewnątrz jest taka guma pokryta lakierem. Niestety nawet niewielkie poszerzenie spowodowało u mnie pęknięcie tej gumy wraz z lakierem w odległości centymetra od rantu. Dlatego polecam innym ogrzanie tej gumy od wewnątrz przed taką operacją. Lakier od zewnątrz u mnie nic się nie zmienił, nic nie pęka.
Jak dojdą mi felgi to będę przymierzał ile muszę poszerzyć... na razie kilka mm tylko wypchnąłem. Wygląda jakby z fabryki tak wyszło.
Co do szpachli, to jeśli ktoś ma - nie polecam takich zabiegów chyba, że w planach jest lakierowanie.
Niestety nic nie podgrzewałem błotnika, a od wewnątrz jest taka guma pokryta lakierem. Niestety nawet niewielkie poszerzenie spowodowało u mnie pęknięcie tej gumy wraz z lakierem w odległości centymetra od rantu. Dlatego polecam innym ogrzanie tej gumy od wewnątrz przed taką operacją. Lakier od zewnątrz u mnie nic się nie zmienił, nic nie pęka.
Jak dojdą mi felgi to będę przymierzał ile muszę poszerzyć... na razie kilka mm tylko wypchnąłem. Wygląda jakby z fabryki tak wyszło.