Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 2.0 ABK] Problem z uruchomieniem silnika

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
Okoń
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 16 sty 2011, 10:07
Lokalizacja: Trójmiasto

[80 B4 2.0 ABK] Problem z uruchomieniem silnika

Post autor: Okoń » 17 kwie 2011, 09:50

Witam.
Mam taki problem że nie mogę odpalić samochodu, kręce i kręce i nie chce zaskoczyć silnik, ale może od początku.Pewnego dnia jadąc na trasie coś strzeliło i silnik się wyłączył, kilka prób ponownego odpalenia i za którymś razem odpalił i po paru metrach to samo, potem kilka razy to samo ale udało mi się zrobić jeszcze 1000 km bez problemu. Pytałem znajomego, powiedział że przepływka i rzeczywiście była zablokowana, jako że jestem laikiem w tych sprawach kupiłem przepływke od 2.5 TDI i podłączyłem, przejechałem się kawałek i wszystko grało, stał jeszcze przez 45 minut na odpalonym silniku po blokiem i wydawało się że jest ok więc zgasiłem go i gdy po godzinie chciałem podjechać do znajomego, podczas odpalania wysadziło dekielek z przepływki i połamało filtr powietrza. Kupiłem na Allegro przepływkę już o tych samych numerach tyle że środek miała zepsuty a ja z braku finansów przełożyłem tą płytkę i wskaźnik ze swojego. Niestety nie mogę go odpalić. Po tym jak wysadziło mi tego diesloskiego podłączyłem pod Vag i pokazało mi kilka błędów które wykasowałem, były to błędy m.in.
- czujnik temp. pow. zassanego
- potencjometr przepustnicy
- czujnik spalania stukowego
było też coś o slabej bateri lub uziemieniu i sonda lambda czujnik niskiego napięcia ale podejrzewam że to przez slaby akumulator. Teraz nie pokazuje żadnych błędów.
Czy może któryś z szanownych forumowiczów miał podobny przypadek i może pomóc bo ja już nie mam pomysłu. Dodam tylko że filtr posklejałem ale gdzie nie gdzie jeszcze puszcza, więc moje pytanie czy nowy filtr czy przepływka a może gdzie indziej leży problem ?
Proszę o pomoc
Ostatnio zmieniony 21 kwie 2011, 09:57 przez Okoń, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
KAROLEK22XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1053
Rejestracja: 11 paź 2010, 16:45
Imię: Karol
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: RADOM

Post autor: KAROLEK22XX » 17 kwie 2011, 09:58

w przepustnicy masz klapki zobacz je moze jak strzeliło to je mogło pokrzywic ja miałem ale to jak mi strzelił i przepływka sie zepsuła na przyszłosc kable swiece kopułka i wyreguluj zapłon a masz b+g ?? i jaki gaz sekwecja czy 1 generacji ??

Okoń
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 16 sty 2011, 10:07
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: Okoń » 17 kwie 2011, 10:15

Kable i świece są nowe, tydzień temu zmieniałem , gaz 1 generacji kopułkę i palec też wymieniałem a klapki są ok, po tym jak złożyłem z dwóch przepływek jedną to jeszcze nic nie strzeliło

Awatar użytkownika
mati86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1286
Rejestracja: 09 maja 2010, 12:26
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: mati86 » 17 kwie 2011, 10:48

to się ciesz że nie strzeliło, sprawdź jeszcze zapon jak mówisz że wymieniłeś układ WN bo to ważna rzecz.
czasami nowe zamienniki są do du.y i czasami nowa świeca jest do niczego tak samo z kablami. lepiej doinwestować do tych części więcej żeby nie było problemów.
i przepływkę kup taką jak ma być.

Okoń
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 16 sty 2011, 10:07
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: Okoń » 17 kwie 2011, 11:38

A jeszcze takie pytanko, czy można wstawić przepływkę od Passata 2.0 gdzie jest inna końcówka numeru ? U mnie jest 130 a z tego co widzę w Passacie jest 106.

Awatar użytkownika
mati86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1286
Rejestracja: 09 maja 2010, 12:26
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: mati86 » 17 kwie 2011, 11:42

Okoń pisze:A jeszcze takie pytanko, czy można wstawić przepływkę od Passata 2.0 gdzie jest inna końcówka numeru ? U mnie jest 130 a z tego co widzę w Passacie jest 106.
nie może być musi być ten sam numer.

Okoń
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 16 sty 2011, 10:07
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: Okoń » 20 kwie 2011, 21:59

A czy jest możliwość złożenia z dwóch jednego ? Bo ostatnio znalazłem ten sam model tylko płytka z tym wskaźnikiem były by do wymiany. Jest to do zrobienia samemu ?

Awatar użytkownika
mati86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1286
Rejestracja: 09 maja 2010, 12:26
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: mati86 » 20 kwie 2011, 22:27

można zregenerować tylko stary.
a z kombinowaniem to odradzam to są za delikatne rzeczy które podają setne wartości i raczej bym nie kombinował.
https://audi80.pl/audi-80-b4-abk-nie ... t15251.htm

Okoń
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 16 sty 2011, 10:07
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: Okoń » 04 maja 2011, 21:54

Więc wymieniłem przepływkę na identyczną i............... Odpala, silnik chodzi równo ale za chwile gaśnie i problem z odpaleniem, co jakiś czas odpali idodaję gazu i momentalnie gaśnie, więc nie wiem gdzie teraz szukać przyczyny ?

Awatar użytkownika
gawcio12312
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 87
Rejestracja: 21 mar 2009, 19:34
Lokalizacja: Zdonia/Zakliczyn n/D

Post autor: gawcio12312 » 04 maja 2011, 22:58

sprawdź cewke zapłonową ewentualnie podmień na taką samą

Okoń
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 16 sty 2011, 10:07
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: Okoń » 13 maja 2011, 16:17

Problem rozwiązany, przepływka nie miała nic wspólnego. Pękł aparat zapłonowy a także kopułka i palec do wymiany i śmiga. Dzięki za pomoc

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl