[80 B4 2.0 ABK] Problem z uruchomieniem silnika
[80 B4 2.0 ABK] Problem z uruchomieniem silnika
Witam.
Mam taki problem że nie mogę odpalić samochodu, kręce i kręce i nie chce zaskoczyć silnik, ale może od początku.Pewnego dnia jadąc na trasie coś strzeliło i silnik się wyłączył, kilka prób ponownego odpalenia i za którymś razem odpalił i po paru metrach to samo, potem kilka razy to samo ale udało mi się zrobić jeszcze 1000 km bez problemu. Pytałem znajomego, powiedział że przepływka i rzeczywiście była zablokowana, jako że jestem laikiem w tych sprawach kupiłem przepływke od 2.5 TDI i podłączyłem, przejechałem się kawałek i wszystko grało, stał jeszcze przez 45 minut na odpalonym silniku po blokiem i wydawało się że jest ok więc zgasiłem go i gdy po godzinie chciałem podjechać do znajomego, podczas odpalania wysadziło dekielek z przepływki i połamało filtr powietrza. Kupiłem na Allegro przepływkę już o tych samych numerach tyle że środek miała zepsuty a ja z braku finansów przełożyłem tą płytkę i wskaźnik ze swojego. Niestety nie mogę go odpalić. Po tym jak wysadziło mi tego diesloskiego podłączyłem pod Vag i pokazało mi kilka błędów które wykasowałem, były to błędy m.in.
- czujnik temp. pow. zassanego
- potencjometr przepustnicy
- czujnik spalania stukowego
było też coś o slabej bateri lub uziemieniu i sonda lambda czujnik niskiego napięcia ale podejrzewam że to przez slaby akumulator. Teraz nie pokazuje żadnych błędów.
Czy może któryś z szanownych forumowiczów miał podobny przypadek i może pomóc bo ja już nie mam pomysłu. Dodam tylko że filtr posklejałem ale gdzie nie gdzie jeszcze puszcza, więc moje pytanie czy nowy filtr czy przepływka a może gdzie indziej leży problem ?
Proszę o pomoc
Mam taki problem że nie mogę odpalić samochodu, kręce i kręce i nie chce zaskoczyć silnik, ale może od początku.Pewnego dnia jadąc na trasie coś strzeliło i silnik się wyłączył, kilka prób ponownego odpalenia i za którymś razem odpalił i po paru metrach to samo, potem kilka razy to samo ale udało mi się zrobić jeszcze 1000 km bez problemu. Pytałem znajomego, powiedział że przepływka i rzeczywiście była zablokowana, jako że jestem laikiem w tych sprawach kupiłem przepływke od 2.5 TDI i podłączyłem, przejechałem się kawałek i wszystko grało, stał jeszcze przez 45 minut na odpalonym silniku po blokiem i wydawało się że jest ok więc zgasiłem go i gdy po godzinie chciałem podjechać do znajomego, podczas odpalania wysadziło dekielek z przepływki i połamało filtr powietrza. Kupiłem na Allegro przepływkę już o tych samych numerach tyle że środek miała zepsuty a ja z braku finansów przełożyłem tą płytkę i wskaźnik ze swojego. Niestety nie mogę go odpalić. Po tym jak wysadziło mi tego diesloskiego podłączyłem pod Vag i pokazało mi kilka błędów które wykasowałem, były to błędy m.in.
- czujnik temp. pow. zassanego
- potencjometr przepustnicy
- czujnik spalania stukowego
było też coś o slabej bateri lub uziemieniu i sonda lambda czujnik niskiego napięcia ale podejrzewam że to przez slaby akumulator. Teraz nie pokazuje żadnych błędów.
Czy może któryś z szanownych forumowiczów miał podobny przypadek i może pomóc bo ja już nie mam pomysłu. Dodam tylko że filtr posklejałem ale gdzie nie gdzie jeszcze puszcza, więc moje pytanie czy nowy filtr czy przepływka a może gdzie indziej leży problem ?
Proszę o pomoc
Ostatnio zmieniony 21 kwie 2011, 09:57 przez Okoń, łącznie zmieniany 1 raz.
- KAROLEK22XX
- Forum Audi 80
- Posty: 1053
- Rejestracja: 11 paź 2010, 16:45
- Imię: Karol
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: RADOM
można zregenerować tylko stary.
a z kombinowaniem to odradzam to są za delikatne rzeczy które podają setne wartości i raczej bym nie kombinował.
https://audi80.pl/audi-80-b4-abk-nie ... t15251.htm
a z kombinowaniem to odradzam to są za delikatne rzeczy które podają setne wartości i raczej bym nie kombinował.
https://audi80.pl/audi-80-b4-abk-nie ... t15251.htm
- gawcio12312
- Forum Audi 80
- Posty: 87
- Rejestracja: 21 mar 2009, 19:34
- Lokalizacja: Zdonia/Zakliczyn n/D